Fiat Stilo Michael Schumacher Limited Edition Restauratie ( UPDATE ).

Erg netjes! Diepe buiging voor al het werk dat je doet aan de Stilo's, ik doe je het niet na.
Ben je niet bang dat je de boel allemaal sloopt?

Je brengt de auto's echt weer in nieuwstaat terug :D

Jay DoubleYou zei:
Is de Stilo in Nederland ook geleverd met die nieuwe Fiat logo’s?

Nee , auto is gemaakt tot 2007 en altijd met de standaard blauwe logo's.
Uiteindelijk gaan de blauwe logo's er op hoor. Heb ze alleen nu niet liggen en die lelijke Abarth logo's wou ik er af hebben.

Haze zei:
Erg netjes! Diepe buiging voor al het werk dat je doet aan de Stilo's, ik doe je het niet na.
Ben je niet bang dat je de boel allemaal sloopt?

Je brengt de auto's echt weer in nieuwstaat terug :D

Dank je! Ja het is en blijft een gok hoe het uit gaat pakken , met name de bekleding. En niet alles gaat goed hoor.
Het wordt ook geen nieuwe auto , Als je kritisch kijkt zie je op bepaalde plekken wel de leeftijd maar ik kan de panelen helaas niet nieuw kopen , opknappen is de enige oplossing.

Schitterend project dat ik met veel aandacht en ontzag volg. Heel gaaf om zo'n redelijk onbemind model terug naar "fabrieksnieuw" gezet te zien worden!

Bedankt voor alle positieve reacties.

Aanstaande zondag ga ik naar een Fiat Stilo meeting en ik wou heel graag met de Schumacher en dus besloten een tandje bij te zetten.
Gister avond tot half 1 s'nachts lopen sleutelen in het donker ( lang leve led lampjes ) en vanochtend om half 6 stond ik ook weer buiten te sleutelen aan de Schumacher.

Ik ben moe , blij en vooral opgelucht en trots! De druk is er af en mag nu na een half jaar eindelijk legaal de weg op!! :D
Enige puntje was een airbag melding in het dashboard. Dit komt omdat er ergens een kabel nog niet aangesloten is , wellicht de stoelmat sensor of ergen achterin.
Haha , op moment van keuren had de auto geen pookknop , geen wielkastschermen , kabels hingen uit et plafond .........heerlijk zo'n project auto.

Morgen avond een grote update met veel foto's want er is genoeg gebeurd de afgelopen paar dagen haha. :eek:

IMG-20220324-203626.jpg

IMG-20220325-WA0020.jpg

Screenshot-20220325-202735-com-android-gallery3d.jpg

Echt super gaaf hoe je al je auto’s aanpakt
Zal deze de komende weken dan wel zien rond Enschede :)

Kom maar weer op met de foto’s want echt indrukwekkend hoe je alles aanpakt

Pak een biertje , wijntje en wat te knabbelen want hier komt wat leesvoer! :D
Ten eerste , iedereen bedankt die mijn avontuur volgt. Ik ben maar een hobbyist!
Ik heb niet geleerd voor autotechniek en voor 3 jaar geleden kon ik nog geen bougie vervangen! En ja dat is echt waar!

Sinds de vervangende motor in de auto zit heb ik vrij weinig tijd besteed aan de motor zelf. Het stationair lopen etc.
De motor liep en ik dacht , ok de distributieriem is goed gegaan , de rest komt wel.
Toen ik de eerste keer de vervangende motor ging starten duurde het even voordat hij aansloeg. Ik dacht ....ach die motor heeft ook een jaar niks gedaan , zal wel nieuwigheid zijn.
Ben toen met de restauratie verder gegaan en heb me niet zo druk gemaakt om de motor , hij liep immers.
Toen ik van de week dus besloot dat hij perse deze week APK moest hebben kwam ik er achter dat hij dus moeilijk start en stationair niet zo lekker liep.
Met een koude start liep hij hoog in de toeren ( hoger dan 2000 ) en meestal ging hij dan schommelen tussen 1000 en 3000. Alsof iemand loopt te "reffen".

