Boppie
Asfaltkampioen
R-W zei:Boppie zei:R-W zei:@Boppie, als je opvattingen niet zo vreselijk treurig zou zijn, zou het haast hilarisch zijn... Stel je niet zo vreselijk aan zeg, gaan lopen meppen omdat iemand je geen voorrang geeft, zielig hoopje excuus voor een mens! Daarbij kom jij wel opvallend vaak in 'lastige' verkeerssituaties terecht, teruglezend niet in de laatste plaats toch ook aan jezelf te danken.
Ga eerst eens bij jezelf te raden, noem je grootje een zielig hoopje excuus voor een mens. Je kent me niet, je weet niet wat ik doe, wie ik ben.
Je weet niets. Je oordeelt op basis van een stuk tekst waarin ik mijn frustratie uit.
Forum hè, je bent wat je schrijft maar als correctie, meerdere stukken tekst waarin je vrijwel altijd door futiliteiten ernstig gefrustreerd schijnt te raken, zo erg zelfs dat je fysiek geweld als reactie daarop heel normaal vindt en dat ook nog eens nodig vindt om op een openbaar forum aan de wereld kenbaar te maken, zelfs als je alle tijd hebt gehad om af te koelen en weer tot jezelf te komen.
Dat of je lult gewoon ontzettend dom uit je nek, kan ook. Neem de raad van DeWit hierboven ter harte zou ik zeggen.
Die is in ieder geval normaler gesteld dan jouw reactie. Ik ben op geen enkele manier respectloos naar jou, jij hebt geen enkele reden om zo te beledigen. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar dat kan ook in een normale bewoording. En ja, soms krijg ik de neiging om uit te stappen, zoals men zich soms opstelt.
Voor jouw informatie, als ik autorij, dan hou ik rekening met mensen, ik rij niet iemand klem bij bijvoorbeeld het invoegen, mensen kunnen van mij alle ruimte krijgen als het moet, bussen en vrachtwagens geef ik voorrang, ook al hebben ze het niet altijd. Als het druk is op een weg, laat ik het gas even los als iemand er van een zijstraat op moet. Allemaal dingen, die sommigen nog wel kunnen doen, maar veel mensen schijnen te kunnen nemen.
Of ik ooit iemand echt zal slaan? Dan moet je ver gaan bij mij. Ik heb nog nooit gevochten. Maar ik word af en toe doodziek van dat volk dat altijd overal haantje de voorste wil zijn, ten koste van alles. Ik schrijf ook niet dat ik geweld normaal vind, maar soms zijn mensen dusdanig bezig dat ze het bloed onder je nagels vandaan halen.