Fiat Stilo Michael Schumacher Limited Edition Restauratie ( UPDATE ).

Wederom heel mooi geworden, fantastisch wat een monnikenwerk maar het resultaat is dan ook verbluffend mooi (y)

Het is jammer hoe weinig Abarths er nog over zijn maargoed, of oude Fiats in het algemeen. Eergisteren keek ik nog op marktplaats voor een 1996-2001 Bravo, maar er stond er geen een te koop. Raar toch als je bedenkt dat er misschien wel duizenden van verkocht zijn in Nederland.

Maargoed zo wordt jouw Stilo wel extra bijzonder natuurlijk :)

Wat blijft het een gaaf topic om te volgen (y)
Echt mijn complimenten hoe je alles oppakt en hier ook plaatst

cqAMxW.jpg

CbmpYv.jpg

wYdRkW.jpg

CwSduX.jpg

2CvTTD.jpg

b2lWxZ.jpg

45B0af.jpg

Foto's van mijn Stilo Schumacher.

High Fidelity zei:
cqAMxW.jpg

CbmpYv.jpg

wYdRkW.jpg

CwSduX.jpg

2CvTTD.jpg

b2lWxZ.jpg

45B0af.jpg

Foto's van mijn Stilo Schumacher.

Bedankt voor het posten! Ziet er goed uit , je hebt gelukkig de originele logo's op de auto. ( Blauw ).
Je Stilo mist wel wat dingen zie ik. MS logo op de achterklep en in de bumper voor mis je het "gaas".
Nog plannen met je auto? :D

On topic , dank allen voor de leuke reacties! :cool:

W725S4.jpg

Hierbij een andere foto waarbij beter te zien is dat het missende rooster er nog in zit. Lijkt inderdaad op de andere foto's te missen, maar is echt niet zo.
Het Logo achter heeft de vorige eigenaar waarschijnlijk verwijderd. Ik in ieder geval niet. Ik zal eens kijken of ik dit ergens kan bestellen.
Verder wil ik hem (op de navigatie na en nog aanwezig) origineel houden.
Het is een hobby auto en rijdt nog steeds fantastisch. De vijf cilinder trekt vanaf 1000 tpm trillingsvrij zonder schokken op. En wat een mooi geluid.

MAX POLE! Heerlijke afsluiter van deze koude zaterdag in Twente.

Ik heb de radio afgelopen week ook aangepakt. Radio was al een keer bewerkt met een chemisch goedje , is dan erg nadelig voor een eventuele correctie/schoonmaak omdat dan de verf los komt. Dit was dus al zo voordat ik er aan begon dus de enige oplossing was de sticker.
De sticker is eigenlijk een uitgesneden vorm in letters , dus niet simpel een stickertje plakken.
De oude verf moet er helemaal af , dan de knoppen rond om spuiten maar niet in het midden en dan de sticker goed plakken.

Al met al is het redelijk gelukt , ik geef het een 7.5 dus voor nu goed! Echter ga ik in het voorjaar de radio opnieuw aanpakken.
Van 1 knop is de verf los gelaten , gaat om 1 van de onderste knoppen. Die heb ik nog wel ergens liggen van een donor........

IMG-20211208-194632.jpg

IMG-20211208-200226.jpg

IMG-20211208-204450.jpg

IMG-20211208-231801.jpg

Goed , zoals ik hierboven al zei.......het is koud! Ijs zat op de auto maar toch een poging gewaagd om iig iets te doen.
De auto kijkt me op dit moment echt aan van SAVE ME! JE BENT ER BIJNA!!! :):cool:
Ik wou vandaag de fusee demonteren en schuren/spuiten echter is alles zo verroest dat ik het niet op een normale manier los krijg.
Dat komt omdat de stuurkogels en stabilisator stangen een imbus gat hebben. Dan doe je de imbus er in en dan met een sleutel de bout zelf los maken , dit wil dus niet omdat de het imbus gat helemaal weg is. ( Verroest! ) waardoor de boel mee gaat draaien. Eventueel kan ik het onder druk zetten en nog eens proberen ( werkt conisch ) maar goed , ga het anders doen! ( Zie hieronder ).

Hieronder een impressie van meer dan een jaar stil staan + algemene slijtage.