Ik ben toen met de basis begonnen en heb eerst alles aangesloten zoals het moet maar het probleem bleef en werd zelfs erger. Met starten liep hij op een gegeven moment een aantal seconden en viel direct uit.
Ik dacht , wellicht een massa probleem dus dat gecontroleerd maar zelfde probleem! Heb toen mijn gasklephuis , luchtmassameter , accu en zekeringbak vervangen maar het probleem bleef en werd steeds erger tot hij niet eens meer wou starten.
Dit was afgelopen woensdag en vrijdag moest hij voor de apk , was op dat moment dus aardig gestrest gezien ik nog veel moest sleutelen.

Het probleem werd NOG erger en op contact kreeg ik de volgende symptomen:

Gasklephuis ging vanzelf open en dicht ( klepperen ).
Relais in de zekeringbak gingen schakelen.
Fan in de motorruimte ging vol vermogen draaien.
Motorstoringslampje en immobilizer lampje op het dashboard gingen aan/uit aan/uit ......
ASR/ESP niet beschikbaar....
Auto start moeilijk of start en valt uit wanneer het gaspedaal ingedrukt word. ......

Screenshot-20220325-202456-com-huawei-himovie-overseas.jpg

Screenshot-20220325-202529-com-huawei-himovie-overseas.jpg

Als je hierboven de symptomen ziet denk je al snel aan kortsluiting of een slechte massa dus ik heb een paar massa kabels gemaakt tussen de accu en het blok/ecu en chassis en het gasklephuis reageerde daar op. ( Auto stond op contact dus direct een zichtbare reactie ).
Kabels zo gelaten en de auto kon weer starten maar viel toch vanzelf weer uit.

Uitlezen ging heeeeeel moeilijk en de foutcodes kreeg ik niet gewist.

Screenshot-20220326-195242-com-huawei-himovie-overseas.jpg

Maat van me zei .....dit probleem heeft de Alfa Romeo GTA en de Ferrari 360 ook en daar zit dezelfde ECU in! Probeer eens de auto te starten zonder gasklephuis en ja hoor ....hij liep direct. Oftewel , de ECU is kapot.
Nu heb ik geluk dat het reviseren van auto electronica mijn werk is dus de ECU van de handbak en een ECU van een Selespeed meegenomen naar mijn werk en daar open gemaakt.
De hardware zag er op het eerste gezicht identiek uit dus het is de software die anders is. ( Ondanks ander hardware nummer ).
De techniek in de ecu is anders dan bijvoorbeeld van een BMW/VAG ecu . Deze techniek die je hieronder ziet zit ook in de ABS/ESP systemen in jullie auto's en noemen ze "bonden".

CPU en andere ic's zijn met kleine goud bondjes in een gel laag verbonden met elkaar. Niet gesoldeerd maar een soort lijmlaag.
Door trillingen , hitte kan de "soldering" los laten en krijg je dus storingen. Goudbondjes kunnen we niks mee , de zilveren bondjes kunnen we er opnieuw op maken.
Ik heb uiteindelijk gewoon de software van de handbak in de selespeed ecu gezet en de auto liep direct maar stationair heel slecht.

IMG-20220323-210722.jpg

IMG-20220323-210740.jpg

IMG-20220324-101718.jpg

Ik dacht , wellicht kan ik nu de ecu wel uitlezen en de foutcodes eventueel wissen. Dit lukte en zie hieronder waarom die zo slecht liep.
De foutcodes gewist en de auto liep direct en rustig! Pfew , dikke opluchting.
ECU was vanaf het begin dus al stuk. Nooit niet aan gedacht omdat de motor in november liep.......

IMG-20220324-175711.jpg

IMG-20220324-175720.jpg

Goed , die avond dus lopen sleutelen tot half 1 snachts en de ochtend er op om half 6 weer! ( Banden wisselen , accu vast maken maar ook stoelen/gordels etc etc ).
Om kwart over 7 in de ochtend richting Almelo voor de keuring.

IMG-20220320-122833.jpg

IMG-20220320-122824.jpg

IMG-20220320-142515.jpg

Screenshot-20220325-202708-com-huawei-himovie-overseas.jpg

Hele dag in spanning en uiteindelijk rond half 5 in de middag gekeurd. Wat was ik op dat moment een blij man.
Ik kreeg complimenten over de staat van de auto , zag er voor zijn leeftijd heel goed uit! Die avond uiteraard plaat op het bankje met een koude rakker..... :D
Vanochtend de Schumacher voorzien van 4x Dunlop zomerbanden.

