Guest
Ik kan helaas de 22e ook niet. Ben dan als vrijwilliger actief bij het lustrumweekend van de CX Club.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Eddy C zei:Gelukkig is Simca1006 er wel bij. Dan zijn we al met drie!
Wacht eens even: wel prioriteiten stellen qua auto's, hè!Legacy3.0R zei:Vijf
En het kriebelt onwaarschijnlijk hard om dan met iets nieuws aan te komen zetten. Ik word eind deze maand immers 25, en het lijkt me wel leuk om een auto aan te schaffen die even oud is als ikzelf.
Phoenixrood74 zei:Wacht eens even: wel prioriteiten stellen qua auto's, hè!Legacy3.0R zei:Vijf
En het kriebelt onwaarschijnlijk hard om dan met iets nieuws aan te komen zetten. Ik word eind deze maand immers 25, en het lijkt me wel leuk om een auto aan te schaffen die even oud is als ikzelf.
Wouter82 zei:VW 1200 zei:Dat was wel een wens vanuit het bestuur inderdaad... Mochten jullie dat van plan zijn: bij mij op zolder en in de schuur ligt nog voldoende promomateriaal. Ik hoor het wel.
Hm, is dit een evenement of een beurs?![]()
En ga jij er heen, VW1200?
Legacy3.0R zei:Phoenixrood74 zei:Wacht eens even: wel prioriteiten stellen qua auto's, hè!Legacy3.0R zei:Vijf
Het één sluit het ander niet uit...
Nog steeds geen ernstige kandidaat kopers? "Mijn" IS200 is zonder ook maar enige opmerking door de keuring gekomen trouwens, de eerste keer in m'n leven dat mijn auto vlekkeloos door de autokeuring komt![]()
grensrijder zei:Legacy3.0R zei:Phoenixrood74 zei:Wacht eens even: wel prioriteiten stellen qua auto's, hè!Legacy3.0R zei:Vijf
Nog steeds geen ernstige kandidaat kopers? "Mijn" IS200 is zonder ook maar enige opmerking door de keuring gekomen trouwens, de eerste keer in m'n leven dat mijn auto vlekkeloos door de autokeuring komt![]()
Dan moet je hem zeker houden óf hem voor een dikke prijs aan Phoenixrood74 verkopen!
Legacy3.0R zei:grensrijder zei:Legacy3.0R zei:Phoenixrood74 zei:Wacht eens even: wel prioriteiten stellen qua auto's, hè!Legacy3.0R zei:Vijf
Dan moet je hem zeker houden óf hem voor een dikke prijs aan Phoenixrood74 verkopen!
We waren eerder het omgekeerde van plan![]()
Gefeliciteerd!Legacy3.0R zei:Phoenixrood74 zei:Wacht eens even: wel prioriteiten stellen qua auto's, hè!Legacy3.0R zei:Vijf
Het was (in het Engels) zoiets als: 'Mail de prijs van de auto naar [onbekend mailadres]'. Als ik dat had gedaan had ik vervolgens een ellenlang lulverhaal ontvangen waarin het er uiteindelijk alleen maar om ging dat ik ergens geld naar moest overmaken. Bekende witwaspraktijken van Nigeriaanse bendes. Heb ik tijdens het verkoopproces van de Lexus al eerder meegemaakt.grensrijder zei:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bevel geformuleerd was. Niet uit sensatiebelustheid, maar om te proberen te doorgronden wat er mogelijk achter steekt.
Geniet ervan, jungske!simca1006 zei:September wordt weer een topmaand. Eerst 2 weken in Italië (per Croma, héél EMW) en als afsluiter van de vakantie nazomeren in Zeeland.
Heerlijk!![]()
Phoenixrood74 zei:Het was (in het Engels) zoiets als: 'Mail de prijs van de auto naar [onbekend mailadres]'. Als ik dat had gedaan had ik vervolgens een ellenlang lulverhaal ontvangen waarin het er uiteindelijk alleen maar om ging dat ik ergens geld naar moest overmaken. Bekende witwaspraktijken van Nigeriaanse bendes. Heb ik tijdens het verkoopproces van de Lexus al eerder meegemaakt.grensrijder zei:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bevel geformuleerd was. Niet uit sensatiebelustheid, maar om te proberen te doorgronden wat er mogelijk achter steekt.
stoterstangen90 zei:
netter dan de Fiat. Die is gespoten door Stevie Wonder.Soloman zei:Strak in de lak:T
Mooi velgje...
stoterstangen90 zei:netter dan de Fiat. Die is gespoten door Stevie Wonder.Soloman zei:Strak in de lak:T
Mooi velgje...
ZDRIE zei:Ik ken bij voorbaat al de uitkomst van dit gesprek Simca 1006.![]()