CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Ongelovelijk wat een stelletje hufters, zeg. Ik zou eerst maar even afwachten wat de politie doet maar de situatie zal er niet leuker op gaan worden. Als die lui nou al zo dwaas doen, dan trekken ze zich ook echt niks aan van een bezoekje van de politie.

Sterkte ermee.

tja,

ik wist t wel magoed.....................

sterkte ermee, jammer dat nederland zo verpaupert

Marco,

ff een "meetinkje" organiseren ??
Lossen we het onderling toch ff op.

Geen woorden voor! Ik hoop dat het hierbij blijft.

Je zou ze toch een end hout in hun nek leggen, stel mongolen...

Gaat helemaal nergens over! Ben benieuwd wat de politie er aan gaat doen..

Ik meld me bij deze ook vrijwillig aan voor de knokploeg (tu)

Ik zou Daisy graag mn auto lenen om even ongezien rond te rijden zeg maar, maar dat is ook al een Golf II en daar zit de grille nog in...

Porsche Gek zei:
We moeten maar weer snel een AW Knokploeg opstarten dan :}

Tsja, en dan een klein groepje de 'Filthy Few' zeker...

Sterkte beide, dacht dat T. wel relaxed was, ben er vandaag nog geweest (Verbrugge) en sta er wel eens een nachtje over.

Marco, geef maar een belletje......ik kom serieus knokken met die stumperds........al zijn het de grootste aso's van het hele land ik sla ze totall los.

Corza, dit gaat inderdaad veel te ver en ik kan me je woede goed voorstellen, bij mij zou het stoom ook uit de oren komen. Stelletje #%$#^&*##

Hoe is het met Daisy, is ze al een beetje van de schrik bekomen?

WTF!!!:|

Ik sta ook present voor een knokploeg, ik zou me bij zoiets echt niet in bedwang kunnen houden....

Sterkte met de afhandeling Marco!

je staat er in ieder geval niet alleen voor (tu)
boxe-paf-25.gif

Opruimen is toch 't enige dat werkt met dat soort mensen? Als ze zo intimiderend zijn dat mensen vrezen voor de consequenties van een aangifte mogen ze sowieso het recht niet hebben om vrij rond te lopen als je het mij vraagt. Hopelijk gaan ze nu alsnog hangen!

Ongelovelijk dat er dan ook zo extreem weinig gedaan wordt door de politie. Mijn ervaring met hun is ook rampzalig. Hopelijk wordt er bij jullie wel wat gedaan want dit is echt niet meer normaal. Hier moeten ze echt niet mee weg kunnen komen. Knokploeg present als het nodig is.

Ik zit het topic met verbazing te lezen Marco, ongelovelijk!
'Ken' je als een enorm sympathieke kerel die heel relaxt is, maar dit gaat echt buiten alle boekjes.

Als ik het zo hoor, gaat het om een kleine bende die al jaren aan de gang is met iedereen en overal?
Het vergaat alle klokkeluiders niet goed, maar toch zou ook ik dit stap zetten en gewoon aangifte doen van dit 2e feit.

Erg mooi dat het op beeld staat, goed bewaren die dvd's!
Zou er ook nog maar eentje voor de zekerheid neerzetten bij je thuis, een cam kost tegenwoordig ook geen drol en heb je makkelijk bewijsmateriaal.

Ik begrijp de reacties in het topic, maar probeer het rustig te houden.
Ook ik kook van woede dat zoiets mogelijk is.

Sterkte, vooral aan Daisy! Zij is de belangrijkste!

Terence

Zo.. Heb echt de laatste drie pagina's met verwondering zitten lezen. Wat een ongelooflijk ziek land is dit aan het worden zeg.. Moet niet veel gekker worden. Succes in ieder geval met de afhandeling.

Dank jullie wel allemaal. Met Dais gaat het wel goed hoor. Ze is een taaie, maar een impact heeft het natuurlijk wel. Is ook niet niks natuurlijk... Zoiets verwacht je niet.

Maareuh, als jullie je aanbevolen houden.... als de pliesie niet snel wat doet dan gaan we zelf maar pliesie spelen. Moet wel he... dit ongestraft laten is geen optie...

Dank!

Bah, stelletje relnichten! :|

Het wordt inderdaad steeds gekker. Zie het al voor me dat ze gearresteerd worden, een keer zeggen dat ze het niet weer zullen doen, en weer 'lekker' naar huis mogen. Opsluiten dat tuig!

Tsjonge jonge... de mond valt me open hiero. Voor een grille van 2 tientjes.... Dan ben je lager dan tuig, minder dan een varken is voor een moslim...

Ik snap heel goed dat je dit wilt doorzetten en je moet je aanklacht niet intrekken!