Kon nu voor het eerst onder de auto kijken en heb gelijk wat foto's gemaakt.
Blok is in een half jaar tijd en een winter buiten nog steeds mooi en droog. Mag niet klagen , de auto is 17 jaar oud!
De auto is roest vrij , enige roest zit op de ophangbeugels van de uitlaat en de vliegroest op de achteras/subframe.

IMG-20220326-120655.jpg

IMG-20220326-120158.jpg

IMG-20220326-120118.jpg

IMG-20220326-115511.jpg

IMG-20220326-115140.jpg

IMG-20220326-114543.jpg

IMG-20220326-114212.jpg

Met 4 frisse Dunlop banden in de maat 225/45/17 richting huis en wat een verschil! De auto rijd als een nieuwe auto , heeeeerlijk!
Weekend en een auto met apk dus minder druk ........tijd om hem nieuw te maken!
De parafan en ruitenwissers gedemonteerd , schoon gemaakt en gespoten.
Zie hieronder het resultaat van de motor ruimte!

IMG-20220326-163219.jpg

IMG-20220326-174713.jpg

IMG-20220326-175524.jpg

IMG-20220326-190549.jpg

IMG-20220326-190604.jpg

BEFORE AND AFTER

IMG-20211002-120033.jpg

IMG-20220326-190851.jpg

IMG-20220326-191710.jpg

Morgen de auto wassen en polijsten en dan op naar de Stilo meeting.
Morgen avond meer foto's! :cool:

Heerlijk!! Mooie stappen en uiteraard de hartelijke felicitaties met je APK!!

Dit was de oude ecu van je originele motor? Met andere woorden, was de oude motor ook slecht vanwege de ecu?

uwbuurman zei:
Met andere woorden, was de oude motor ook slecht vanwege de ecu?

Nee , de originele motor was kapot gelopen op de snelweg door gebrek aan olie.
Dit is de ecu die bij de vervangende motor hoort echter is die bedoeld voor een semi automaat ( selespeed ).
Moest dus de software over zetten!

Ik weet niet waar ik meer verbaasd over ben; dat jij zo verdomde handig bent en in no-timo deze auto hebt opgebouwd of simpelweg het feit dat er anno 2022 nog een Fiat Stilo meeting wordt georganiseerd :D veel plezier in elk geval (y)

Zadelsnuiver zei:
Ik weet niet waar ik meer verbaasd over ben; dat jij zo verdomde handig bent en in no-timo deze auto hebt opgebouwd of simpelweg het feit dat er anno 2022 nog een Fiat Stilo meeting wordt georganiseerd :D veel plezier in elk geval (y)
Haha inderdaad :)

Wat gaaf zeg. Nog een aardige tegenvaller aan het eind, maar fijn dat het opgelost is! Nu genieten!
En nog even de puntjes op de i zetten (grilles, kentekenplaten ;) ).

Wow, wat een plaatje!
Ziet er echt als nieuw uit, vakwerk!
In zo'n geval met die ECU zou ik toch besloten hebben dat het plan om met de Schumacher te gaan iets te ambitieus was, knap dat jij dan gewoon doorpakt en het 'even' fixt!

Haha ja er zijn nog weinig Stilo's over dus ook weinig mensen op de meeting. Denk mannetje op 20.
Afgelopen zondag met vol vertrouwen de Schumacher meegenomen naar Boven-Leeuwen. 1.5 uur rijden dus ik vond het wel spannend ......

Ging perfect , geen lekkages en verbruik met 100 op de cruise is 7.2/100 dus ongeveer 1 op 12/14.
Kwam er achter dat de schokdempers achter wel versleten zijn , de rest is nieuw dus ik had het direct door.
Heb gelijk een setje schokdempers besteld van "Sachs" en neem gelijk de achteras rubbers mee. Moeten die dan ook vervangen worden? Nee......

Maar als bijna alles er nieuw uit ziet onder de auto en je ziet dan een "verroeste" as .....nee. Die gaat er onder weg en ga ik aanpakken en poets dan gelijk de hele onderkant op! Dan ben ik heel benieuwd naar jullie reacties!
Dus de restauratie is nog lang niet klaar en er komen nog genoeg foto's.

