Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
uwbuurman zei:Netjes!!! Stuurhuis vervangen? Ik zeg reviseren, bij Rini, van Hydroline Trade in Veenendaal. En nee, ik heb geen aandelen, alleen een aantal goede ervaringen daar.
uwbuurman zei:Lekker gewerkt weer, kerel!!
1 milde suggestie: zo'n auto verdient strakke nummerplaten, ik zeg met chocoladeletters en frameloos plaathoudertje zoals die van Wurth ofzo. Dop kit er tussen geben diefstal en verlies, komen er ook geen 1tjes op.
Zadelsnuiver zei:Wow nu gaat het best hard, met een beetje mazzel volgende week al APK dus?
Logo's en grille staan 'm ook goed hoor, kan 'ie prima hebben![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Ziet er echt ongelooflijk strak uit zeg. Mooi in de lak!
Zo op de parkeerplaats oogt die zo 8 jaar jonger dan dat die eigenlijk is.
Moderator
Durashift zei:Zo hé, weer flink bezig geweest.Het nieuwe dak werkt?
[size=small]Wat betreft schimmelvorming in autointerieurs: ik was vorig week, voor mijn nieuwsgierigheid, eens een rondje wezen lopen/kijken bij JetCars in R'dam,. Nou, daar staan d'r genoeg met veel schimmelvorming op gordels, bekleding en hemels. Dan hebben ze, kennelijk uit voorzorg, bij de meeste auto's de raamslingers al gedemonteerd.[/size]