En over het eigen rechter spelen: ik snap het heel goed. T zou mij net zo vergaan. Denk wel even goed na over hoe je dat aanpakt, anders ga je straks zelf voor schut. En dat is niet nodig als je eea even goed voorbereid.

Sterkte beiden!

Dit is echt niet normaal meer. Zelfs een aangifte bij de politie over dit voorval helpt niets? Zijn erg geen getuigen?

Ja, en eigen rechter spelen mag niet. Wat zou het echter heerlijk zijn om zulke aso's is met een honkbalknuppel of zo te kunnen bewerken. Echter, zo'n gedachte mag en kan je natuurlijk niet in de praktijk is even uit gaan oefenen. :|

Misschien tijd om de hulp van Chuck Norris in te roepen?

When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris.
Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the information he wants.
There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.
Outer space exists because it's afraid to be on the same planet with Chuck Norris.
Chuck Norris does not sleep. He waits.
Chuck Norris is currently suing NBC, claiming Law and Order are trademarked names for his left and right legs.
Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
Chuck Norris counted to infinity - twice.
There is no chin behind Chuck Norris’ beard. There is only another fist.
When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
Chuck Norris is so fast, he can run around the world and punch himself in the back of the head.
Chuck Norris’ hand is the only hand that can beat a Royal Flush.
Chuck Norris can lead a horse to water AND make it drink.
Chuck Norris doesn’t wear a watch, HE decides what time it is.
Chuck Norris can slam a revolving door.
Chuck Norris does not get frostbite. Chuck Norris bites frost
Remember the Soviet Union? They decided to quit after watching a DeltaForce marathon on Satellite TV.
Contrary to popular belief, America is not a democracy, it is a Chucktatorship.

:}

Zoveel heisa voor een oud barrel ...
Verkoop dat oud stuk ijzer en koop een oude ZX of zo ... heeft ze nergens meer last van ...

(voor de goede orde : cynisch bedoeld hé ... :p)

Pff.. dat ze een grill eruit mollen ging me al te ver, maar nu ik dit lees... :S

Sluiskil.. hm.. 238km, dat is in 1,5 uur te doen :}

Present(tu)

Jemig:S(td):|

Wat een belevenissen zeg....

Tis niet niks, en de politie doet toch niks....

Een knokploegje langssturen heeft weinig zin.....

Als je je eens gaat verdiepen in de taxi-oorlog in A'dam in de jaren '80 en begin '90 hoe ze het elkaar toen zuur maaktenB)

Het volk gewoon gek maken, maar op zo'n manier dat ze niet weten wie erachter zit....

Daarentegen, ze weten je te vinden, en je eigen hachje (en van je vriendin) is belangrijker dan een auto...
Ik ken ook wel verhalen van 'verkeerd' volk... iedereen houd z'n mond wel dicht, puur uit eigenbelang....

iig succes met de situatie, en hopen dat zulk volk frontaal op een boom knalt, of ineens in het kanaal rijdt.....

Gaat niet meer om de grille maar om het jatten van de Golf helemaal af te maken?
Dat verklaart misschien waarom ze terug zijn gekomen. De motorkap van een golf zonder grille is makkelijker te openen, hotwiren en weg ermee (td)

Knopkploegmeeting topicje starten?
Ik meld me hierbij ook aan. Nadeel is wel dat Zeeuws-Vlaanderen dan vol zit met forummers, misschien een idee om te verhuizen Marco?:}

Wat een situatie zeg!

Sterkte ermee.

[size=x-small]Aan eventuele knokkers geen te kort zie ik wel. (:B[/size]

Dat is mooi ... man, stelletje schoften dat het zijn!
Jij werkt toch bij een bouwmarkt? Gewoon een spijkerschietmachine op dat tuig leegschieten :T

mitsubishiEVO zei:

Ik sta ook present voor een knokploeg, ik zou me bij zoiets echt niet in bedwang kunnen houden....

We laten Ivar er gewoon met een oude auto achteraan rijden! :} ;)

@Barri: Wie is Ivan? :}

@R.: Zo'n spijkerschietmachine is geen slecht idee zeg. :}

Als eerste sterkte met de afhandeling en sterkt aan Dais. Wat er omgaat in de hoofden van zulke mensen van een kennelijk wel erg laag milieu is voor mij onbegrijpelijk.

Ivar er achteraan laten rijden? Dat word toch helemaal niks bij de eerste bocht gaat het fout [size=x-small](sorry hoor Ivar)[/size]*-). En wat een hoop vechtjassen hier. Niks voor mij, maar als ik ergens mee kan helpen doe ik dat. Ik zeg alleen, verlaag je niet tot hun niveau en behouw de eer aan je zelf.