IMG-20211211-150715.jpg

IMG-20211211-150724.jpg

IMG-20211211-151014.jpg

Ik heb besloten om het voor dit weekend maar even zo te laten! Ik ga 2x een fusee van Marktplaats halen , deze zijn tweede hands 19 euro per stuk.
Die neem ik dan mee naar mijn werk en ga ik daar stralen en voorzien van nieuwe wiellagers! In de tussentijd staat de auto niet op een bokje en gewoon op zijn eigen wielen dus niet meteen de "beunhaas look".
Daarna zet ik het fusee na het spuitwerk in de high gloss 2k lak en kan die straks met nieuwe draagarmen , remmen en stabi stangen gemonteerd worden.
Snelle manier is misschien sneller rijden maar de aanschaf van 2e hands is het mooiste resultaat en ik wil het echt restaureren en dus goed aanpakken!

Ga je dit weekend dan niks aan de auto doen? Tuuuuuurlijk wel! Is nog genoeg te doen.
Een jaar stil stand met lekkage ( lekkage kan wel 2 weken zijn geweest....geen idee ) en inmiddels wat vocht in de auto en bekleding dacht ik ....laat ik eens wat beter kijken naar de staat van het interieur. :eek:

IMG-20211211-135232.jpg

Ik denk en hoop dat dit een verloren stuk fruit/eten is wat tussen de middenconsole en de stoel terecht is gekomen.
De stoelen uit de auto gehaald en kwam toen op die plek nog meer spannende dingen tegen.

IMG-20211211-155345.jpg

De stoelen staan inmiddels in de woonkamer. ( Met goedkeuring van de vrouw ).
Kunnen ze iig even normaal drogen en morgen vroeg ga ik de bekleding eraf halen zodat ik die kan wassen in de wasmachine.
Morgen ook de motorruimte af maken. Luchtfilterhuis , accubak etc mogen er terug in.

Oftewel , dit was even een vlugge update. Morgen een langere met meer foto's. :D

Zover ik weet, zijn de fusee kogels geïntegreerd op de draagarm. Ik heb de mijne recent vervangen omdat er iets van speling op aan het komen was.
Besteld via motointegrator.de . Scheelt veel in kosten en je hebt meteen nieuwe draagarmen incl. rubbers (y) Uiteraard wel van italiaanse makelaardij ;)
Draagarm Stilo

Klopt maar ik doel op het fusee zelf. Dus waar het wiellager in zit.
Draagarmen etc heb ik allemaal al! (y)

Geweldig, hij ziet er van buiten weer echt nieuw uit. Die radio is super goed gedaan, ik had niet zo'n goed resultaat verwacht.

Sketcher zei:
Geweldig, hij ziet er van buiten weer echt nieuw uit. Die radio is super goed gedaan, ik had niet zo'n goed resultaat verwacht.

Bedoel je de radio of de auto? Die rode hierboven is van iemand anders haha.
Uiteindelijk word die wel weer als nieuw ......stapje voor stapje.

Het weer helpt me helaas niet echt mee en ben dus nog niet echt opgeschoten met het onderstel. Alle nieuwe onderdelen zoals de draagarmen , remmen etc zitten nog steeds in de doos in afwachting van de vervangende fusee en beter weer.
De remklauwen zijn al deels gedemonteerd , deze ga ik ook stralen en spuiten en uiteraard reviseren. ( Nieuwe rubbers ).
Het demonteren gaat ook niet heel rap omdat zoals ik hierboven al zei .....alles verroest is.

Vrijdag middag half 6 kwam de fusee toch nog binnen op het werk. Gelijk alles gestraald.
Hieronder eerst zink spray , primer , lak en het eindresultaat ( zonder zwarte 2k lak , gaat dus nog een mooie diepe zwarte glans krijgen ).

IMG-20211217-171734.jpg

IMG-20211218-163112.jpg

IMG-20211218-171523.jpg

IMG-20211219-145225.jpg

IMG-20211219-112927.jpg

De 2 voorstoelen waren inmiddels droog en kon nu goed de vlekken zien.
Geprobeerd schoon te krijgen met de spotcleaner maar duurde voor mijn gevoel te lang en maakte best wat lawaai zo in de keuken.
Daarnaast moeten ze na de schoonmaak beurt alsnog drogen ............ :rolleyes:

IMG-20211219-135230.jpg

IMG-20211212-132144.jpg

Dus was er voor mijn gevoel maar 1 oplossing op deze zondag en dat is beide stoelen volledig demonteren en renoveren.
Alle plastic kapjes er af en deze allemaal in de gootsteen gedaan met een sopje.

