Audi80Coupe
Net ingestapt
grensrijder zei:Ik ben zeer benieuwd! Enfin, de foto's zullen hier t.z.t. wel verschijnen, neem ik aan.
Zeker, wij verwachten ze deze week op te kunnen halen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
grensrijder zei:Ik ben zeer benieuwd! Enfin, de foto's zullen hier t.z.t. wel verschijnen, neem ik aan.
grensrijder zei:Tsja, heb ik die Tagora (de persoon, niet mijn auto) gisteren aan de lijn, rijd ik tegelijkertijd een Alfa Romeo Giulietta voorbij met achterop in chroomletters het opschrift 'De Zwaluwhoeve'. Dat verzin je toch ook niet?
Maar eh, Tagora, je was dus zo te zien wel onder de indruk van die Amerikaanse dame?![]()
Tagora zei:Ook nog even bij de Zwaluwhoeve geweest...
![]()
ZDRIE zei:Spelen WOF en jij soms onder een en dezelfde hoed Grensrijder?
Dat vraag ik me af. Ik denk dat er genoeg auto's zijn waarbij de oorspronkelijke bedoelingen van de ontwerper niet helemaal goed zijn uitgepakt of verkeerd worden opgevat, hetzij direct na lancering, hetzij na verloop van tijd.grensrijder zei:Volgens mij zijn alle gekke auto's 'bedacht gek'. Elke ontwerper weet heus wel of zijn creatie eruitspringt.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Dat vraag ik me af. Ik denk dat er genoeg auto's zijn waarbij de oorspronkelijke bedoelingen van de ontwerper niet helemaal goed zijn uitgepakt of verkeerd worden opgevat, hetzij direct na lancering, hetzij na verloop van tijd.grensrijder zei:Volgens mij zijn alle gekke auto's 'bedacht gek'. Elke ontwerper weet heus wel of zijn creatie eruitspringt.
929V6 zei:Hoe je het ook wendt of keert, die Qashqai is voor Nissan misschien wel de redding geweest in Europa. Welke andere succesvolle modellen had Nissan de afgelopen vijf jaar in het gamma?
grensrijder zei:929V6 zei:Hoe je het ook wendt of keert, die Qashqai is voor Nissan misschien wel de redding geweest in Europa. Welke andere succesvolle modellen had Nissan de afgelopen vijf jaar in het gamma?
Klopt, maar als de grote massa goede smaak zou hebben, reden er niet zo veel Golfs, Polo's en Corsa's rond.
grensrijder zei:Al die opgepompte hatchbacks vind ik totaal uit verhouding. Echt walgelijk. Trouwens, welke ingenieur gaat er nu zonder technische reden (terreinrijden o.i.d.) het zwaartepunt verhogen? Dat benadeelt per definitie de rijeigenschappen.
Wie bepaalt er wat goede smaak is? Ik vind de huidige Polo trouwens een prima auto om te zien. Samen met de Punto Evo de mooiste in zijn klasse.grensrijder zei:929V6 zei:Hoe je het ook wendt of keert, die Qashqai is voor Nissan misschien wel de redding geweest in Europa. Welke andere succesvolle modellen had Nissan de afgelopen vijf jaar in het gamma?
Klopt, maar als de grote massa goede smaak zou hebben, reden er niet zo veel Golfs, Polo's en Corsa's rond.
grensrijder zei:Alleen maar van die bange evoluties.
Ik ben het met je opmerkingen eens, maar ik zie liever een behoudende, goed geproportioneerde Polo dan een klassegenoot die alleen maar bestaat uit een verzameling modieuze stylingelementjes.grensrijder zei:Lekker makkelijk, om altijd maar in dezelfde ontwerpen te blijven hangen. Een echte designer schept iets nieuws, iets dat de wereld nog niet kende. Daarmee succes boeken, dát verdient respect.
grensrijder zei:Ik vind al dat zaaddodende spul de achtste wereldplaag.
Jazeker, ik ben er met de Passat. Grappig, ik had precies dezelfde vraag ook willen stellen. Als we met meer mensen aanwezig zijn, kunnen we misschien wel een mini-standje maken om wat promotie te maken.Wouter82 zei:Volgende week zaterdag is de Oldtimerdag Ruinerwold. Gaan daar nog EMW'ers heen?
https://www.oldtimerdagruinerwold.nl/
Audi80Coupé zei:al was de overstap van LT naar Crafter wel drastisch.
simca1006 zei:Leuke discussie hier. Een Qashqai en Juke zijn niet mijn auto's maar er zullen vast liefhebbers voor zijn, net zoals een die er zijn voor de huidige Polo. Nee, niks voor mij en zo'n Polohok rijdt ook nog eens beroerd.
Overigens was de overstap van Transporter naar Transporter ook heel groot!
Ruinerwold staat diet jaar niet op de agenda hier, een week later is er iets leuks te doen in Hattem (of heb ik dat nou mis, ZDRIE en ENTE?). Daarom daar voor gekozen. Gaan dar nog meer forummers heen?
Phoenixrood74 zei:Jazeker, ik ben er met de Passat. Grappig, ik had precies dezelfde vraag ook willen stellen. Als we met meer mensen aanwezig zijn, kunnen we misschien wel een mini-standje maken om wat promotie te maken.Wouter82 zei:Volgende week zaterdag is de Oldtimerdag Ruinerwold. Gaan daar nog EMW'ers heen?
https://www.oldtimerdagruinerwold.nl/
Eddy C zei:Afgelopen zaterdag hebben VW1200 en ik voorbereidingen gepleegd voor het nazomerevenement. Binnenkort zal de uitnodiging worden verspreid. Het spreekt voor zich dit iedereen moet komen want dit wil je niet missen.
Phoenixrood74 gaat waarschijnlijk een B&B in de buurt op zoeken.
![]()
Moderator
VW 1200 zei:Dat was wel een wens vanuit het bestuur inderdaad... Mochten jullie dat van plan zijn: bij mij op zolder en in de schuur ligt nog voldoende promomateriaal. Ik hoor het wel.
Het was inderdaad de bedoeling om een B&B te boeken en er zo een lekker weekend Zeeland van te maken, maar ik moet helaas verstek laten gaan.. Ik ga 22 september naar een evenement in Duitsland, vlak over de grens, waar ik goede verhalen over heb gehoord. De inschrijving en betaling zijn reeds geregeld, dus ik zal nu toch echt een EMW-evenement gaan missen... Met spijt in het hart, laat daar geen misverstand over bestaan.Eddy C zei:Afgelopen zaterdag hebben VW1200 en ik voorbereidingen gepleegd voor het nazomerevenement. Binnenkort zal de uitnodiging worden verspreid. Het spreekt voor zich dit iedereen moet komen want dit wil je niet missen.
Phoenixrood74 gaat waarschijnlijk een B&B in de buurt op zoeken.