Taunusdriver
Wegverkenner
Barri zei:We laten Ivar er gewoon met een oude auto achteraan rijden!![]()
![]()
Achteraan rijden???
Laat ze dan meedoen met de Banger in warneton!!
Met een sierratjuh
Gaat met een amerikaan soms maar net goed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:We laten Ivar er gewoon met een oude auto achteraan rijden!![]()
![]()
CorZa zei:Helemaal mee eens. Maar de Nederlandse politie is vaak te politiek correct of te bang ingesteld. Ze mogen wat mij betreft best een flink pak harder optreden hoor. Knuppels, stroomstoten, neerschieten.... Ik stem voor. Mja, komt er vast weer een regel, bond of advocaat die zegt dat dat "foei" is....
Inderdaad.jeroentjecelica slaat de kop gewoon van de spijker. Harder kon 'ie het niet treffen.
Net als die soldaten die nu in Uruzgan zitten. Ze schieten een of andere plunderaar dood en gelijk worden ze op non-actief gezet, hele onderzoeken enz. Geef ze dan een waterpistool mee als ze toch niet mogen schieten...
Het gaat hier om het dat jeroentjecelica schetst. De politie wil wel, maar ze worden kort gehouden.Gelukkig malen ze daar niet om een grille die uit een auto verdwijnt.
Ik zou als ik jouw was (Corza) gewoon wekelijks om een update vragen bij de 'Wouten' zodat je ze serieus nemen.
Je geeft niet voor niets wat aan daar.
CorZa zei:Ik heb al vaker het commentaar gehoord dat een Golf II "overbouwd" is. Dus te sterk is gemaakt zeg maar.
CorZa zei:Sturen gaat idd zwaar, maar dat komt bij de onze omdat er geen stuurbekrachtiging op zit. Koppelen, schakelen e.d. voelt wel nog allemaal heel fris aan. Behalve het bekende "probleempje" van het schakelen naar '2' toe bij een koude motor. Maar dat hebben veel Golfjes en na 270.000km is het hem enigszins vergeven...
Lastig te verwoorden, maar wat je zegt, je voelt de degelijkheid.
Maar als voorbeeld: de Kadett E (E Kadett, zo u wilt) is uit dezelfde periode ('84 t/m '93). Hoeveel zie je er daar nog van rijden? In verhouding met de Golf valt dat echt compleet in het niet. Daar rijden er echt nog heel veel van. Dat zegt toch wel iets over de kwaliteiten van de mk2 vind ik...
Alleen mijn vriendin wil er niet aan. Dan gaat ze met Sjonnie in de garage slapen zegt ze....
CorZa zei:@Mach1, heel herkenbaar.
Sterker nog, ja iedereen gaat me voor gek verklaren, ik heb al serieus gekeken naar een mk2 voor mezelf. Leon weg (sorry Leon) en in een Golf II rondtuffen. Wel opgeknapt natuurlijk. In eerste instantie is die gedachte natuurlijk van de zotte, maar als je er goed over nadenkt... Ik rij regelmatig in de II van m'n vriendin. Die rijdt heerlijk. Alles werkt naar behoren en het beestje brengt je overal naartoe. Alleen dan tegen een schijntje van de prijs van de Leon. Eigenlijk te zot dat ik dan in de Leon rij, niet? Alleen mijn vriendin wil er niet aan. Dan gaat ze met Sjonnie in de garage slapen zegt ze....![]()
Voordeel van de V6 is ook dat ie vierwielaandrijving heeft, maar met goed zoeken is er ook wel een 20VT met die optie te vinden.