CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Nu is het genoeg met dat memoriam gedoe...

Van harte GH. Weer een mijlpaal in je leven ;)

Jij zit op AW sinds 05-08-2004 en je hebt 30.000+ posts...
Ik sinds 24-04-2001 en ik heb er 15.500+ ....

Freak! ;)

CorZa zei:

Freak! ;)

Fout Corza, we beginnen pas net.

adinsx zei:
Kan ik je alvast een handje geven met 'tot ziens' denk ik :T

Overigens, je vergeet ehm in je post net ;)

Nee ik dans graag naar de pijpen van Corza en de voetjes gaan ook wel van de vloer, want voor je het weet schiet ie je voor de voeten.

Achja, ik heb mijn personal moderator soms nodig :}

Maar goed, het blijft onzinnig. Ik ben er eindelijk achter waarom 400GT foetsie is voor de komende 2 weken en ik kan het wel begrijpen.(tu)
Maar laten we maar niet CorZa's topic vol gaan spammen.

@dj, dank je.... denk ik ;)

Enne, dat In Memoriam mag achterwege blijven. Heeft niemand wat aan. Nadrukkelijk verzoek...

@adinsx, thanx. En gelukkig snappen sommigen het ;)

Een nadrukkelijk verzoek omdat het om jouw topic gaat? Lijkt me niet de bedoeling aangezien je je dan op glad ijs bevindt. Een nadrukkelijk verzoek had je als moderator moeten zeggen.

in memoriam: Ferrari 400GT†

Voor Adinsx misschien een tip: op melding drukken. ;) Maar daar ben je vrij in hoor, dat dan weer wel.

Loupster zei:
Voor Adinsx misschien een tip: op melding drukken. ;) Maar daar ben je vrij in hoor, dat dan weer wel.

Nee hoor, zo ben ik niet. Ik verwacht dat de mede-mens zelf zo verstandig zal zijn. Mag je wel verwachten van een rug-student hè.

Wat kinderachtig gedrag zeg.

Dit geldt voor het hele forum. Gewoon stoppen met dat "In Memoriam" gedoe anders ben je ook een tijdje forumloos.

Waarom moet dat nou weer op deze manier? Gaat echt nergens over...

Beetje jammer dit...

CorZa
Moderator kindercreche.nl Autoweek.nl

CorZa zei:

Freak! ;)

Freaks!
Ik zit er ook al sinds 29-10-2001 en heb 3.607 posts.....:}

[size=x-small]ooh shit, ik ben die in memoriam onzin vergeten;)[/size]

CorZa zei:
CorZa
Moderator kindercreche.nl[/i]

Opgelet,
je weet wat er in die Belgische creche gebeurd is ...

En de tijd dat ik me ergerde aan mod-reacties ligt al heel lang achter mij ...
Je moet maar denken : een mod heeft altijd gelijk (zelfs al heeft hij misschien wel eens occasioneel ongelijk).

@BRG, erger je je wel eens aan mod-reacties ja? :}

GH kan vast een mooi schemaatje maken met postsnelheid e.d. zodat hij op de seconde nauwkeurig weet wanneer hij je rechts inhaalt... ;)

Dat kan inderdaad zomaar kloppen :D

M'n vriendin was op weg naar haar paard en het was toen idd druk zei ze. Met welk vervoer was jij? Auto of vrachtwagen.

Scherp gezien (tu)

Was met de vrachtwagen, kwam vanuit de ri. van de tunnel, tot weer eens die kl#tebrug open was....:? Sta je dus 15min te wachten...

Mij viel dus die Sjonnie letters op achterop, en dacht; 'die ken ik ergens van'....;)

Reed vlak achter haar de brug over...

Die rotbrug... daar word je echt niet goed van he. Als je er 4x over moet op een dag kun je er makkelijk 3x voor staan... Maarrrr.... er komt een tunnel he. Op een onlogische plaats ergens schuin en veel verder weg ;)

Sjonnie is wel duidelijk ;)

Enne.... klinkt lekker he? :}

Geluid niet goed meegekregen, ging allemaal wat rustig, door de drukte en ongeduldige medeweggebruikers.

