Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Wrangler zei:Die Delta is leuk![]()
Speurders zei:Vermogen: 1500 pk.

ginkelvanmichiel zei:Oei!
maar, een benzineblokje erin hangen stelt niet zoveel voor! Past gewoon op de dieselbak... Dan meteen een E18NV erin, dan wil hij wel.
Op zulke momenten baal ik dat ik al te veel auto's heb en de ruimte ook ontbeer. Geweldige auto namelijk.
edit: 636 euro/jaar aan MRB...
- Quatrelle - zei:ginkelvanmichiel zei:Oei!
maar, een benzineblokje erin hangen stelt niet zoveel voor! Past gewoon op de dieselbak... Dan meteen een E18NV erin, dan wil hij wel.
Op zulke momenten baal ik dat ik al te veel auto's heb en de ruimte ook ontbeer. Geweldige auto namelijk.
edit: 636 euro/jaar aan MRB...
Tijd om te verkassen, huisje met een tuintje en daar alles onderbrengen! Ik zeg doen!![]()
Gemakkelijke oplossing: dit is een hatchback, geen sedan.Stif zei:Nou ja die honda integra, een grote vijfdeurs met een gewicht van maar 930 kg!!!
Ik merk sinds kort dat ik een beetje liefde naar jappanse sedans aan het krijgen ben...
Hoe los ik dit nou weer op..., oke het is geen automaat.
Stif zei:Nou ja die honda integra, een grote vijfdeurs met een gewicht van maar 930 kg!!!
Ik merk sinds kort dat ik een beetje liefde naar jappanse sedans aan het krijgen ben...
Phoenixrood74 zei:Gemakkelijke oplossing: dit is een hatchback, geen sedan.Stif zei:Nou ja die honda integra, een grote vijfdeurs met een gewicht van maar 930 kg!!!
Hoe los ik dit nou weer op..., oke het is geen automaat.![]()
Moderator
Hoe los je het op? Kopen!Stif zei:Nou ja die honda integra, een grote vijfdeurs met een gewicht van maar 930 kg!!!
D. Elzinga zei:
Deze Mercury Monarch is door mij in1977 met samenwerking van een locale Ford dealer en Ford Nederland besteld in de V.S, en is in Jan. 1978 afgeleverd en op kenteken gezet.
Helaas begon de motor van deze Mercury al vrij snel problemen te geven, nl. onregenmatig te lopen geen trek kracht en of vermogen verlies.
Dit is steeds wel door de dealer verholpen met een motor revisie's, maar het probleem is nooit opgelost,na een jaar en 4 revisie's verder en de garantie verlopen, de schuur in gereden kleed er over en nooit meer een Ford gekocht
Heb jij last van een banger hart?929V6 zei:Niet echt een droge schuur geweest, dat die auto zo is gaan rotten. Nu is de plaatwerkkwaliteit van Amerikaanse auto's uit die tijd ook niet best, maar toch... Zal wel in de banger eindigen.
danny1995 zei:Zou toch mooi wezen als deze niet voor de export weggaat:
Klassiekerrijder zei:De veilinglui snappen er overigens ook niet veel van.
D. Elzinga zei:Klassiekerrijder zei:De veilinglui snappen er overigens ook niet veel van.
De voormalige eigenaar ook niet, denk ik. Brede achterbanden op een voorwielaangedreven auto?![]()