CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Ja dat wel, maar gaaf....

Ik denk dat hij de afkorting bedoelt die ik ooit verzonnen had om mijn nummerbord te onthouden toen ik em net had ;)

@CorZa:
Ik zei toch dat de Cupra R-lip aardig verschil maakt? :) Het maakt het nét even wat dikker. En, allemaal positieve reacties. :D

Koen

@CorZa: Neem nou gewoon een Milltek, is een stuk goedkoper dan Supersprint, maar wel dezelfde kwaliteit en heerlijke sound. Milltek compleet kost iets van 1300 euro incl. montage bij Seat van der Velden.

Mooie Leon Corza, en doe er asjeblieft niet zo'n belachelijke tupperware bodykit op(td)

Gelukkig wel met opgelegde letters, dat wel

Het klinkt misschien raar, maar ik let er altijd op. Het geeft de auto net dat beetje extra. En je zult merken dat je er ook vaker op gaat letten omdat je het zelf nu ook hebt.;)

Erg mooie auto trouwens. Maar pas wel op dat hij niet te Sjonnie gaat worden, dat zou eeuwig zonde zijn.

@Tristan, ja ik dacht daar ook al aan. Alleen VdV is zo'n roteind weg voor mij. Maar de prijs is vele malen schappelijker...

@Techart, nee dank je. Als je me kent weet je dat dat er nooit onder komt bij mij. Me no like tupperware ;)

@GSI Fahrer, ik lette er altijd al op. En mijn dealer was zo aardig deze erop te zetten zonder dat ik het moest vragen :}

(ik heb alleen wel zijn dealernaam van de kentekenplaathouder achter gehaald, maarja :p

@Bob, thanx.

Ik dacht er nog om om em mee te spuiten, maar denk dat door evt. steentjes e.d. de lak er binnen notime af vliegt...

staat erg goed die lip.
meespuiten zou kunnen, maar op een zwarte kleur ben ik bang dat het binnen enkele maanden niet meer uitziet door de steenslag en dat zou zonde zijn.

Mag het. Toch een auto van 27.000 euro daar gekocht... hij weet hoe autodebiel ik ben, dusja.....maar goed, ze zijn niks verplicht, dus was een leuke bijkomstigheid. Scheelde mij nieuwe platen kopen :D

@wally, precies mijn idee. Daarom ook zo gelaten.

Ja dat wel, maar gaaf....

Ik denk dat hij de afkorting bedoelt die ik ooit verzonnen had om mijn nummerbord te onthouden toen ik em net had

Idd! :D

Ik vind hem nog steeds heel leuk verzonnen! ;)

Hehehehe, ja het heeft me in het begin wel geholpen mijn kenteken te onthouden. Die hele eerste week zeg maar :}

Wel vaag dat zoveel mensen juist dat onthouden hebben :D

Mooi mooi mooi, die onderlip, het zijn de kleine dingetjes die je wagen dik maken, dat zie je hier weer, als je trouwens Aerotwin wissers wilt dan ben je ongeveer 90 euro kwijt, dat is inclusief 2 wissers en dan natuurlijk 2 wisserarmen, ik heb het ook op de Golf gezet en het wist zeker wel beter en is ook stiller, zou ik echt doen, is ie NOG dikker..;)

Thanx Jeroen. 90 euro voor een betere voorkant... Lijkt me schappelijk B)

CorZa en Seat Leon 1.8VT TopSport kenteken 37-NF-TS, hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardagen! :)

Hopeijk hebben jullie een onvergetelijke dag. ;)

Gefeliciteerd Marco! 'Leon' had al een vroeg verjaardagscadeau in de vorm van een 'opgespoten' onderlip (als Vanessa). ;)

Over het meespuiten van de Cupra R-splitter: een meegespoten onderlip vind ik niet mooi staan. Ik heb eens een donkerblauwe Seat gezien met een gespoten onderlip. Het ziet er een beetje geknutseld uit op die manier. Houden zo dus! :)

Koen

Aaaaaaaah, wat aardig dat je aan me denkt Robin *big hug*

Het is vandaag inderdaad zowel mijn verjaardag als die van m'n Leon :D

@Koen, je bedoelt die op Seat-Online???

:-D​

Dacht ik al... ;)

Op zich kan het wel, maar ik vind ongespoten mooier denk ik. Zeker op langere termijn. Steenslag op die lip gaat niet fraai worden 8-)

Dat meegespoten spoilerlipje is wel mooi op die blauwe (al zijn de booskijkers (td), en ook die Kameigrille is (td), maar op de zwarte van Corza is het in kleur spuiten van de spoiler geen 'vereiste'.

@Ralf, mee eens. Booskijkers op een Leon zijn niet echt fraai, want de lampen zijn al zo plat. En die vervangingsgrills voor een Leon....... (td)

Whahahahaha :}

Maar MCW, het is toch een subtiel randje??? Niks opzichtigs ofzo aan... vind ik dan ;)

Ik zie er gewoon geen uiterlijk voordeel in. Nu heb je een dun strookje dat er zo onder hangt

Ja het hangt er wel onder dat klopt, maar ik vind wel dat het de voorkant net even wat dikker maakt... Net even wat agressiever zeg maar...

