Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Haha! Ik rijd er niet helemaal voorbij maar wellicht als de kleine straks wat ouder is, dan is het zeker een bezoekje waard.

Kwam net langs een pompstation en dan is het toch wel weer schrikken hoe duur het hier is. Hij gaf aan 1.91,9 en van de week in Duitsland stond hij op 1.66,9

Vandaag 2 keer gratis geladen :p ! 8 uurtjes onderweg, 680 km gereden, 2 keer gestopt, in totaal een uur en een half uurtje file gehad bij de gotthard. Nu lekker aan de Peroni en een pizza!

Lekkahhhh. Cin cin.

Heb zelf vandaag m’n auto vakantie klaar gemaakt.

Weer een gevecht met de dame rondom hoeveel spullen er mee moeten. Ik wil dit jaar de rollo omlaag hebben :p. Benieuwd of dit lukt…

Wel lekker dit hoor, best wel groot eigen terras hier en tot 8pm in de weer geweest. Nu gewoon lekker buiten zitten hier op de ligstoelen. De kleine ligt te slapen, ga ik mooi ff F1 kijken zo. Wat wil je nog meer :p

Pas maar op dat je geen blauwe tong krijgt… ;)
bluetongue+003.JPG

Doet me denken aan een of andere pipo in de vw scene die zich laklikker (ook als lacklecker in het duits) noemde en overal op autotreffens selfies maakte waar die auto's likte. En dat was al een dingetje lang voor instagram en consorten bestonden...
Eigenlijk apart dat dat in de huidige tijd niet meer wordt voortgezet (althans ik vind niet niet terug), typische inhoudsloze content die de huidige generatie opvreet alsof het een lekkere maaltijd is...

Eigenlijk maar goed ook :sick:

Mijn nickname is trouwens ook ontstaan als tegenhanger van die zoetsappige namen als Carlover, Carfanatic en zo.
Ik had overigens eerst een andere nickname in 2003, maar snel gewijzigd.

het internet is van slechte kwaliteit hier, zo slecht dat ik na 10 jaar eens een gesprek met m’n vrouw heb gevoerd, we hebben toch aardig wat overeenkomsten :p

het internet is van slechte kwaliteit hier, zo slecht dat ik na 10 jaar eens een gesprek met m’n vrouw heb gevoerd, we hebben toch aardig wat overeenkomsten :p
Ik had de volgende opmerking verwacht:
"De scheidingspapieren zijn inmiddels aangevraagd"
:ROFLMAO: :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: JL86
Haha, het zijn natuurlijk de standaard opmerkingen maar nee zo is het bij ons niet. We doen het met z’n tweetjes voor de kleine zorgen en we praten wel eens met elkaar (dit typ ik nu m’n vrouw mee zit te lezen) ;)

Zoon van 18 maanden oud. Dus daar hebben we de handen nog vol aan ;-). Dat is wel het nadeel als je in het buitenland woont/bent, dan kun je niet terug vallen op je familie. Geen oma's die even lekker komen oppassen. Maar goed, het gaat prima. De kleine weer naar bed nu, dus wij gaan weer lekker een hapje eten.

Hier nog lang geen vakantie, pas in november. Ik ben één van degenen die het werk gaande houdt als collega's op vakantie gaan. Even werkoverdracht doen en dan uitzwaaien. Die periode begint nu al. Vaak is het een leuke tijd, omdat er veel mensen weg zijn en het daardoor rustiger is. Maar ik heb collega's meegemaakt die doodleuk achter hun laptop kruipen in Italië en dan krijg je plotseling mails van ze, van hoe gaat het op het werk. Dan antwoord ik altijd gelijk: Hallo, op vakantie jij!

AW Klokje rond net gekeken, gaat achteruit die rubriek...
275.000 km en diesel, is gewoon wat mij betreft niet interessant.(n)

Die Honda, van vandaag dus.

Terug
Bovenaan