Let even op de gordel langs de stoel , die komt later nog een keer terug! :D

IMG-20211219-121318.jpg

IMG-20211219-121021.jpg

IMG-20211219-122005.jpg

IMG-20211219-120622.jpg

De onderkant van de stoel , hier zit de bekleding vast doordat het gehaakt zit achter weerhaakjes in het frame. ( links/rechts ).
Toen de bekleding voorzichtig los gemaakt , deze zit deels met klittenband vast. Als je te hard trekt trek je de klittenband uit het schuim.

IMG-20211219-130558.jpg

IMG-20211219-132205.jpg

IMG-20211219-134824.jpg

IMG-20211219-134839.jpg

De bekleding zit in de wasmachine en kwam er gelukkig heel uit. ( Al eens eerder gedaan ).
Laat het voor nu een nachtje drogen en dan morgen weer in elkaar zetten.

De gordel is in die 16 jaar ook dof geworden door uv licht. Een nieuwe haal ik origineel voor 25 euro echter heb je er 2 nodig + verzendkosten ....kan dat geld beter gebruiken voor wat anders.
Dus besloten zelf de gordel te herstellen in kleur. HIj werkt immers goed dus waarom vervangen.
Korrel 1000 , 2000 , 3000 en dan nat opschuren. Hierna medium cut polish met de hand en op het eind de "crystal polish" van Meguiars.
Alles met de hand en een polish pad , werkt wel goed en de originele kleur kwam weer terug! Dus ook ruim 70 euro bespaard.

IMG-20211219-163937.jpg

IMG-20211219-164635.jpg

hdrpl.jpg

Al het opgeknapte spul ligt netjes thuis te wachten tot het allemaal terug in de auto kan.
Voor nu ga ik gewoon rustig verder met dingen demonteren en weer opknappen!

Liever alles rustig en letten op de details dan snel en dingen afraffelen.

Morgen de stoelen weer in elkaar zetten en zal dan het eind resultaat hier neer zetten!

De gordelklikkers zijn netjes geworden! Ten aanzien van je onderstel: mijn ervaring is dat nieuwe ondersteldelen wel netjes zwart zijn, maar dat dat geen goede coating is. Dus ik spuit ze altijd zelf nog een keer, voor montage, anders is de rotzooi bruin van de vliegroest binnen een jaar. Paar keer gehad, doen we nu dus anders.

uwbuurman zei:
De gordelklikkers zijn netjes geworden! Ten aanzien van je onderstel: mijn ervaring is dat nieuwe ondersteldelen wel netjes zwart zijn, maar dat dat geen goede coating is. Dus ik spuit ze altijd zelf nog een keer, voor montage, anders is de rotzooi bruin van de vliegroest binnen een jaar. Paar keer gehad, doen we nu dus anders.

Thanks! Heel misschien haal ik ze nog nieuw.
Eens! Daarom heb ik de fusee nog niet in zwarte 2k lak gezet omdat ik alles in 1 keer mee wil nemen en zo'n bus maar tijdelijk houdbaar is ivm de verharder.
De rest van de onderdelen gaan allemaal in de 2k lak. Ik ga al deze moeite niet doen om na een aantal maanden vliegroest er op te hebben ......

Wat leuk om te zien dat er nog zo'n Stilo-gek op AW zit! Dat zijn geen halve maatregelen die je daar neemt. Het doet me deugd om te zien dat er nu een Stilo 'gered' wordt, want het gaat snel bergafwaarts heb ik het idee. Kom ze nog maar zelden in het verkeer tegen, en als je ze ziet vaak niet in erg mooie staat...

Ikzelf heb sinds 2016 een Stilo Abarth 5M uit 2005. In eerste instantie als eerste auto, nu als auto voor erbij. Ik ben helaas niet zo handig als jij, want het lijkt me geweldig om je eigen auto zo op te kunnen knappen / bij te kunnen houden!
Hoewel de auto nog perfect rijdt, is helaas de lak van mijn auto de afgelopen twee jaar heel slecht geworden. Hij is wel tien tinten lichter geworden, en de lak op het dak begint nu af te bladderen. Moet 'm eigenlijk een warm onderkomen gaan geven, want het vele stilstaan in de buitenlucht doet 'm geen goed. Ik zou de auto op termijn wel willen laten overspuiten, want het is de bedoeling dat-ie nooit meer weggaat.

Ik ga je draadje zeker volgen!

