A
Anoniem
Guest
Zoiets komt altijd goed!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het sloeg niet op jou, maar meer over de discussie over het mogelijk verdwijnen van de belastingvrijstelling. Logisch en terecht dat die discussie wordt gevoerd, alleen jammer dat het in bijna elk topic gebeurt.Matrancho zei:Een beetje reclame mag toch wel
Bovendien zijn die onbekende, miskende en verdwijnende auto's van harte welkom en hierbij uitgenodigd!!
Phoenixrood74 zei:Het sloeg niet op jou, maar meer over de discussie over het mogelijk verdwijnen van de belastingvrijstelling. Logisch en terecht dat die discussie wordt gevoerd, alleen jammer dat het in bijna elk topic gebeurd.
Soloman zei:@Grensrijder: dat is een Granada.
ouwediesel zei:Is het niet gewoon badge-engineering van de Renault Espace 1?
Idranor zei:Iemand voorkeur met betrekking tot mijn vervoermiddel morgen? Keuze is 305, Zastava, 504 coupé. Polo kan eventueel ook nog wel als ik mijn wederhelft lief aankijk.![]()
Als ik dan toch nog met een suggestie mag komen: de 504 coupéIdranor zei:Idranor zei:Iemand voorkeur met betrekking tot mijn vervoermiddel morgen? Keuze is 305, Zastava, 504 coupé. Polo kan eventueel ook nog wel als ik mijn wederhelft lief aankijk.![]()
Niemand een idee? Dan wordt het een Peugeot. Nog even heel diep nadenken welke.
Idd, niet erg EMW, maar wel de mooiste (naar mijn zeer bescheiden mening).Idranor zei:Prima dan wordt die het. Niet erg EMW, wel erg leuk.![]()
D.E.N.N.I.S. zei:Gelukkig hebben we de foto's nog.
Dan moeten we even op de anderen wachten, want ik heb er geen gemaakt.smarter zei:D.E.N.N.I.S. zei:Gelukkig hebben we de foto's nog.
Laat maar komen dan, die foto's!. Ik kon vandaag niet weer vrij nemen, anders was ik er graag bij geweest.
D.E.N.N.I.S. zei:Hulde aan de organisatie van deze geslaagde dag. Jammer van dat ene kleine foutje in het routeboek waardoor de dijk wat moeilijk te vinden was. Gelukkig wist de Subaru voor ons (Ik zat als navigator bij Eelco in de Forfour) en konden we de route afmaken.
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Het eindpunt van deel 1 was in EmmeloordSoloman zei:oooh, dan zijn we daar toch in de buurt geweest.
Nog een dom vraagje, het eindpunt van deel I was toch in Emmeloord? Die dijk zat in de eindfase, dus moest het toch allemaal in Elburg worden verreden? Ik snap er helemaal niks meer van. Wie heeft er nou gelijk (vrouwlief of ik)???
Ik: we zaten goed, want we moesten naar Emmeloord
Zij: Alles speelt zich af in Elburg, ook de finish.
Misschien heeft ze toch gelijk.