Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nico GTR zei:
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Winterbanden zitten eronder. Turbina's worden morgenvroeg opgehaald. Zoektocht naar nieuwe kan dus beginnen. Wel heel lastig! Twijfel heel erg over die 8c velgen. Vind ze in 18 inch altijd wat truttig. Net niet:![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Momo's wel, maar ja, die heb ik al gehad en hoe oogt dat in mat zwart?... Twijfel. TI velgen, ook leuk, maar weinig aanbod. 19 inch Prodrive 8c velgen, die zijn wel heel erg lekker. Maar goed, die zijn duuuuuurrrrrr....
![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nico GTR zei:
Hey die zijn niet duur! Maar dan wil ik ze wel in het titanium. Ga geen gloednieuwe velgen spuiten...
Nico GTR zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nico GTR zei:
Hey die zijn niet duur! Maar dan wil ik ze wel in het titanium. Ga geen gloednieuwe velgen spuiten...
Denk dat je dat voor 300 pond best kunt doen.
Deze zijn 885
Op Ebay
Nico GTR zei:Oh yes! Supergaaf! Thomas. Blij dat ik je in ieder geval 1000 euro voor de aanschaf kon besparen.![]()
Nico GTR zei:Wat lag er om de turbina's?
Nico GTR zei:Dus dan zit je met 245/40 op 2,97% afwijking, wat nog wettelijk mag ook.![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nico GTR zei:Dus dan zit je met 245/40 op 2,97% afwijking, wat nog wettelijk mag ook.![]()
Maar gewenst is dus 235/35 ?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Bossinkje
Als iedereen nou even in een QV gaat rijden met mijn verbruik moet dat snel gerealiseerd zijn![]()
Nico GTR zei:
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Verder wordt volgende week de olie nog even vervangen. Daarna is het geld op.
Moderator
Deja-vu!Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Nico
Ik heb het niet bij elkaar opgeteld, maar ik kom bij een simpele berekening op veel meer uit haha. Ach ja, als het resultaat er maar naar is.