Wel raar wat betreft de brug, misschien had je vriendin het ook gezien;

Brug was bijna teruggedraaid, komt er opeens een Mercedes aan van de Marechaussee (met blauwe flitsers) , rijdt langs de wachtenden, slagbomen voor de wachters waren nog dicht, slalomt tussen de bomen door en gaat de brug over...*-) WTF?

Maar die tunnel....wordt dat ook een toltunnel?

edit; Moet toch altijd bij Verbrugge zijn, dus lijkt me de brug logischer...ging de laatste tijd erg goed (lees; geluk dat ik altijd kon doorrijden)

Kijk hier maar eens op:
https://www.sluiskiltunnel.nl/

Ik heb een tijdje terug een tekening opgevraagd van de route... nou, nou zeg. Die komt, als het niet meer veranderd, schuin te liggen vanaf de rotonde na de tunnel tot aan de tractaatweg richting de kruising van Axel (ben je daar bekend?). Dus hoe dan ook, altijd omrijden....

Vandaag de Golf voor een APK en grote beurt weggebracht... en wat denk je...

Helemaal niets! In één keer door de APK. Enige opmerking was de ruitenwisser voor.... Maar verder niets! Viel dat ff lekker mee zeg...

Nope, geen nieuws. Ze zouden nog bellen en langsgaan bij die lullo's. Maar nog niets vernomen dus.

wat betreft de keuring... we zijn nog altijd aangenaam verrast. Ik had het echt niet verwacht. Ik had minimaal de draagarmrubbers, handrem en banden verwacht, maar niets dus.

@BRG, wijsneus. Ja zonder logo gewoon goedgekeurd :}

Vorige week maandag heb ik gebeld en ik zou terug gebeld worden.
Niks gehoord.

Vandaag weer gebeld en ik moet vanavond weer terugbellen want dan heeft de desbetreffende agent die de aangifte in behandeling heeft dienst.

Het meest frustrerende is dat je wéét wie die gasten zijn en dat je gewoon niks kunt doen..
Hun pronken met hun golf II op hun hyves en mijn golf ziet er kaal uit zonder die strip. :|
Ik ben nog altijd die strip kwijt en het is niet zo gemakkelijk daar aan te komen :(

Inderdaad frustrerend. Die strip is wel gemakkelijk aan te komen, die bestel je voor een paar euro. Het is alleen jammer dat ie dan nog gespoten moet worden. In kleur vind je niet zo snel een nette.

Laatst stond er een agent in uniform achter zijn politiebusje te pissen langs de weg!!
Nog geen km van het bureau vandaan.
Zegt wel genoeg denk ik?

davidjoost zei:
Loupster weet niet wat hij over zich afroept...! :O

https://nl.youtube.com/watch?v=fTDSZY1I4_A

Zelfs de honden moeten een kadet niet:}

@Daisy_
Dat stripje is idd niet zo moeilijk te vinden ik heb er nog 1 alleen zit daar nog een auto aan vast hehe
Bij Ome Rio kan je vast wel 1 vinden als je m eens lief aankijkt.
Ben je niet ff gestopt om foto te maken en m een bekeuring te geven (:B

CorZa zei:
@PG, het is ook nog lang niet zover, maar idee speelt wel steeds vaker op moet ik zeggen... ;)

@Mach1, zoiets b.v. en ik rij met een big smile rond:

img_9302.jpg

Ik moet overigens wel eerlijk bekennen... vanmorgen kwam ik terug (in de Leon) van de opleiding, had een lege weg voor me en gaf ff gas.... sodeju. Blijft toch erg lekker hoor, 220pk/340Nm onder je rechtervoet :T

Hier ligt geen 20VT in maar een VR6 met Schrickinlaat,heb ff gezocht naar zn topic maar kan t zo snel niet vinden.
Ik meen dat ie rond de 220 ezeltjes zat....

Klopt. Is pas van eigenaar gewisseld. Staat ook op Cleaned.

Ik dacht dat hij rond de 250 zat...

Ok zou kunnen ik weet het ook niet meer zeker.
Die foto komt ook van cleaned en anders van golfmk2,op cleaned had die kerel er ook een topic over.

Terug
Bovenaan