Lancia Lover zei:
Kom ze nog maar zelden in het verkeer tegen, en als je ze ziet vaak niet in erg mooie staat...

Bedankt! Het klopt idd , je ziet ze bijna niet en anders idd verwaarloosd.
Echter de Stilo valt in de prijs categorie voor mensen die voor een jaar een auto zoeken. Die doen er vrijwel geen onderhoud aan en dan gaat die enkeltje sloop.
Er zijn er op dit moment nog 3100 in totaal in NL op kenteken.

Beetje stil aan mijn kant met posten van updates.
Ik ben door de feestdagen iets minder met de auto bezig maar zo tussendoor doe ik nog wel wat uiteraard!

Heb als test 1 klauw gedemonteerd en deze door mijn collega's laten wassen en stralen.

Before :

IMG-20211218-154540.jpg

Na het wassen in een chemisch bad en stralen.

IMG-20211229-104202.jpg

Zuiger er met grote moeite uit gekregen en deze schoon gemaakt en gepolijst.

IMG-20211229-115206.jpg

IMG-20211229-123718.jpg

IMG-20211229-115813.jpg

En toen uiteindelijk een paar lagen primer en een mooie aluminium/zilver lak er op gespoten. Het aflakken in 2k doe ik later als de rest ook gedaan moet worden. ( ivm verharder ).

IMG-20211229-214304.jpg

IMG-20211229-221439.jpg

IMG-20211229-224352.jpg

Morgen even in elkaar zetten en zal ik het eindresultaat hier neer zetten maar ben tevreden! Zal straks mooi staan op de nieuwe schijven en frisse fusee! :D

ik zou denk ik opteren voor een nieuw zuigertje voor de remklauw. Er hoeft maar een braampje aan te zitten en bij blijft hangen. Dat zou zonde zijn van al het werk!

Ik snap wat je bedoeld maar de zuiger zelf is nog helemaal glad en heb die gepolijst. Geen beschadigingen.
Ik heb er vertrouwen in! Rubbers etc zijn allemaal nieuw.

Grrrr , heel klein foutje gemaakt! Blanke lak gespoten en dacht dat hij droog was , zo voelde die tenminste.
Klauw op de rug gelegd en binnenkant gespoten en toen ik hem wou oppakken bleef er wat papier plakken......
Op het eind resultaat zie je helaas wat kleine putjes in de klauw maar goed daar ga ik nu niks meer aan doen! Mag er nog 3 doen dus wijze les.

En zo moet het er dan in de auto ongeveer uit zien! Ben wel tevreden.

IMG-20211230-190818.jpg

IMG-20211230-191312.jpg

IMG-20211230-191255.jpg

IMG-20211230-191232.jpg

IMG-20211230-191223.jpg

Ik reageer niet vaak op een topic maar hier wil deze oldtimer toch wel even wat over kwijt.:cool:
Ik volg je topic al een poosje en heb veel respect gekregen voor je keuze van auto, aanpak en werkzaamheden daaropvolgend. Tja, hoor ik sommigen denken... een Stilo, wat moet je er in vredesnaam mee? Nou, dit dus! Over smaak valt best te twisten heb ik ervaren maar het is jou keuze en liefhebberij. Dat gevoel pakt niemand van je af. Ik blijf dit topic met belangstelling volgen en mijn respect heb je.(y) Maar dat kan ook niet anders van een Fiat rijder.:D

Dank allen voor de leuke reacties. Doet me goed.

Gezien het weer en de feestdagen en wat pech met de gele selespeed en vooral drukte ben ik vandaag pas weer verder gegaan met de Schumacher en heb flink tempo gemaakt.
Het hele onderstel aan de voorkant is gedemonteerd. ( beide kanten ).
Subframe heb ik laten zitten , dit omdat dan de uitlaat er ook onderweg moet en die ruimte heb ik nu niet. ( geen brug ).

Auto heeft nu 1.5 jaar stil gestaan dus je raadt et al.....alles zit muurvast! Compleet verroest. :cry:
Zo was het voordat ik er aan begon.

IMG-20220116-113936.jpg

IMG-20220116-113943.jpg

En na een middag sleutelen , vloeken en wat breken kwam het alsnog los. Met name de stabi stangetjes was een verschrikking.
Horen officieel imbus gaten in te zitten , nou dat gat was compleet dicht geroest haha.
Anyways , zo zag het er toen uit.

