Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
grensrijder zei:@Bellamisschiena, je hebt de EMW-ling! De verwachtingen zijn natuurlijk hooggespannen hier.
bellamacchina zei:grensrijder zei:@Bellamisschiena, je hebt de EMW-ling! De verwachtingen zijn natuurlijk hooggespannen hier.
Dank je grens, ik begrijp best dat je nu al slapeloze nachten hebt, uitkijkende naar komende week![]()
Give the man a sigar! Helemaal goed, zelfs het bouwjaar (1977).bellamacchina zei:Frederiksen, dat is dan een 128 Panorama van de 2e serie 128, zal ook rond 1977-78 zijn met de CL aanduiding
Yep. Eén van de leukste en meest 'bomvrije' motoren die ik ken.Phoenixrood74 zei:Een Lamprediblokje?
Frederiksen zei:Give the man a sigar! Helemaal goed, zelfs het bouwjaar (1977).bellamacchina zei:Frederiksen, dat is dan een 128 Panorama van de 2e serie 128, zal ook rond 1977-78 zijn met de CL aanduiding![]()
Nou vooruit, omdat u net de hoofdprijs hebt gewonnen:bellamacchina zei:Dank U, nu willen we natuurlijk een foto zien![]()
Phoenixrood74 zei:@Frederiksen: onderstaande 128 heb ik in 2010 gefotografeerd op Auto Italia. Is het de jouwe?
Volumetrico? [size=x-small]Heb ik nu ook een prijs?[/size]bellamacchina zei:Heeft schildjes en een pomp
En dat ben ik volledig met u eens. Schitterend ding, nog nooit eerder gezien.Phoenixrood74 zei:Deze Mazda takelwagen vond ik wel een van de hoogtepunten.
I'm in! Als Fiat-liefhebber kan en mag ik dat met goed fatsoen niet weigeren. Ben benieuwd of het net zo'n sensatie is als de Delta Integrale waar ik bibberend en met groot respect voor het geweld uitstapte met de afdruk van het stuur nog in mijn handen...bellamacchina zei:Frederiksen, inderdaad een Volumetrico, en als prijs?? Een leuk ritje?