ginkelvanmichiel
Kilometervreter
ah, ja, leuk! Hij mag in het spaans mailen, dat is goed voor mijn taalkennis (gebruik het te weinig
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stefan-V6 zei:Das een zelfbouw, met de motor van een Seat Terra geloof ik.
Niels. zei:Vorige week zag ik een leuke Panda staan in Amersfoort, dit is een ex van jou toch?
Kleine correctie: 't was geen bakcode AHD (bijgenaamd ADHD omdat ie nóg iets korter is), maar bakcode CEMginkelvanmichiel zei:Klopt, een 1400 diesel uit een Terra. Het is dezelfde motor die ook in de Polo geleverd is. Hij heeft er ook een andere bak aangekoppeld, want met de standaarde AHD-Terra bak maakte het ding meer toeren dan snelheid. Nu dus een CEG uit een Polo waardoor het toerental zakte en de auto zo 1:29 loopt.
Sjon77 zei:Kleine correctie: 't was geen bakcode AHD (bijgenaamd ADHD omdat ie nóg iets korter is), maar bakcode CEMginkelvanmichiel zei:Klopt, een 1400 diesel uit een Terra. Het is dezelfde motor die ook in de Polo geleverd is. Hij heeft er ook een andere bak aangekoppeld, want met de standaarde AHD-Terra bak maakte het ding meer toeren dan snelheid. Nu dus een CEG uit een Polo waardoor het toerental zakte en de auto zo 1:29 loopt.
die ik geruild heb met John tegen de CEG.
(Mijn grijze Polo 2 classic had een AHD, die is nu vzv die CEM, dat zal de verwarring zijn, gok ik)
Als dat een 5-bak is (waarschijnlijk wel gezien de bouwjaren), is 't type bak 085, zoals veel 5-bakken in Polo's vanaf 1986 t/m 2001.ginkelvanmichiel zei:Ik kende alleen de VW bak die standaard al in de Marbella 97> zit. Maar Welk type dat is?![]()
Nissan GT-R zei:In het beste geval wordt het 50/50 vanwege gebrek aan bewijs. Maar wel lullig.
TYN zei:Huh? Het beste geval? Als iemand mij een schade in de schoenen zou proberen te schuiven, krijgt deze persoon vriendelijk doch duidelijk te horen dat ik daar niet van gediend ben.
TYN zei:De harde kunststof bumpers van jouw Marbella(?) lijken me bovendien best wat lakschade te kunnen veroorzaken zonder daar zelf onder te lijden.
TYN zei:Nissan GT-R zei:In het beste geval wordt het 50/50 vanwege gebrek aan bewijs. Maar wel lullig.
Huh? Het beste geval? Als iemand mij een schade in de schoenen zou proberen te schuiven, krijgt deze persoon vriendelijk doch duidelijk te horen dat ik daar niet van gediend ben.
In dit specifieke geval mag je je misschien afvragen of je niet toch die Audi geraakt hebt. De kans dat iemand anders in de tussentijd in dat 'vreselijk krappe plekje' heeft geprobeerd te parkeren is niet enorm groot natuurlijk. De harde kunststof bumpers van jouw Marbella(?) lijken me bovendien best wat lakschade te kunnen veroorzaken zonder daar zelf onder te lijden.
ginkelvanmichiel zei:Nogal ja.
Is er eerst goed contact, krijg ik nu mailtjes als:
De verzekering gaat over de schuldvraag a.d.h.v. van de verklaringen die zijn doorgegeven, ik heb geen zin om mij daar mee bezig te houden te meer omdat ik zelf geen getuige ben. Jouw verzekering zal jou dan waarschijnlijk voorstellen het bedrag aan hun terug te betalen zodat jouw schadevrije jaren intact blijven.
Trieste bedoening, goede bewoording...
D. Elzinga zei:Ik betwijfel sterk of de politie technisch onderzoek zal doen naar aanleiding van een kleine parkeerschade...