ENTE
Kilometervreter

https://www.carinformant.com/car-news/toyota-gt-86-appeared-in-the-configuration-for-the-poor/
Maar dan wel een witte zodat het contrast met de bumpers optimaal is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eddy C zei:Gefeliciteerd met de Jag. Dit is typisch zo'n auto die je moet leren waarderen.
Moderator
Phoenixrood74 zei:(al begrijp ik niet waar de 2 voor staat).
Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:(al begrijp ik niet waar de 2 voor staat).
727 > seven to seven > van zeven tot zeven onderweg![]()
Moderator
simca1006 zei:Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:(al begrijp ik niet waar de 2 voor staat).
Nou, daar is weer echt over nagedacht!![]()
Wouter82 zei:simca1006 zei:Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:(al begrijp ik niet waar de 2 voor staat).
Nou, daar is weer echt over nagedacht!![]()
Ja laat dat maar aan Grens over![]()
Jan met de pet zei:Dit gaat me boven de pet
krab krab krab (aan het hoofd)
rzasa zei:Teeeeeering etc.
https://link.marktplaats.nl/581912711
![]()
Phoenixrood74 zei:Die 21!Ik vind het al een heel begerenswaardige auto, maar in deze uitvoering is hij bijna helemaal onweerstaanbaar. Gelukkig heeft hij een walgelijk lelijke achterspoiler.
Over Renault gesproken, heeft iemand hier ervaring met de R25? Zomaar een vraag.
929V6 zei:Over Renault gesproken, heeft iemand hier ervaring met de R25? Zomaar een vraag.
929V6 zei:@isla,
Maar waarschijnlijk te lang geleden voor ervaring met eventuele roestproblemen denk ik?
isla zei:929V6 zei:@isla,
Maar waarschijnlijk te lang geleden voor ervaring met eventuele roestproblemen denk ik?
Dat klopt, voordat ze daar aan toe kwamen, waren ze alweer ingeruild.
Maar stuur eens een PB naar §anitarium, wellicht dat die jou verder kan helpen.
929V6 zei:Phoenixrood74 zei:Die 21!Ik vind het al een heel begerenswaardige auto, maar in deze uitvoering is hij bijna helemaal onweerstaanbaar. Gelukkig heeft hij een walgelijk lelijke achterspoiler.
Die kan er makkelijk af.
Over Renault gesproken, heeft iemand hier ervaring met de R25? Zomaar een vraag.
Moderator
929V6 zei:Ok, thanks. Ik ga in elk geval nog even verder neuzen naar tips en zo. Er blijkt ook een compleet Renault 25 forum te bestaan, handig.
rzasa zei:Waarom ga je niet voor die 21?
25s zijn verder prima auto's. Heb je een specifiek exemplaar op het oog?
929V6 zei:Ik heb een exemplaar van '89 op het oog, met een 2,2 liter benzinemotor en een handgeschakelde bak. Het lijkt me een net exemplaar maar de km-stand is fors, ik vroeg me dus af of de motoren daar een beetje tegen kunnen..
D. Elzinga zei:929V6 zei:Ik heb een exemplaar van '89 op het oog, met een 2,2 liter benzinemotor en een handgeschakelde bak. Het lijkt me een net exemplaar maar de km-stand is fors, ik vroeg me dus af of de motoren daar een beetje tegen kunnen..
Deze bedoel je? Er staat momenteel ook een minder luxe, maar goedkopere TX (en minder dan de helft qua kilometers) te koop.
Guus Leferink zei:En daar kan dan een C, een S, een L, een I, een E of een X tussen staat, welke de motorisatie weergeeft ( ongeveer )
§anitarium zei:Guus Leferink zei:En daar kan dan een C, een S, een L, een I, een E of een X tussen staat, welke de motorisatie weergeeft ( ongeveer )
Vergeet TURBO niet! Toch wel een paradepaardje van Renault om turbo's te monteren, zeker in het verleden.
Guus Leferink zei:§anitarium zei:Guus Leferink zei:En daar kan dan een C, een S, een L, een I, een E of een X tussen staat, welke de motorisatie weergeeft ( ongeveer )
Vergeet TURBO niet! Toch wel een paradepaardje van Renault om turbo's te monteren, zeker in het verleden.
En de Baccara's !
Guus Leferink zei:Nee, de GT is juist de uitrusting
Niets is vaak de basis
T.. ( iets luxer )
GT.. ( nog iets luxer )
T..E ( erg luxe )
R.. ( sportiever )
En daar kan dan een C, een S, een L, een I, een E of een X tussen staat, welke de motorisatie weergeeft ( ongeveer )
Alhoewel een en ander per model nog wel iets verschil in zat