Meeting :

IMG-20220327-191001.jpg

IMG-20220327-160221.jpg

IMG-20220327-WA0031.jpg

IMG-20220327-WA0034.jpg

IMG-20220327-WA0037.jpg

IMG-20220327-WA0036.jpg

IMG-20220327-WA0025.jpg

Hij ziet er echt uit als nieuw en allemaal netjes afgewerkt en dat voor iemand die 3 jaar geleden nog geen bougie kon vervangen. Als je regelmatig naar klokje rond kijkt en daar af en toe het werk van de thuis sleutelaar ziet, dan doe je niet onder voor de professional.

Gefeliciteerd met de APK op de Stilo.
Prachtig dat je dat voor elkaar gekregen heb. Nu de laatste kleine dingen en dan genieten van deze prachtige rode Fiat!

Leuke plaatjes! Jij hebt daar de enige Schumi! En er staat maar 1 gele Abarth? Die heb jij ook. Kortom, bijzonder koppeltje heb je!

Goed gedaan man. (y)
Ik heb even bijgelezen. Klasse om de auto zo snel rijdend op de weg te hebben.

Een dorp verderop dan waar de meeting was, heb je een voormalige Fiat dealer zitten (op de hoek van één van de rotondes) die ook wel wat bijzondere Italianen ten toon stelt.

Prachtig werk, gefeliciteerd! Ik kan me zo voorstellen dat bij de gemiddelde hobbyist het project alsnog was stukgelopen op de overleden ECU...

uwbuurman zei:
Leuke plaatjes! Jij hebt daar de enige Schumi! En er staat maar 1 gele Abarth? Die heb jij ook. Kortom, bijzonder koppeltje heb je!

Ja , ik ben de enige in de groep met een Schumacher en thuis heb ik idd ook een gele staan. En natuurlijk de "Blackmotion".

Jay DoubleYou zei:
Ik wil je niet op ideeën brengen, maar is de MultiWagon ooit met 5 cilinder geleverd? :cool:

Daar heb ik het serieus met iemand op de meeting over gehad!
Ipv de Blackmotion alles over zetten in een MW en dan een 2.4.......

Multiwagon handbak met 2.4 in een unieke kleur. Haal je de autoweek vast wel mee haha

Kleine update , niks bijzonders want het weer is echt drama .......

IMG-20220401-064436.jpg

Een aantal van jullie begonnen over een klein detail op de auto en dat advies heb ik uiteraard opgevolgd.
Oftewel , Luxe kenteken platen op de auto gezet. ( Voorkant en achterkant )
En het "Limited edition" logo er op gezet.

IMG-20220404-162459.jpg

IMG-20220404-162504.jpg

Heb er nu iets meer dan een week in gereden en de auto begint steeds beter te rijden. Alles is natuurlijk nieuw aan de onderkant dus het zal wel even moeten "wennen" / Op elkaar in moeten werken denk ik.....
Echter krijg ik toch een harde bonk bij drempels en voor mn gevoel zakt hij ook iets door. Beetje zelfde gevoel als je met een zware aanhanger rijd.
Het enige wat NIET vervangen is aan de auto zijn de dempers achter en in combinatie met de verlagingsveren doen ze nu helemaal niks meer en heb ik dus nieuwe besteld.

Heb gekozen voor Sachs omdat ik wel comfort wil , de Eibach veren zijn al stug genoeg.

Binnenkort meer foto's want ik heb besloten toch de volledige onderkant aan te pakken. ( Poetsen/Schuren/Spuiten/Polijsten etc ).

IMG-20220404-162102.jpg

Overweeg de auto te laten taxeren als hij helemaal klaar is. Hij is in dusdanige staat én zeldzaam dat bij een eventueel schadegeval je dan meer van je investering terugziet dan wanneer hij niet getaxeerd is!

Echt petje af!

Wat een werk man! Gefeliciteerd met een unieke auto! Een Fiat Stilo meeting, dat is voor mij echt een jaar of 10 geleden haha! Mooi om te zien dat er nog liefhebbers zijn. De Stilo blijft een onderschatte auto. Het was dat de 5 deurs niet zo lekker oogde als de driedeurs, want anders was het een zeer serieuze concurrent van de Golf geweest. Van binnen was die in ieder geval een stuk beter/mooier dan de Golf destijds.

ginkelvanmichiel zei:
Overweeg de auto te laten taxeren als hij helemaal klaar is. Hij is in dusdanige staat én zeldzaam dat bij een eventueel schadegeval je dan meer van je investering terugziet dan wanneer hij niet getaxeerd is!

