Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

Ik kwam die Renault net ook tegen. Staat al 16 jaar in Nederland, maar nog niet ingevoerd. Beetje vreemd...

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/opel-rekord-1960-onverpruste-staat-149800488.html?sr_ab=0
149800488_1_big.jpg

Ja, het mooiste zou zijn om hem technisch goed te maken en hem optisch in de huidige staat te houden.

Verlagen prima, maar zo'n driewieler op het dak is natuurlijk niet origineel.

Ik vind die passat dan wel weer leuk, maar hoezo een projekt auto en wat bedoeld de adverteerder met "geen aantekening op het apk rapport"? wat is dat nou voor vage info.

Meteen even de 'Y' van het kenteken in die bankschroef doen en rechtzetten...

Kadett D met LKW toelating, grijskenteken dus:
https://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/opel-kadett/301354621-216-9019?ref=search
Opel%20Kadett%20D%20Caravan%20LKW%20voor%20EUR%20950-_zpspkriqkpq.jpg

Opel%20Kadett%20D%20Caravan%20LKW%20voor%20EUR%20950-%201_zpsfmbfqvsf.jpg

Wesley, onder deze Kadett staan ook nog enkele andere leuke advertenties waaronder een witte E-kadett caravan voor 300 euro.

Het al was geen beste Lada, maar dit is er niet overal beter op geworden.

Nog het redden waard, gezien het ONK? Wel laten herkeuren via RDW, was LPG nu benzine.
Oh ja en voor de apk moet nog wat gedaan worden.

Wrangler zei:
Het al was geen beste Lada, maar dit is er niet overal beter op geworden.

Nog het redden waard, gezien het ONK? Wel laten herkeuren via RDW, was LPG nu benzine.
Oh ja en voor de apk moet nog wat gedaan worden.
Jaartje wachten en opnieuw gas erin.

Op zich kan het best nog wel weer wat worden.
Originele hoogte doet al heel wat.
Bumpertjes er weer op.

Dat is er echt eentje die je kan kopen om net even €200 te maken, als je de onderdeeltjes beschikbaar hebt. €100 bieden, daarna wat opknappen, nieuwe APK, poetsen en voor €450 weer wegzetten. Want voor meer is er weinig markt meer voor denk ik.

Leuk Corsaatje! Heb ik er twee van gehad, met plezier in gereden. Helaas allebei door serieuze roest het loodje gelegd... de zwartgemaakte onderkant van deze geeft ook niet veel hoop op een goed exemplaar.

Terug
Bovenaan