@screwloose: ik ga er binnenkort eens induiken. Vandaag wordt ie getaxeerd en wilde hem meenemen naar het werk. Vroeg weg voordat de stoplichten werken en ik om de haverklap moet stoppen, maar voor het 1e stoplicht ging het al mis; motor weer verzopen. Ik moest volgens mijn vader ook met de handrem afremmen en de voet op het gaspedaal houden, maar dat is toch makkelijker gezegd dan gedaan als je dat niet gewend bent. Dus de bolide staat nu langs de weg.
Stalling zoeken zou een optie zijn, maar ik wil de wagen ook voor dagelijks gebruik gebruiken in geval het regent of gewoon eens. Dan is een stalling bij een boer (ik woon midden in de stad) niet echt praktisch. De parkeerplaatsen achter onze woningen worden mogelijk wel afgesloten. Niet dat ie dan overdekt is, maar onverlaten kunnen er dan niet meer bij. Een andere mogelijkheid is nog om een carpoort achter in de tuin te maken, maar dan blijft er weinig tuin over. ;-)
@Brammetjuh: ik denk dat het gebeuren in juni er sowieso niet in zit. Dan zijn ook net de kinderen jarig. En omdat we over een maandje of 2 al op vakantie in de VS zijn, zitten er 'verre' reizen voorlopig niet in. 1 mei het oldtimerevent in Hoornsterzwaag en misschien eind mei nog een aircooled-event vlak over de grens. Hannover leek me ook wel leuk, maar dat wordt een ander jaar.