Echt petje af!

Laat dat "overweeg" maar weg. Gewoon laten taxeren. Doen. Niet twijfelen. Ik laat mijn auto's altijd door Steijn Sportscar taxaties doen, ben er echt zeer tevreden over, maar er zijn er meer die het kunnen.

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
Wat een werk man! Gefeliciteerd met een unieke auto! Een Fiat Stilo meeting, dat is voor mij echt een jaar of 10 geleden haha! Mooi om te zien dat er nog liefhebbers zijn. De Stilo blijft een onderschatte auto. Het was dat de 5 deurs niet zo lekker oogde als de driedeurs, want anders was het een zeer serieuze concurrent van de Golf geweest. Van binnen was die in ieder geval een stuk beter/mooier dan de Golf destijds.

Dank je! Nee de 5 deurs is standaard heel saai , hadden ze beter zo kunnen releasen dan was het wellicht anders geweest ....

x-Jf-Kia-Azql-PLOGu-Jhpp-H.jpg

uwbuurman zei:
ginkelvanmichiel zei:
Over ] weeg de auto te laten taxeren als hij helemaal klaar is. Hij is in dusdanige staat én zeldzaam dat bij een eventueel schadegeval je dan meer van je investering terugziet dan wanneer hij niet getaxeerd is!

Echt petje af!

Laat dat "overweeg" maar weg. Gewoon laten taxeren. Doen. Niet twijfelen. Ik laat mijn auto's altijd door Steijn Sportscar taxaties doen, ben er echt zeer tevreden over, maar er zijn er meer die het kunnen.

Heb ik ook over na zitten denken.
Als die klaar is ga ik eens contact opnemen met dat bedrijf , is voor een eventuele verkoop ook wel handig om te hebben!
Voor nu eerst de puntjes op de i en er van genieten want hij rijd heerlijk.

Moreno83 zei:
Jay DoubleYou zei:
Ik wil je niet op ideeën brengen, maar is de MultiWagon ooit met 5 cilinder geleverd? :cool:

Daar heb ik het serieus met iemand op de meeting over gehad!
Ipv de Blackmotion alles over zetten in een MW en dan een 2.4.......

Multiwagon handbak met 2.4 in een unieke kleur. Haal je de autoweek vast wel mee haha

En anders wel een andere waar ik de naam niet van ga noemen. :T

Mijn eerste reactie in dit topic volgens mij, al heb ik wel vol bewondering je hele proces gevolgd. Man wat een toprestauratie, en dat grotendeels op een gure parkeerplaats. Ongelofelijk knap wat jij hebt klaargespeeld met de Stilo. Een auto die bij mij een bijzonder plekje heeft, ook ik heb een paar jaar met een Abarth gereden, weliswaar geen MS edition en met selespeed maar wat was dat een fijne auto!.

Overigens, naar mijn weten heeft de Nederlandse politie de snelwegen gepatrouilleerd in onopvallende Stilo's 2.4 20V. Dat waren 5-deurs of zelfs de SW, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Klopt inderdaad Dirk, ik herinner me nog een sprint-blauwe 5-deurs. Grappig feitje: de benaming voor de 5-deurs met de 2.4 was niet Abarth maar "emotion". Desalniettemin erg tof dat ze de Stilo reden toendertijd, geeft ook wel aan dat de prestaties niet misselijk waren (y)

Gewoon Dirk zei:
Mijn eerste reactie in dit topic volgens mij, al heb ik wel vol bewondering je hele proces gevolgd. Man wat een toprestauratie, en dat grotendeels op een gure parkeerplaats. Ongelofelijk knap wat jij hebt klaargespeeld met de Stilo. Een auto die bij mij een bijzonder plekje heeft, ook ik heb een paar jaar met een Abarth gereden, weliswaar geen MS edition en met selespeed maar wat was dat een fijne auto!.

Overigens, naar mijn weten heeft de Nederlandse politie de snelwegen gepatrouilleerd in onopvallende Stilo's 2.4 20V. Dat waren 5-deurs of zelfs de SW, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Heel erg bedankt voor je compliment en leuk dat je reageert! :D
Ja de Abarth is een hele fijne auto , vooral als die origineel en goed onderhouden is. De MS mist de middendemper , vind hem zelf een beetje teveel herrie maken op de snelweg.....wellicht dat ik er een middendemper tussen ga zetten.
De restauratie is nog lang niet klaar maar doe mijn best. Tevens wacht er nog een Stilo op een volledige restauratie maar ga eerst bedenken wat ik ga doen.......

