Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joël D. zei:Toch de originele grille besteld hoop ik?![]()
Damianw26 zei:Blijft een mooi ontwerp zo'n 159. Lijkt me echt heel handig als je zo handig bent, zou ik ook graag willen maar dat leer je niet zomaar even 1 2 3 :T
Micha D. zei:Mooie rit en mooi verbruik. Let op met Alfa lakken, ze kúnnen erg zacht zijn.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Sterkte! En je was heel dichtbij zeg! Helaas geen 159 met Engelse platen gespot.
Sketcher zei:Kleine genoot ook nog even van de Alfa, zo vader zo zoon. Alfa overigens gekocht toen hij maar uit 2 celletjes bestond, nu een weer een jaar oud, pff tijd vliegt
cirKel zei:Sketcher zei:Kleine genoot ook nog even van de Alfa, zo vader zo zoon. Alfa overigens gekocht toen hij maar uit 2 celletjes bestond, nu een weer een jaar oud, pff tijd vliegt
Hij lijkt ook flink op je. Heeft dezelfde haarstijl.
Barri zei:Zo, dat was een stevige rit zeg, 'even' naar oost-Nederland. Sterkte iig met de situatie waarvoor je 'even' naar Nederland moest.
Die Alfa heb je weer goed laten glimmen zeg, wauw!
Micha D. zei:Heeft dat paneel rechtsvoor nou zoveel orange peel of is het water?
Mooi resultaat met het polijsten!
A3-White zei:Zou je het niet zelf proberen te fixen?
Zadelsnuiver zei:Godver das jammer! Maar jij kunt dat wel weer netjes krijgen natuurlijk
Spiegelkappen en grille/bumper ook weer netjes trouwens. Heb het een beetje gemist maar heb jij een TI bumper?