Frits79
Asfaltkampioen
Ieder nacht huilend wakker worden en je broek vol gepoeptHaha voorlopig slaap ik nog altijd als een baby zodra ik m’n kussen raak dus denk dat het qua zonden wel mee valt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ieder nacht huilend wakker worden en je broek vol gepoeptHaha voorlopig slaap ik nog altijd als een baby zodra ik m’n kussen raak dus denk dat het qua zonden wel mee valt![]()
Meer van dit soort opmerkingen en ik doe het ook in mijn broek.Ieder nacht huilend wakker worden en je broek vol gepoept![]()
Ik ben ook een dagslaper, maar ik vermoed dat het bij jou weer met die kleine te maken heeft.Dat vind ik heel fijn voor je. Ik slaap als Dracula, als het donker is niet
… nee geen insomnia maar nachtrust is wel een dingetje, 4-5 uur gemiddeld per nacht!
Dat klinkt inderdaad niet als uitgerust zijn.Na zelfs nachten van 8 uur ben ik overdag soms nog aan het knikkebollen. Zegt misschien ook meer iets over mijn huidige energie.![]()
Nee de kleine slaapt prima, ik alleen niet. Maar ik slaap overdag ook niet. Dus moet het met weinig nachtrust doenIk ben ook een dagslaper, maar ik vermoed dat het bij jou weer met die kleine te maken heeft.
Sommige mensen hebben dat, als je niet steeds moe bent prima denk ik.Nee de kleine slaapt prima, ik alleen niet. Maar ik slaap overdag ook niet. Dus moet het met weinig nachtrust doen! Ach ik ben het gewend!
Wil je recept voor goede cocktail? Gegarandeerd 7 uur out.Af en toe merk ik het wel, maar kan er aardig mee omgaan. Ach, wat doe je er aan![]()
Yep. 't Wachten is nu alleen nog op zwevende laadpalen - gat in de markt, wie springt erin?!Vrij normaal toch, zwevende lantaarnpalen?![]()
Garage deur open zetten dan heb je genoeg daglichtIk zou toch niet in een garage willen wonen, zo donker.
Dit was 'm: https://www.funda.nl/43517277Ik ben benieuwd wat de werkelijke situatie is. Die lantaarnpaal lijkt me best te kloppen met de achtergrond, maar onderaan zie je duidelijk her en der wat poetswerk... Werk maar half gedaan...
Ga maar eens zo’n ding huren. Verschrikkelijk wat mensen je soms aansmeren voor € 50,- in de maand…€38.000,- voor zo’n hok…
Ja dat kan wordt gewoon geregistreerd in het kadaster. Bijv. X/100 of x/1000 eigenaar van het kavel.Best bizar dat je iets kan kopen wat op kavel van een woningbouwvereniging staat... Ben je dan wel eigenaar uiteindelijk?
@JL86 Zwitserland is gewoon duur... Was het niet het duurste land binnen de eu na monaco ofzo? (oh zelfs 2e op de wereld: https://www.numbeo.com/cost-of-living/rankings_by_country.jsp )
Eens hoor. Het voorbeeld wat ik noemde heb ik zelf intussen een aantal jaren geleden van dichtbij meegemaakt, en was toen 50 euro p.m.. Uiteindelijk zijn de opgeslagen spullen daar ook weggehaald en is de huur van de garagebox opgezegd, en werden de spullen op een betere plek ondergebracht voor hetzelfde geld. Dat het nu (nog) duurder is snap ik ook wel, al zal de staat van die eerder genoemde garageboxen intussen niet veel veranderd of verbeterd zijn.Ennehm @Jay DoubleYou voor 50 euro in de maand vind je zelden nog garages... Althans ik kom ze zelden meer tegen of ze liggen in de middle of nowhere waar je overdag je al niet veilig voelt (laat staan dat je je bezittingen er wilt opslaan).
Minimale prijs begint bij 80 tegenwoordig en als je te ver weg woont komt daar nog de btw bovenop.
Prijzen zijn de afgelopen 5 jaar overal 25 - 50% gestegen... En je krijgt er niks extra voor...Eens hoor. Het voorbeeld wat ik noemde heb ik zelf intussen een aantal jaren geleden van dichtbij meegemaakt, en was toen 50 euro p.m.. Uiteindelijk zijn de opgeslagen spullen daar ook weggehaald en is de huur van de garagebox opgezegd, en werden de spullen op een betere plek ondergebracht voor hetzelfde geld. Dat het nu (nog) duurder is snap ik ook wel, al zal de situatie intussen niet veel veranderd of verbeterd zijn.
Dat maakt het Offtopic al jaren juist zo leuk!Van een zwevende lantaarnpaal in no time naar een broodje kebab - wat een geweldige (off-) topic is dit toch![]()
We zijn al halverwege.. topics die niet verder konden dan pagina 50 ...
Ja, nou je het zegt… over de helft al zelfs!We zijn al halverwege![]()
Net als de softijsjes en de milkshakes bij de gele M.Een kebab in Nederland is al 10 euro? Veel verandert!
Eh, same topic, 23 maart......Over de Mac: boven dat het veel duurder is geworden afgelopen maanden, hebben ze nu ook de hamburgers doorgesneden. Voor een BigMac gebruiken ze nu 1 burger die ze door tweeën hebben gesneden. Burgers zijn 2 mm dik.
Ach…..als de kinderen het naar de zin hebben……
Wel een gezonde keus.Lol, ik bestel altijd een Whopper met kaas bij de MCdonalds
Niet dat de ijsjes en milkshakes 10 euro zijn geworden bij de gele M, maar wel duurder dan het ooit was.Joh! Wist ik niet, lastig voor veel mensen om het dan allemaal nog te kunnen bekostigen.
Dus jij was het.Eh, same topic, 23 maart......![]()