IMG-20220116-132632.jpg

De oude torsie/stabillisator stang die op het subframe zit heb ik gedemonteerd en vervangen voor een upgraded versie die ook onder de Bravo zit.
Subframe zit in de 2K coating.
Subframe zelf en het stuurhuis wil ik nog gaan demonteren en deels vervangen maar dat is echt een klusje met wat warmer weer!

IMG-20220116-WA0016.jpg

IMG-20220116-153306.jpg

Alles van het onderstel ga ik niet meer gebruiken en wordt dus allemaal vervangen voor nieuwe onderdelen.
Dus nieuwe draagarmen , nieuwe stabi stangen , nieuwe remmen , gereviseerde klauwen etc etc.
Hieronder de nieuwe draagarmen en fusee in de zwarte 2K coating.

IMG-20211231-094949.jpg

IMG-20211231-102535.jpg

IMG-20220116-162201.jpg

Voor de rest heb ik alle bekabeling in de motorruimte ingetapet met "linnentape".
Zit er vanuit de fabriek standaard al op maar is na zoveel jaar wel een keer vergaan of laat los.

IMG-20220114-165244.jpg

Alles is nog steeds mooi droog. Binnenkort de distributiekap er eens op zetten! ( Tiny bit of vliegroest ).

IMG-20220114-151412.jpg

En langzaam aan komt de motorruimte er beter en beter uit te zien.

BEFORE :

IMG-20211002-120033.jpg

AFTER :

IMG-20220114-165236.jpg

IMG-20220115-154914.jpg

Helaas nog geen after van de ophanging maar dat komt omdat ik met de veerpoten eerst naar een garage moet.
Of wellicht zelf veerspanners kopen maar ik vind dat toch een beetje eng ......
Originele veren ga ik vervangen voor de Eibach 30mm.
Nieuwe veerpoot lagers etc.

Ach , beeeetje bij beetje gaat het er steeds meer op lijken en kijk nu al uit naar de APK! :D

Wow wat een heerlijk project blijft dit toch. Stiekem ben ik benieuwd wat je er straks voor gaat vragen wanneer 'ie klaar is :eek:

^^^ Is het de bedoeling om te verkopen dan?

Nee joh, na ál dat werk ga je er toch eerst zélf een tijd van genieten? (lijkt mij).

Poeh, mooie stappen weer!! Heerlijk werk, maar mijn god wat een roest op die veerpoten en draagarmen... Heeft 'ie bij zee gestaan, ofzo??

Durashift zei:
^^^ Is het de bedoeling om te verkopen dan?

Nee joh, na ál dat werk ga je er toch eerst zélf een tijd van genieten? (lijkt mij).

Haha ligt eraan! Als er een liefhebber is die de hoofdprijs betaald dan wel.
Al met al doe ik het voornamelijk voor de hobby en ja uiteraard ga ik er in rijden maar voor de juiste prijs .....
De roest is puur door ouderdom en stilstand. De auto is 16 jaar oud waarvan zeker 1.5 jaar stil staan.
Gelukkig geen roest aan de carrosserie / onderkant. De auto is goed behandeld.

Ik verwacht hem dit weekend wel rij klaar te hebben echter moet ik het interieur nog aanpakken! ( Detailen ).

Wat een ontzettende lekkere Italiaanse kont heeft dit model toch ook! :)
Is al een oudere foto gezien al het groen wat nog aanwezig is........

IMG-20210916-201123.jpg

Ben nu voornamelijk op zoek naar de details om het af te maken.
Ik probeer nieuwe originele koplampen te scoren , aftermarket hou ik niet van want vaak is de pasvorm niet goed en daarnaast moet alles aan deze auto origineel zijn! Koplampen zijn duur voor de 3 deurs ( Als je ze origineel wil ) maar mooie koplampen dat zie je direct!
De oplettende kijker heeft gezien dat er een Abarth logo op de klep zit , die gaat er af want dat is niet origineel.
De chromen kentekenplaat gaat er ook af , is ook niet origineel.
De spoiler moet weer origineel Ferrari rood worden.
De achterlichten zien er nog goed uit , die ga ik alleen polijsten.

Shopping list :

2x koplampen
2x sidemarkers
2x origineel Fiat embleem
Kentekenplaat houder , ik denk dat ik voor "Chr Udo" in Hengelo ga. Kreeg hem daar toen gratis mee en die zijn wel mooi en die verkocht vroeger ook veel Stilo's.
Kenteken verlichting , bij de Stilo zitten die altijd vol met vocht.

