Design Driven
Wegverkenner
Tomolino zei:Goed bezig, maar waarom heb je hem nog niet verzekerd?
Is toch eigenlijk ook wel mooi aan Alfa, zelfs als hij niet doet of als je er niet mee rijdt heb je er iets aan, stilstaand is het gewoon kunst.![]()
Mijn buurman noemden het een Italiaanse tuinkabouter toen hij het nog niet deed.
Ik heb hem nog niet verzekerd omdat ik even moest wachten op een brief van mijn werkgever. Zoals ik eerder schreef kun je je no claim enkel voor 1 auto gebruiken dus de verzekering voor de Alfa is ff een puntje. Kost even wat tijd om een goede te vinden, scheel makkelijk 800 euro of meer. Heb erg veel en tot laat gewerkt en mijn vrouw is nog altijd erg ziek dus de tijd heb ik even niet. Maar komt goed, heb nu de brief (dat ik bedrijfsauto's heb gereden) en een redelijke verzekering gevonden. Moet nog even uitzoeken of het wellicht iets beter is om mijn vrouw de auto te laten verzekeren of het toch op mijn eigen naam te doen.
Oh ja en bij sommige verzekering krijg je je geld niet terug van de rest van het jaar als je de auto tussentijds verkoopt. Toch ook zonde dat gaat ook al snel over honderde ponden.