Matthijs, het is tuning. Dus jouw mening weten we al ;)

Een onderlip meespuiten zou ik niet zo snel doen trouwens. Een Golf II of III bijvoorbeeld heeft standaard een onderlip. Als je die mee spuit in kleur ziet het er ook echt niet uit!
Houden dus zo, dat kunststof!

Tuning is idd een ondergeschoven kindje hier op Autoweek. Jammer, maar ga er niet van wakker liggen. Gelukkig hebben we enkele forummers die onderling hetzelfde denken over tuning en daar ook vol enthousiasme over praten.

@Barri, doe ik ook ;)

Wat betreft tuning zitten er hier wel een aantal op één lijn inderdaad. Vooral bij de Leon lijkt iedereen het met elkaar eens te zijn. Alleen met de velgen-keus kwamen wat verschillende mogelijkheden voorbij, maar over het algemeen kan iedereen de overige subtiele veranderingen erg waarderen. Gelukkig maar! :)

Koen

Matthijs, het is tuning. Dus jouw mening weten we al
we.gif
Alsof iedereen die van tuning houdt dezelfde mening heeft.. ik hou ook best van tuning. Maar een skirt voorop of zoals Ralf twee rare dingen eraan plakt vind ik geen geslaagde tuning. Verlagen, velgen, dikkere bumpers e.d... daar hou ik van

@Koen: Ik ben denk ik (al heb ik dan geen auto) net zo'n detail-freak als Marco. :D

Ach, als we het over tuning op het AW forum hebben. Over wie hebben we het dan?

Ik noem: Leon (CorZa), Passat (Ketelapper), TTT (Ralf TTT), 330 (Wally) en enkele 106jes (Gijs, Indobesar, Erikjuh).

Allemaal redelijk subtiel en naar mijn mening ook zeer smaakvol :)

Ik ben allang blij dat ik geen negatieve reacties heb gehad op mn dakspoiler, die ik aan mn Golfje heb toegevoegd :}

@Barri, doe ik ook
Gelukkig :) Ik kan jouw tuningsmaak wel waarderen!

De Leon Topsport/FR heeft al zulke dikke bumpers dat een andere bumper echt overbodig is. Ik vind de bumpers zelfs mooier en beter bij de totale auto passen dan de Cupra R bumpers. Met name de achterkant oogt dikker bij de TS/FR.

Zo'n klein lipje maakt de zaak inderdaad nét wat dikker en maakt het af. Als de auto van zichzelf al zo dik is, komt het op de details aan. :)

Koen

De Leon Topsport/FR heeft al zulke dikke bumpers dat een andere bumper echt overbodig is.
Klopt. Daarom vind ik de Topsport een auto die van zichzelf al goed aangekleed is. Andere velgen zijn altijd leuk en een verlaging kan ook best. Daarmee is zo'n auto helemaal af (tu) :)

@MCW:
Vind je het niet iets toevoegen of net dat puntje op de i?

(CorZa, ik ben zo vrij geweest om je foto's te lenen.;))

Koen

Hebben jullie de update's al gehoord?

De Leon is in een two-tone lak gespoten met een fraaie vorm. Hij is verlaagd en de wielkasten zijn uitgerold!

Ik heb van Marco deze foto kunnen ontvangen, hij was niet in staat de update te plaatsen dus doe ik het. :D

Hier is de foto:

leonnekemb2.jpg

;)

(Beschouw het maar als een verjaardagscadeau dit plaatje. ;))

Greetz, PG

Hahahahaha, PG, nice try, maar dit gaat niemand geloven (hoop ik). Thanx voor het cadeautje ;) Mooi gemaakt. Die kleur is niet eens zo gek trouwens en shoptechnisch gezien goed gemaakt (tu)

En ik word ook vaak detailneuker genoemd (nietwaar Nameless???) ;)

@Koen, geen enkel probleem. Die vergelijking is het duidelijkst. En we liggen inderdaad aardig op één lijn aangaande tuning ;)

Ik vind ook dat de Topsport/FR zelf al dikke bumpers heeft. De bumpers van de Cupra R zijn ook zeer fraai, met name de voorbumper, maar de vorm is nogal naar binnen lopend. Daardoor oogt de auto smaller. Met name achteraan.

Barri schreef:

Ach, als we het over tuning op het AW forum hebben. Over wie hebben we het dan?

Ik noem: Leon (CorZa), Passat (Ketelapper), TTT (Ralf TTT), 330 (Wally) en enkele 106jes (Gijs, Indobesar, Erikjuh).

Allemaal redelijk subtiel en naar mijn mening ook zeer smaakvol

Ik ben allang blij dat ik geen negatieve reacties heb gehad op mn dakspoiler, die ik aan mn Golfje heb toegevoegd

Quote@Barri, doe ik ook
Gelukkig Ik kan jouw tuningsmaak wel waarderen!

Dank je Barri. Ik kan me helemaal vinden in dat rijtje. Ik ben zeer te spreken van de tuningsmaak van bovenstaande namen. Om mezelf in dat rijtje te zien is wel erg veel eer, maar dank je wel.

@MCW, je bent gewoon jaloers op mijn onderlip ;):}

Terug
Bovenaan