Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Zolang het geen P*rsche *kuch* is zal het wel meevallen. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Have fun, geniet van de vakantie!Halve dag gewerkt en aan het rommelen, voorbereiden voor de vakantie, morgenvroeg vertrekken we naar Toscane. Wel ff lekker behoefte aan, zakelijke telefoon laat ik maar eens thuis!
Mooi dat je er bent!Vandaag 2 keer gratis geladen! 8 uurtjes onderweg, 680 km gereden, 2 keer gestopt, in totaal een uur en een half uurtje file gehad bij de gotthard. Nu lekker aan de Peroni en een pizza!
Die rol gaat echt niet omlaagLekkahhhh. Cin cin.
Heb zelf vandaag m’n auto vakantie klaar gemaakt.
Weer een gevecht met de dame rondom hoeveel spullen er mee moeten. Ik wil dit jaar de rollo omlaag hebben. Benieuwd of dit lukt…
Gewoon vertrekken, leert ze het wel af.Hebben jullie ook dat je afgesproken vertrektijd altijd minimaal 30 minuten later is? Ik zat vanochtend 30 minuten met m’n duimen te draaien hehe!
We hoeven niet alles te weten over wat je doet na een paar drankjes…Klinkt voor geen meter, Topickiller.
Dan klinkt Carlikker zelfs nog beter.![]()
Waarom denken jullie dat mijn Subaru altijd zo glimt?We hoeven niet alles te weten over wat je doet na een paar drankjes…![]()
Hier heb je dus al over nagedachtKlinkt niet, spreek je uit als topikiller of topic-killer.
2 k-klanken achter elkaar, werkt nooit.![]()
Ik had de volgende opmerking verwacht:het internet is van slechte kwaliteit hier, zo slecht dat ik na 10 jaar eens een gesprek met m’n vrouw heb gevoerd, we hebben toch aardig wat overeenkomsten![]()
Beetje afgezaagd JL 86.het internet is van slechte kwaliteit hier, zo slecht dat ik na 10 jaar eens een gesprek met m’n vrouw heb gevoerd, we hebben toch aardig wat overeenkomsten![]()
Dag vrouw van JL86 !dit typ ik nu m’n vrouw mee zit te lezen)![]()
Je kent haar?Dag vrouw van JL86 !![]()
De rollo is omhoogWeer een gevecht met de dame rondom hoeveel spullen er mee moeten. Ik wil dit jaar de rollo omlaag hebben. Benieuwd of dit lukt…
Tsja, de vrouw is het nekje in een relatie…. Waar de nek draait moet het hoofd mee.De rollo is omhoog![]()