Bedankt voor de tips
Ik ben er net even wezen kijken. Helaas was de betreffende handelaar niet aanwezig waardoor ik alsnog geen zinnige informatie op heb kunnen doen omtrent de technische staat, wat ik wel heb kunnen constateren is het volgende:
- exterieur is best oke: lak op het dak en de motorkap is dof geworden, maar daar valt ongetwijfeld wat aan te doen. Echt in het oog springende krassen, deuken of andere schades zijn er niet.
- interieur is een puinzooi. Voorstoelen niet origineel (geen idee trouwens waar ze wel in horen, een nieuwere Polo wellicht?), achterbank ligt los, hoedenplank ontbreekt. En o ja, de vloer ligt bezaaid met afval, tot een hoop platgetrapte blikjes en etensresten aan toe. Dat valt natuurlijk schoon te maken, maar het zegt mi wel het eea over hoe de vorige eigenaar met de auto om is gegaan.
- dorpels zijn hard, en zo te zien nooit aan gelast. Er komt (nog) geen zichtbare roest onder de plastic wielkastranden vandaan, maar de vraag is natuurlijk of het er onder niet veel slechter uitziet.
- er zitten enkele roestblaasjes in de linkerhoek bij de voorruit.
- uitlaat hangt wat los.
- Tot slot: er zit een NAP-uitdraai bij die 77.xxx aangeeft, persoonlijk lijkt mij dat niet echt aannemelijk. Of zit hier ook een vijfcijferige teller in?