Guest
Van andere auto's ook niet, hoor. Ik doe soms alsof en verbazingwekkend veel mensen trappen erin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
§anitarium zei:D. Elzinga zei:929V6 zei:Ik heb een exemplaar van '89 op het oog, met een 2,2 liter benzinemotor en een handgeschakelde bak. Het lijkt me een net exemplaar maar de km-stand is fors, ik vroeg me dus af of de motoren daar een beetje tegen kunnen..
Deze bedoel je? Er staat momenteel ook een minder luxe, maar goedkopere TX (en minder dan de helft qua kilometers) te koop.
Toevallig neus ik even rond in dit topic. Ik zal even meepraten betreffende de 25.
leboncoin zei:Ordinateur de bord (elle parle)
Wouter82 zei:Schadebak? Ik dacht dat ze wat anders bedoelden met état exceptionnel![]()
ENTE zei:Nou, wat ik net zag bij de VW dealer op de hoek...een merkwaardige vorm van UP-selling:
![]()
Betaal nu, dan zit je d'r straks warmpjes bij!![]()
Wouter82 zei:Je moet natuurlijk wel een Cora B nemen
Legacy3.0R zei:Maar als je met dat ding komt aanrijden op een Opel meeting, dan staat er continu 20 man naast je om vragen te stellen en om de auto te bewonderen. Dat is niet wat ik onder EMW versta. Of is elke Opel die niet het slachtoffer wordt van de "klassieke tuning" (verlagen, cupvelgen, 2.0 erin) een EMW Opel?
Neemt niet weg dat ik het een supermooi en zeldzaam ding vindt, en dat ik zoiets met veel plezier zelf sta te bewonderen![]()
Moderator
§anitarium zei:Ik snap ook niet waarom die Corsa B Caravan niet op de Nederlandse markt is gezet. Tegenwoordig is een station in die klasse eerder regel dan uitzondering.
Nog bijzonderderder (sorry, eigenlijk heeft dit niets met EMW te maken):
Wouter82 zei:§anitarium zei:Ik snap ook niet waarom die Corsa B Caravan niet op de Nederlandse markt is gezet. Tegenwoordig is een station in die klasse eerder regel dan uitzondering.
Nog bijzonderderder (sorry, eigenlijk heeft dit niets met EMW te maken):
Die stations zijn volgens mij gebouwd in Brazilië waardoor ze door import mogelijk te duur zouden worden. En mogelijk zijn ze kwalitatief ook anders dan de Euro-Corsa's.
grensrijder zei:In dat groen is het net een echte telefooncel.