Marleen
Asfaltkampioen
Zeker niet als je er een Italiaans vlagje op plakt@Jay DoubleYou ik denk dat ik die steden niet in mag met mijn Tesla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker niet als je er een Italiaans vlagje op plakt@Jay DoubleYou ik denk dat ik die steden niet in mag met mijn Tesla.
Dat woord heb je er zelf voor verzonnen?Dat bagage afdek ding als je een touring / station hebt
Ik denk dat alleen EV’s van Italiaanse makelij worden toegelaten.Zeker niet als je er een Italiaans vlagje op plakt![]()
Het EK voetbal begint dit weekend, dus: jaIs het vlaggetjesdag vandaag?
De EV laadinfrastructuur is inmiddels een stuk beter dan de weg zelf (buiten de tol wegen om…Ik denk dat alleen EV’s van Italiaanse makelij worden toegelaten.![]()
Geen idee haha. Noem het al jaren zoDat woord heb je er zelf voor verzonnen?![]()
Ik vind het wel een grappige benaming, beter dan rolhoes.Geen idee haha. Noem het al jaren zo![]()
Dan rijd je nu je buurt in gok ik.Dan zijn we elkaar wellicht tegen gekomen, ben weer met 2 uurtjes thuis ongeveer, maar ik ben via de San Bernardino terug gereden!
In september gaan wij voor de tweede keer, weekendjes of midweekjes bij Roompot niet meegerekend.Onze vakantie is in september als iedereen weer terug aan het werk is![]()
Ah dan denk ik het niet haha. Ik was rond 2u op bestemming bij Milaan en ben via de gotthard gereden. Viel me mee trouwens hoeveel wachttijd, 20 min maar ofzoDan zijn we elkaar wellicht tegen gekomen, ben weer met 2 uurtjes thuis ongeveer, maar ik ben via de San Bernardino terug gereden!
Hehe altijd lekker20 min valt heel goed mee. Ik ben daar meestal minimum een uur kwijt.
En meestal stoppen we in het Resto op de laatste parking voor de tunnel voor een braadworst met frieten![]()
Mensen met kinderen kunnen niet uitslapen.Wat is iedereen vroeg hier op zaterdag!![]()
Ik zit in de auto nog veel rustiger. Maar inderdaad, dan kan je niet werken.Eerste klasse in de trein koop je ook voornamelijk vanwege die rust. Ik heb een eerste klasse abo van m’n werk en dat scheelt een hoop. Ik zit regelmatig 2-3 uur in de trein en dan kan ik beter werken in de eerste klasse dan in de tweede klasse. Dus voor m’n werk zeker wel wat waard. Maar goed ik begrijp je punt.
Ik doel vooral op het feit dat die parkeerplekken veelal vacant staan en alleen gebruikt worden door leaserijders, mensen die slecht tegen motorgeluid kunnen en mensen met veel geld.Eerste klasse in de trein koop je ook voornamelijk vanwege die rust. Ik heb een eerste klasse abo van m’n werk en dat scheelt een hoop. Ik zit regelmatig 2-3 uur in de trein en dan kan ik beter werken in de eerste klasse dan in de tweede klasse. Dus voor m’n werk zeker wel wat waard. Maar goed ik begrijp je punt.
Ik vind het anders al wel een ergernis dat waar ik tank mensen te lui zijn om de auto in een parkeervak te zetten om sigaretten te halen. En dus inderdaad een pomp bezet houden.Dat is natuurlijk wel alles over een kam scheren maar dat is vaak zo met dit soort laadplekken inderdaad dat ze leeg staan. Maar dan mag ik mijn auto ook gewoon bij de pomp parkeren als er niemand staat? Ga ik ff lekker de stad in, gratis parkeerplek![]()
Ben jij dan ook zo iemand die zijn auto op een invalidenplek zet als het niet anders kan?Dat is natuurlijk wel alles over een kam scheren maar dat is vaak zo met dit soort laadplekken inderdaad dat ze leeg staan. Maar dan mag ik mijn auto ook gewoon bij de pomp parkeren als er niemand staat? Ga ik ff lekker de stad in, gratis parkeerplek![]()
Haha nee zeker niet!Ben jij dan ook zo iemand die zijn auto op een invalidenplek zet als het niet anders kan?![]()
Het is dat ik dan zo’n speciale kaart voor Europa heb, maar ben me kapot geschrokken wat de boete hiervoor in Nederland kost als je zomaar op zo’n plek gaat staan terwijl je er geen recht op hebt…Haha nee zeker niet!![]()
En terechtmaar ben me kapot geschrokken wat de boete hiervoor in Nederland kost als je zomaar op zo’n plek gaat staan terwijl je er geen recht op hebt…![]()
Savonds laat staan alle parkeerplekken al vol met vrachtwagens dus dan snap ik het wel... Doe ik zelf ook als ik geen andere optie zie. Moeten ze maar de parkeerplekken voor auto's ontoegankelijk maken voor vrachtwagens...Ik vind het anders al wel een ergernis dat waar ik tank mensen te lui zijn om de auto in een parkeervak te zetten om sigaretten te halen. En dus inderdaad een pomp bezet houden.
Daar staan mijn vrouwen te wachten...fair point! Wat kunnen we nog meer over parkeerplaatsen bespreken?
Je hebt er van beton, asfalt, klinkers, kinderkopjes en veelal staan er strepen langs.fair point! Wat kunnen we nog meer over parkeerplaatsen bespreken?
Vroeg op én sportief doen. Die zonden zullen vast wel meevallen, of ga je daar voor rennen?Had iemand het over uitslapen?
6:15 ‘s ochtends. Vakantie. Kinderen slapen, enige moment dat je je zonden kan over denken
Ga maar is hardlopen denk ik
Als dat de reden is kun je er niet voor weglopen.Had iemand het over uitslapen?
6:15 ‘s ochtends. Vakantie. Kinderen slapen, enige moment dat je je zonden kan over denken
Ga maar is hardlopen denk ik
Haha voorlopig slaap ik nog altijd als een baby zodra ik m’n kussen raak dus denk dat het qua zonden wel mee valtVroeg op én sportief doen. Die zonden zullen vast wel meevallen, of ga je daar voor rennen?
Dat vind ik heel fijn voor jeHaha voorlopig slaap ik nog altijd als een baby zodra ik m’n kussen raak dus denk dat het qua zonden wel mee valt![]()