Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stif zei:
Ouwediesel zei:Voor m'n gevoel rijden er hiervan niet zo heel veel meer rond.
rzasa zei:https://ww3.autoscout24.nl/classified/270652612?asrc=st|as
Datsun 100a
Verder ruikt de auto momenteel nogal naar benzine (zonder dat ik ergens een lek kan constateren) maar gek genoeg verbruikt de auto er ook niet minder door.
@PM zei:rzasa zei:https://ww3.autoscout24.nl/classified/270652612?asrc=st|as
Datsun 100a
Verder ruikt de auto momenteel nogal naar benzine (zonder dat ik ergens een lek kan constateren) maar gek genoeg verbruikt de auto er ook niet minder door.
Ook apart dat-ie als 1000 bij de RDW staat geregistreerd.
Goedendag zei:Ik had zelf ook helemaal geen ervaring met sleutelen. En om dat te leren had ik ook mijn MX5 gekocht...
... En ik vind het heerlijk om te doen!
Wel raad ik je aan, koop geen echte projectauto. De MX van mij werd aangeboden als 'in zeer goede staat'. Maar er valt nog genoeg aan te doen
En verkijk je niet op de kosten die een hobbyauto met zich meebrengt, je hebt een hoop 'verplichte kosten' waar je jezelf gewoon niet onderuit kunt pratenAl die upgrades kunnen nog best duur zijn
Maar ik zeg doen!
Gijs170 zei:Goedendag zei:Ik had zelf ook helemaal geen ervaring met sleutelen. En om dat te leren had ik ook mijn MX5 gekocht...
... En ik vind het heerlijk om te doen!
Wel raad ik je aan, koop geen echte projectauto. De MX van mij werd aangeboden als 'in zeer goede staat'. Maar er valt nog genoeg aan te doen
En verkijk je niet op de kosten die een hobbyauto met zich meebrengt, je hebt een hoop 'verplichte kosten' waar je jezelf gewoon niet onderuit kunt pratenAl die upgrades kunnen nog best duur zijn
Maar ik zeg doen!
Waarschijnlijk wil ik dan wel een redelijke oldtimer kopen zodat ik ook minder wegenbelasting betaal en wel wat aan verzekering weet niet wat mensen hier slim lijkt?
En ik hou wel van grote motors maar die zijn natuurlijk dus wel veel duurder om op te knappen/ onderhouden dus wat zoudne jullie aanraden?
@PM zei:Ja maar jij hebt er nog twee banen bij ofzoiets toch? You'll sleep when you're dead?![]()
Gijs170 zei:@PM zei:Ja maar jij hebt er nog twee banen bij ofzoiets toch? You'll sleep when you're dead?![]()
Hmm nog niet bijna maar ik zal wel beginnen ja met iets kleins
Studeer als het goed is over 2 jaar af maar je moet natuurlijk klein beginnen.
Budget zal rond de 1000-2000 zitten overigens.
Ik heb de Stanza zo'n 2 maanden geleden bekeken. Hij is in vrij behoorlijke staat. De carrosserie is voor z'n leeftijd en zeker voor een japanner nog vrij goed. De lak ziet er nog erg mooi uit. De onderkant heb ik niet gezien. Wel erg jammer dat de linker buitenspiegel niet origineel is en er erg gekunsteld in zit. Ook het interieur is nog erg mooi, en dat voor bekleding in zo'n lichte kleur. Een mooie projectauto voor de liefhebber.ginkelvanmichiel zei:Neeee... die Stanza... Wie red hem? Jammer dat er geen foto's van de mindere punten zijn...
Moderator
ginkelvanmichiel zei:Vervelende is dat ik nog geen zekerheid heb mbt werk na 31/7...
Rob0032 zei:Na twee mislukte/onduidelijke acties ben ik daar niet meer zo voor te porren eigenlijk.