Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ex'en of belastingdienst?Hahaha! Ja helaas, ik dacht ik vlucht naar het buitenland maar zelfs daar weten ze je te vinden![]()
Of je kijkt gewoon welke toeslagen je recht op hebt. Tikt soms ook lekker aan.Liet de belastingdienst zich maar wegjagen, had ik er nog wat aan.![]()
Ik heb nog nooit recht gehad op ook maar 1 cent toeslag, uitkering of wat dan ook.Of je kijkt gewoon welke toeslagen je recht op hebt. Tikt soms ook lekker aan.![]()
BeideEx'en of belastingdienst?
Gelukkig ben ik dus niet de enige met die gaveBlijft een kunst, dat ik weer iedereen weg weet te jagen hier.![]()
Er staan daar schijnbaar nog genoeg vacatures open. Krijg je maandelijks geld toe van zeLiet de belastingdienst zich maar wegjagen, had ik er nog wat aan.![]()
Ik ga nog liever bij een uitvaartcentrum werken...Er staan daar schijnbaar nog genoeg vacatures open. Krijg je maandelijks geld toe van ze![]()
Groot gelijk! Ik ben blij dat het er is, maar had ook liever gehad dat ik ‘normaal’ kon functioneren in deze maatschappij.Ik heb nog nooit recht gehad op ook maar 1 cent toeslag, uitkering of wat dan ook.
En daar prijs ik mijzelf gelukkig mee.
De één z’n dood…Ik ga nog liever bij een uitvaartcentrum werken...
Als dat jouw basisbehoefte is…![]()
Ben aan het werkAl die mensen met kinderen liggen natuurlijk om 22:00 al in bed.
Latertje? Bijna klaar?Ben aan het werk
Kun je alleen daar aan merken dat ik geen kinderen heb?Al die mensen met kinderen liggen natuurlijk om 22:00 al in bed.
Nee nachtdienst, tot 06.25Latertje? Bijna klaar?
Was ook niet de meest spannende wedstrijd.Haha nee 22:00 is nog wat vroeg, maar ik was Spanje - Italie aan het kijken op het einde had ik wel moeite om mn ogen nog open te houden![]()
Daar gaat het bij mij dan juist mis........ en hebt gewoon prima geslapen de nacht ervoor als je om 20:00 naar bed gaat
Nadeel is als je eenmaal gaat is er geen houden meer aan haha. Zo onvoorspelbaarMoeilijk maar niet onmogelijk![]()
Hoe wil je anders op je vakantie adres komen? Met de auto is de grote vakantie is over het algemeen goedkoper dan 4 tickets en auto huren ter plaatsen.Vakantie en dan a)vroeg opstaan en b)lang auto rinden? Dat vind ik geen vakantie.
zodra ik het portier dicht doe heb ik vakantie. Heerlijk. Hier in Italië ook alweer goede 700 km gereden. Beetje genieten van de omgeving , plaatsjes bezoeken, wijn huisjes.Vakantie en dan a)vroeg opstaan en b)lang auto rinden? Dat vind ik geen vakantie.
Ja maar dan nog is de afstand erg grootHeb je al een Amphicar overwogen?![]()
Met het vliegtuig is ook niet alles…Vakantie en dan a)vroeg opstaan en b)lang auto rinden? Dat vind ik geen vakantie.
En weer…Nu maakt JW het stil hier.