Of de 5 deurs afmaken ( origineel 1.6 )
Of alles van de 5 deurs over zetten in een Multiwagon en dan een 2.4 er in. Met Eibach verlagen ........ dikke sleeper.

De Stilo is er idd geweest als politie auto , met name in Italie. Er zijn via Ebay ook originele politie verlichting te krijgen van Fiat.
Of de NL politie er in heeft gereden , geen idee. Dan vast met een gekietelde 1.9 JTD.

5174130139-4d7f4eff63-b.jpg

Kleine update.

Ik heb de schokdempers achter vervangen voor Sachs , wel een merkbaar verschil echter bonkt het nog steeds achter als je over kleine overgangen gaat. Dus vanuit de wijk naar een straat bijv.....
Tis niet heel erg maar je schrikt soms wel.
Dat kan alleen nog maar de achterasrubbers zijn want de rest is nieuw ...... wel raar , zoiets wordt toch gecontroleerd met de apk?

Goed ik ga ze maar vervangen ...heb ik een reden om de achterkant te demonteren en gelijk netjes te maken haha.

Foto's volgen nog wanneer ik bezig ga.

D'r loopt niks aan ofzo? Uitlaat hangt precies goed in zijn rubbers?
De veren zijn heel?

Wat betreft APK keuringseisen: die kan je zelf nalezen.

https://apk-handboek.rdw.nl/personenautos/assen/assen

Wijze van keuren is nog best wel vaak; visueel. ;)

Ik ben gister bij mijn aller eerste tourrit ooit geweest. Een bloembollen rit in Flevoland.
De Schumacher heeft gister zijn vuurdoop gehad tussen al het Alfa Romeo & Maserati geweld en het is goed gegaan! ( Al met al toch zeker 350 km )

Is inmiddels een half jaar geleden dat ik het blok gespoten heb en gister eens kritisch gekeken en heb niks geen lekkages , blok is nog steeds mooi droog en schoon.
Ook is er geen roest te vinden en dat is wel fijn gezien de auto al 17 jaar oud is.

IMG-20220422-163458.jpg

Ik heb de auto gewassen en toen gepolijst en de mooie Ferrari kleur kwam weer helemaal terug.

IMG-20220422-202258.jpg

Gister dus voor het eerst met de Schumacher een lange rit gemaakt richting Nunspeet.
Verzamelpunt was bij Klompcars in Nunspeet en ik mocht mijn mini Ferrari parkeren tussen al het Alfa Romeo geweld. :D
Was koffie en wat lekkers geregeld en we hadden er prachtig weer bij.

IMG-20220423-095337.jpg

IMG-20220423-101653.jpg

IMG-20220423-100237.jpg

IMG-20220423-105155.jpg

De bloembollen rit gereden en ik heb de Schumacher wel even aan het werk gezet. Hoog in de toeren en lekker sturen. Moest ook wel want voor mij reed een Alfa Romeo 4c en achter mij reed een gekietelde Mito....
Laten we zeggen dat er lekker door gereden werd en we veel bekijks hadden van mensen op terrasjes. :D

Uiteraard ook wat kiekjes van mijn eigen auto gemaakt!

IMG-20220423-115534.jpg

IMG-20220423-WA0031.jpg

IMG-20220423-WA0064.jpg

IMG-20220423-WA0068.jpg

IMG-20220423-124536.jpg

Mooie dag gehad en de Schumacher heeft het goed gedaan.
Het is een betrouwbare , veilige , mooie en vrij rappe auto geworden en ben trots dat ik met wat handigheid en niet teveel geld de auto heb kunnen redden van de sloop.
Zal binnenkort de "grand finale" doen en dan krijgen jullie van alles de " before and afters ".

Stiekum is het toch best een leuke auto, maar weinig mensen zullen verwachten dat er zo'n dikker 5 cilinder onder de kap zit. Mooi dat je er tijd en geld in gestoken hebt om deze van de sloop te redden. Goed bezig!

Terug
Bovenaan