Jay DoubleYou
Petrolhead
Is de Stilo in Nederland ook geleverd met die nieuwe Fiat logo’s?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:Is de Stilo in Nederland ook geleverd met die nieuwe Fiat logo’s?
Haze zei:Erg netjes! Diepe buiging voor al het werk dat je doet aan de Stilo's, ik doe je het niet na.
Ben je niet bang dat je de boel allemaal sloopt?
Je brengt de auto's echt weer in nieuwstaat terug![]()
uwbuurman zei:Met andere woorden, was de oude motor ook slecht vanwege de ecu?
Moreno83 zei:Dit is de ecu die bij de vervangende motor hoort echter is die bedoeld voor een semi automaat ( selespeed ).
Moest dus de software over zetten!
Moderator
Haha inderdaadZadelsnuiver zei:Ik weet niet waar ik meer verbaasd over ben; dat jij zo verdomde handig bent en in no-timo deze auto hebt opgebouwd of simpelweg het feit dat er anno 2022 nog een Fiat Stilo meeting wordt georganiseerdveel plezier in elk geval
![]()
uwbuurman zei:Leuke plaatjes! Jij hebt daar de enige Schumi! En er staat maar 1 gele Abarth? Die heb jij ook. Kortom, bijzonder koppeltje heb je!
Jay DoubleYou zei:Ik wil je niet op ideeën brengen, maar is de MultiWagon ooit met 5 cilinder geleverd?![]()
ginkelvanmichiel zei:Overweeg de auto te laten taxeren als hij helemaal klaar is. Hij is in dusdanige staat én zeldzaam dat bij een eventueel schadegeval je dan meer van je investering terugziet dan wanneer hij niet getaxeerd is!
Echt petje af!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Wat een werk man! Gefeliciteerd met een unieke auto! Een Fiat Stilo meeting, dat is voor mij echt een jaar of 10 geleden haha! Mooi om te zien dat er nog liefhebbers zijn. De Stilo blijft een onderschatte auto. Het was dat de 5 deurs niet zo lekker oogde als de driedeurs, want anders was het een zeer serieuze concurrent van de Golf geweest. Van binnen was die in ieder geval een stuk beter/mooier dan de Golf destijds.
uwbuurman zei:ginkelvanmichiel zei:Over ] weeg de auto te laten taxeren als hij helemaal klaar is. Hij is in dusdanige staat én zeldzaam dat bij een eventueel schadegeval je dan meer van je investering terugziet dan wanneer hij niet getaxeerd is!
Echt petje af!
Laat dat "overweeg" maar weg. Gewoon laten taxeren. Doen. Niet twijfelen. Ik laat mijn auto's altijd door Steijn Sportscar taxaties doen, ben er echt zeer tevreden over, maar er zijn er meer die het kunnen.
Moreno83 zei:Jay DoubleYou zei:Ik wil je niet op ideeën brengen, maar is de MultiWagon ooit met 5 cilinder geleverd?![]()
Daar heb ik het serieus met iemand op de meeting over gehad!
Ipv de Blackmotion alles over zetten in een MW en dan een 2.4.......
Multiwagon handbak met 2.4 in een unieke kleur. Haal je de autoweek vast wel mee haha
Gewoon Dirk zei:Mijn eerste reactie in dit topic volgens mij, al heb ik wel vol bewondering je hele proces gevolgd. Man wat een toprestauratie, en dat grotendeels op een gure parkeerplaats. Ongelofelijk knap wat jij hebt klaargespeeld met de Stilo. Een auto die bij mij een bijzonder plekje heeft, ook ik heb een paar jaar met een Abarth gereden, weliswaar geen MS edition en met selespeed maar wat was dat een fijne auto!.
Overigens, naar mijn weten heeft de Nederlandse politie de snelwegen gepatrouilleerd in onopvallende Stilo's 2.4 20V. Dat waren 5-deurs of zelfs de SW, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.