Audi80Coupe
Net ingestapt
Zeg EMW-groepering, wanneer/waar is de volgende meeting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Audi80Coupé zei:Zeg EMW-groepering, wanneer/waar is de volgende meeting?
D. Elzinga zei:Zo'n Cimarron lijkt me een leuke vertegenwoordiger van zijn tijdperk, dat door de meeste Amerikanenliefhebbers lange tijd genegeerd werd.
GM had toen een folder waarin het fotomodel kleurverschil had. Daar trek je klanten mee...
![]()
Ik merk het nu pas op, maar dit is natuurlijk een goede ontwikkeling.grensrijder zei:
929V6 zei:De y spreek je in het Duits toch uit als een u? M.a.w. stond er toevallig een geldpakhuis naast?
Grappig trouwens wat je anno 2013 soms nog op websites vindt:
[/quote![]()
He! Zo'n kreng had ik gister nog voor mij richting Albox. Kunnen niet doorrijden die dingen, en dat zegt iemand die in een Ford Courier rijdt...
Ik ben inderdaad door vogelenzang gereden, omdat het richting Heemstede nog helemaal vast stond.Joël D. zei:Net SS90 gespot in zijn Ital in Vogelenzang.![]()
Moderator
Ah, wacht even. Ik ben gewoon de N201 af gereden. Twijfelde nog om via Vogelenzang te gaan, maar vanaf die kruising viel de vertraging wel mee. Dus kan je ook niet zijn tegengekomen, Joëlstoterstangen90 zei:Ik ben inderdaad door vogelenzang gereden, omdat het richting Heemstede nog helemaal vast stond.Joël D. zei:Net SS90 gespot in zijn Ital in Vogelenzang.![]()
Klopt, je moet recht door een duingebied heen, dus heel veel wegen zijn er nietBarri zei:Wat een onbereikbaar dorp trouwens, dat Zandvoort. Bizar.
Moderator
Wouter82 zei:Er gaan volgens mij nogal wat EMW'ers naar Ruinerwold aanstaande zaterdag. Willen we pogen dit wat georganiseerder op te zetten, zodat we alle EMW'ers bij elkaar op het veld kunnen zetten?
-> Wie heeft zich echt aangemeld, en is dat nodig? Vorig jaar ben ik op de bonnefooi binnengekomen (maar niet op het veld)
-> Hoe laat was eenieder van plan aan te komen?
-> Wie komen er precies?
https://www.oldtimerdagruinerwold.nl/
D. Elzinga zei:
Idranor zei:D. Elzinga zei:
"Ook bijzonder goed geschikt voor export"
![]()
Mazzeltsov zei:
Moderator
VW 1200 zei:De Integra is dus weer exit.
ZDRIE zei:En EMWetenswaardigheid......... Wouter was de 1500e inschrijver deze dag. Een absoluut record.
Moderator
Barri zei:Ik heb de Staalgevoel ook doorgelezen. Leuk!
Wel zie ik tot mijn verbazing een dorpsgenoot ertussen staan!Iemand die ik niet ken zelfs. Terwijl wij elkaar in dit dorp met 1500 inwoners toch bijna allemaal kennen. Zeker mijn familie is geen onbekende hier. Maar er moet dus iemand wonen met een B-klasse en een Scimitcar! Ik heb een vermoeden in welke hoek ik moet zoeken (hier rechts, 2e links), maar ik ben benieuwd! Zou leuk zijn om even kennis te maken.
Barri zei:Ah, dat is jammer! En wie verlaat er nu weer zo'n mooi en fijn dorp?
Het is zeker ook het adres waar jij toen de Oldsmobile even had neergezet?