Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

De auto is al eens door mij en 929V6 gespot, misschien daarvan?
Ding is heel erg leuk, maar ook erg veel werk aan. De prijs is wel mooi zo. ;)

Wie redt deze Lancia Delta uit 1983? Maar €600!

149334183_2_big.jpg

Grr waarom staat die S1 nou weer bij BVA, daar betaal je geheid weer teveel. Terwijl je niet eens kunt rijden of onderhandelen.

Sowieso is het wel een projectje, maar wel de moeite waard.

ginkelvanmichiel zei:
Oei!
maar, een benzineblokje erin hangen stelt niet zoveel voor! Past gewoon op de dieselbak... Dan meteen een E18NV erin, dan wil hij wel.
Op zulke momenten baal ik dat ik al te veel auto's heb en de ruimte ook ontbeer. Geweldige auto namelijk.

edit: 636 euro/jaar aan MRB...

Tijd om te verkassen, huisje met een tuintje en daar alles onderbrengen! Ik zeg doen! (tu)

- Quatrelle - zei:
ginkelvanmichiel zei:
Oei!
maar, een benzineblokje erin hangen stelt niet zoveel voor! Past gewoon op de dieselbak... Dan meteen een E18NV erin, dan wil hij wel.
Op zulke momenten baal ik dat ik al te veel auto's heb en de ruimte ook ontbeer. Geweldige auto namelijk.

edit: 636 euro/jaar aan MRB...

Tijd om te verkassen, huisje met een tuintje en daar alles onderbrengen! Ik zeg doen! (tu)

Dan moet eerst het schip met geld en een vast contract komen...

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/overige-auto-s/m907583406-reliant-scimitar-gte-overdrive-1977-rood.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
$_85.JPG

Nou ja die honda integra, een grote vijfdeurs met een gewicht van maar 930 kg!!!
Ik merk sinds kort dat ik een beetje liefde naar jappanse sedans aan het krijgen ben...
Hoe los ik dit nou weer op..., oke het is geen automaat.

Stif zei:
Nou ja die honda integra, een grote vijfdeurs met een gewicht van maar 930 kg!!!
Ik merk sinds kort dat ik een beetje liefde naar jappanse sedans aan het krijgen ben...
Gemakkelijke oplossing: dit is een hatchback, geen sedan.;)

Stif zei:

Mijn Accord weegt maar een paar kilo meer, terwijl het best een groot ding is. Kom maar eens langs, dan kun je 'm eens in het echt aanschouwen. ;)

Phoenixrood74 zei:
Stif zei:
Gemakkelijke oplossing: dit is een hatchback, geen sedan.;)

Dat wordt dus een sedanversie zoeken.

1985%20honda%20quint%20integra%20gsi%20sedan%20front%20%C2%BE.jpg

Stif zei:
Hoe los je het op? Kopen! :D En dan zie je wel of het oplost of verergert :D

Oke, oke, maar ik gaf aan dat het een vijfdeurs is, dat ik later het woord sedan gebruik.....

Jappanse sedans op verschillende topics komen er steeds leuke naar voren.
Al acht ik Rob0032 wel als hoofd verdachte van mijn ommezwaai.
Een jaren 80/90 accord vind ik leuk, maar ook de camry van eind jaren 90 vind ik top.
In Amerika reed ik in een hand geschakelde accord van ongeveer bouwjaar 91 (ik zal de foto's weer eens opzoeken)

On topic nu maar weer

Allegro's met die ronde koplampen (en zeker i.c.m. chromen bumpers) zijn extreem zeldzaam inmiddels, zijn alleen zo geleverd op het Europese vasteland.

€200,- en nog over de prijs te praten ook? zeker een gaaf apparaat :)

Altijd hele leuke auto's gevonden. Restaureren en dan wel in een leuke kleur spuiten. Of je moet van grijs houden natuurlijk.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/overige-auto-s/m909766860-american-motors-concord-4-2-dl-aut-1980-groen-lpg.html?c=347e0191902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr

$_85.JPG

Zo te zien met veel werk eraan, maar vanwege het bijzondere verhaal toch het vermelden waard: https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

Deze Mercury Monarch is door mij in1977 met samenwerking van een locale Ford dealer en Ford Nederland besteld in de V.S, en is in Jan. 1978 afgeleverd en op kenteken gezet.
Helaas begon de motor van deze Mercury al vrij snel problemen te geven, nl. onregenmatig te lopen geen trek kracht en of vermogen verlies.
Dit is steeds wel door de dealer verholpen met een motor revisie's, maar het probleem is nooit opgelost,na een jaar en 4 revisie's verder en de garantie verlopen, de schuur in gereden kleed er over en nooit meer een Ford gekocht

$_85.JPG

dit lijkt me niet echt een gevalletje weggezet en deken erover....de gehele auto is uit elkaar getrokken....dat is niet enkel voor een slecht lopende motor.....

Niet echt een droge schuur geweest, dat die auto zo is gaan rotten. Nu is de plaatwerkkwaliteit van Amerikaanse auto's uit die tijd ook niet best, maar toch... Zal wel in de banger eindigen.

929V6 zei:
Niet echt een droge schuur geweest, dat die auto zo is gaan rotten. Nu is de plaatwerkkwaliteit van Amerikaanse auto's uit die tijd ook niet best, maar toch... Zal wel in de banger eindigen.
Heb jij last van een banger hart?;)

Zou toch mooi wezen als deze niet voor de export weggaat:
https://www.troostwijkauctions.com/nl/personenwagen/03-20370-9014-3026155/
4515910

Serieus? Een Corolla met Starlet-, Audi- en Dodge-emblemen die net voor de bangerrace is weggeplukt?
De veilinglui snappen er overigens ook niet veel van.

Daar zou ik nou niet direct rouwig om zijn als deze voor de export gaat. Tenzij er nog goede onderdelen aan zitten voor een beter exemplaar.

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/mini-metro-1986-149659339.html?sr_ab=0
149659339_1_big.jpg

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/renault/m913089078-renault-18-turbo.html?c=347e0191902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr
$_85.JPG

Terug
Bovenaan