Op dit moment ben ik aan het wachten op de veerspanners zodat ik zelf de veren kan vervangen.
Dan kan gelijk het hele onderstel er nieuw onder. In de tussentijd ga ik maar bezig met het interieur want dat is ook gestript haha.

Meer foto's volgen snel.

Verlaging zal 'm goed staan, ik had onder m'n eerste Abarth de veren van Novitec en onder de tweede veren van Apex. Ik vond die veren van Apex gek genoeg net iets strakker rijden en volgens mij stond 'ie ook iets lager.

Ga je de uitlaat ook origineel houden? Ik had onder de eerste een Remus einddemper die echt lekker klonk maar de achterbumper is niet gemaakt voor een aftermarket uitlaat, die hangt er dan altijd zo raar onder vind ik.

Zadelsnuiver zei:
Verlaging zal 'm goed staan, ik had onder m'n eerste Abarth de veren van Novitec en onder de tweede veren van Apex. Ik vond die veren van Apex gek genoeg net iets strakker rijden en volgens mij stond 'ie ook iets lager.

Ga je de uitlaat ook origineel houden? Ik had onder de eerste een Remus einddemper die echt lekker klonk maar de achterbumper is niet gemaakt voor een aftermarket uitlaat, die hangt er dan altijd zo raar onder vind ik.

Thx, Verlaging + andere stabi stang ( anti roll bar ) gaat heel veel doen.
De uitlaat is al anders. Zit een maxi performance einddemper op met een straight pipe.

hdrpl.jpg

Die 5 cilinder gaat straks wel zingen!

Dat ziet er prima uit zo met die aangaat, goed dat er een inkeping zit (y) Ik was al even vergeten dat de Schumacher ook een andere achterbumper heeft.

Ben maar begonnen met het schoonmaken van het interieur en dan met name de vloer. Eigenlijk alleen de stofzuiger en op bepaalde plekken de spotcleaner.
Dit omdat het anders niet snel genoeg droogt , de spotcleaner ( detailer ) is meer voor het warmere weer. Echter zou ik dit nu liever wel doen ivm de schimmel/het weer wat er in zat.
Achterin de auto en dan met name op de plastic kappen en gordel zit nu wat schimmel dus morgen alles demonteren en goed schoonmaken! Voorkant komen er nieuwe gordels en gordelhouders in en gaat de stoel terug met schone bekleding.
Interieur heb ik 100% vertrouwen in dat die weer super schoon en fabrieksnieuw wordt. Gewoon flink poetsen! haha.

IMG-20220121-WA0025.jpg

Het interieur filter was ook al een tijdje niet gedaan denk ik ......

Screenshot-20220121-200326-com-huawei-himovie-overseas.jpg

Screenshot-20220121-200403-com-huawei-himovie-overseas.jpg

Vandaag de andere klauw laten stralen op werk. Was ook wel nodig zoals je ziet .....
Morgen spuiten en 2k lak.

IMG-20220121-095603.jpg

Heb nu alles voor het onderstel binnen.
Ik heb gekozen voor de originele schokdempers waar die ook de fabriek mee verliet. Dit omdat ik het gevoel van nieuw en origineel wil meemaken.
Het originele schokdemper merk is "Cofap" maar als ik het zo onderzoek is dat inmiddels "Magneti Marelli/Cofap" en is "made in Italy".
De rest van de onderdelen is van Sachs met Eibach veren.

IMG-20220121-194707.jpg

Ik verwacht morgen of zondag een hele uitgebreide post met veel voor en na foto's.

"Soms zit het mee maar meestal zit het tegen!"

Een uitspraak van een collega van mij die ook aan oudere auto's sleutelt.
En ja idd , het zit weer eens tegen want ik heb de verkeerde draagarmen gekocht. Bij de Stilo zijn ze allemaal hetzelfde echter is er 1 bouwjaar ( Schumacher ) die weer een ander subframe heeft. ( Diameter gaten ).
Helaas dus geen lange post met veel foto's , moet nog even geduld hebben.

Anyways , ik heb de nieuwe veerpoot in elkaar gezet en die is wel mooi geworden al zeg ik het zelf haha.

IMG-20220122-124916.jpg

Before :

hdr.jpg

Bijna after ( Mis nog de schijven en andere dingen ) :

IMG-20220122-160947-1.jpg

Binnenkort meer foto's , eerst onderdelen bestellen! :T

Terug
Bovenaan