Hmmm, ff proberen overal antwoord op te geven:
@Noel Azibi, I know. "monteren" was ook niet het juiste woord... Herprogrammeren dan
@VW Golf Rulezz, Als ik mij niet vergis de Forge DV 004
@indobesar, thanx. Ja ik geef daarom ook de voorkeur aan een verlaging alvorens een uitlaat te laten monterne. Ok, een uitlaat voor het chippen is beter, maar kan altijd nog laten herprogrammeren dan. First things first
@Porsche Gek, thanx m8
@pim911, nope al lang niet meer. Moet ik al dik anderhalf jaar missen...

vooral in de zomermaanden
@Just me, ik hoor 'bij voorkeur' euro 98 te tanken. Heb dat de het eerste anderhalf jaar keurig volgehouden, maar toen de brandstofprijzen zo belachelijk hoog waren (iets van 1,70 voor een litertje 98) ben ik tegen mijn principes in 95 gaan tanken. Wel afgewisseld met 98. Nu doe ik dat eigenlijk nog altijd. Maar voor het chippen moet er 98 getankt worden. Dan presteert de motor iets beter en rijdt ie ietsje zuiniger. Mijn gemiddelde verbruik is zo'n 1:10 denk ik... maar sinds ik een K&N Sportvlakfilter heb gemonteerd hoor je het turbofluitje erg goed, dus dan is extra gasgeven nog lekkerder... alleen niet voor je verbruik

Afgelopen maand heb ik 400 euro benzine getankt... wel veel weggeweest met m'n vriendin (we hadden vakantie), maar gemiddeld denk ik dat ik zo'n 200 euro benzine tank per maand ofzo. Hou het niet echt bij eigenlijk. Autorijden moet vooral leuk blijven
@Tristan, denk ik ook. Via de mail zeiden ze dat ik toch wel 230 kon krijgen, maar dit konden ze niet garanderen en dus niet op de site zetten. Ik zie wle. Alles beter dan die miezerige 180 pony's die ik nu heb

BTW, jouw nieuwe TFSI gaat echt heel erg lekker worden. Damn, als ik zie wat je krijgt, sodeju. Lekker hoorrrrr
@Nameless, offcourse en uiteraard

Hou je zeker tegoed vriend
@B-Real, geld over??? No way. Alleen van sparen alleen word je ook niet wijzer. Soms mag je best eens genieten
Zo, volgens mij heeft iedereen antwoord en zo niet dan verneem ik dat graag