Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
High Fidelity zei:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foto's van mijn Stilo Schumacher.
Moreno83 zei:MAX POLE!
Sketcher zei:Geweldig, hij ziet er van buiten weer echt nieuw uit. Die radio is super goed gedaan, ik had niet zo'n goed resultaat verwacht.
uwbuurman zei:De gordelklikkers zijn netjes geworden! Ten aanzien van je onderstel: mijn ervaring is dat nieuwe ondersteldelen wel netjes zwart zijn, maar dat dat geen goede coating is. Dus ik spuit ze altijd zelf nog een keer, voor montage, anders is de rotzooi bruin van de vliegroest binnen een jaar. Paar keer gehad, doen we nu dus anders.
Lancia Lover zei:Kom ze nog maar zelden in het verkeer tegen, en als je ze ziet vaak niet in erg mooie staat...
Durashift zei:^^^ Is het de bedoeling om te verkopen dan?
Nee joh, na ál dat werk ga je er toch eerst zélf een tijd van genieten? (lijkt mij).
Zadelsnuiver zei:Verlaging zal 'm goed staan, ik had onder m'n eerste Abarth de veren van Novitec en onder de tweede veren van Apex. Ik vond die veren van Apex gek genoeg net iets strakker rijden en volgens mij stond 'ie ook iets lager.
Ga je de uitlaat ook origineel houden? Ik had onder de eerste een Remus einddemper die echt lekker klonk maar de achterbumper is niet gemaakt voor een aftermarket uitlaat, die hangt er dan altijd zo raar onder vind ik.
Durashift zei:![]()
Ik ben benieuwd. Succes met sleutelen en schoonmaken dan.