Ivar er achteraan laten rijden? Dat word toch helemaal niks bij de eerste bocht gaat het fout (sorry hoor Ivar).
Daarom. Ivar weet ze wel te raken :}

Dat vechten is niets voor mij, maar ik verbaas mij wel over de houding van de politie. Ik neem toch aan dat er nu toch wel serieus bij het werk van Daisy gepolst moet gaan worden door hun. En er ligt idd genoeg spul om dat tuig mee aan te vallen daar binnen ;)

Ik vind het best! Gezellig :D Volgens mij was hun huisje net af dus dan passen we er allemaal mooi in. Haha ;)

Barri zei:
mitsubishiEVO zei:

We laten Ivar er gewoon met een oude auto achteraan rijden! :} ;)

Kun je hem beter tegemoet laten rijden ;)

Nog geen update vandaag, geen nieuws is goed nieuws hoop ik dan maar!
Al iets van de politie gehoord?

Ik weet dat ze hier redelijk alert zijn, toen ik ze belde voor het spiegels van auto's aftrappen, stonden ze binnen 2 minuten met 3 politieauto's in de straat te zoeken.

Dat ze niet van je spullen kunnen afblijven, is al erg genoeg, maar inrijden op een persoon is behoorlijk heftig! Aanpakken dat schorum!

:TFocusRS:T

Ook ik wil je sterkte wensen in deze situatie.
Ik ben helaas(?) te braaf om zelf voor rechter te spelen, al eet ik niet hoe het in jouw situatie zal zijn.
Lijkt me best behoorlijk eng trouwens, lui die op me af rijden. Brr.

Wat een verhaal :|

Mensen begrijpen blijkbaar niet dat ze met hun klauwen van iemand anders zijn spullen moet afblijven....

Succes met de afhandeling (maar het lijkt er op dat de afhandeling volledig over wordt genomen door de mensen met typ-muscless hier ;) )

Trouwens, het is misschien niet eens zo'n gek idee om een klein camera'tje op te hangen bij je thuis (zoals Terrence ook al zei)

SJonge jonge wat een verhaal zeg(td)(td)

Maar mischien leest de dader wel mee op dit forum, je weet het nooit tegenwoordig:S:S

Veel succes met de afhandeling...of welke manier dan ook;)

Jemig, wat een reacties weer. Hartelijk dank allemaal!

Agent belt me dadelijk terug (hopelijk met nieuws) en de nieuwe beelden zijn ook onderweg.

@Paul, dat de daders meelezen interesseert me allerminst. Van mij mogen ze. Ik ben niet van plan mezelf bang te laten maken door dat tuig. Ik ben alleen voorzichtig op mijn vriendin. Wat mij betreft mogen ze voor m'n neus komen staan. Kan ik ze mooi vertellen hoe enorm laf ze zijn. Wat voor vent ben je om veilig in je autootje een vrouw proberen omver te rijden. Dan ben je nog minder dan niks. En dat mogen ze best weten... tuig.

Enne, wat betreft die knokploeg... wie wil mag aansluiten. Krijgen we een soort stille tocht, maar dan net even anders ;)

@ Corza,

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik doelde niet op hetgeen, dat ze hier alles kunnen lezen over de reactie's/ de afhandeling van de zaak.
Maar ik doelde meer erop, dat ze het misschien doen uit Jaloezie voor de wagens van jullie of zoiets dergelijks;)...(je weet het nooit tegenwoordig wat mensen allemaal in hun hoofd kunnen krijgen....:O......)

:)

@PG, ik vrees het ook niet ;)

@Paul, ik snap het. Dank je wel :)

Jalouzie op een Golf II met 270K op de teller? Euh..... ok dan. Da's bijna net zo triest als een standaard grille uit een Golf II jatten...

Blijkt trouwens dat ze er helemaal niets aan gehad hebben he. De sneeuw was allemaal gesmolten dus Dais kon zien dat zowat alle clipjes voor de auto lagen. Dus die zijn allemaal afgebroken. Dus monteren (zonder tie-wraps) kan niet eens... Dus we denken nu dat ze toch de auto wilden kennelijk. Dat de grille er alleen maar uit moest om de kap open te krijgen. Ze hadden raar staan kijken als de Golf startte.... komt me een bak met herrie uit. Ligt een open uitlaat onder zonder kat met alleen een einddemper die bijna weggebrand is.... gaat toch wel opvallen denk ik ;)

En voor wat betreft die knokploeg... Heb ik je ooit wel eens verteld dat ik ook nog bij de commando's heb gezeten? Komt die jarenlange commandotraining toch nog van pas!

vakanti3.jpg

:}

Kijk Olds, daar kunnen we wat mee. Spreken we een dag van te voren af, kun jij ons mooi allemaal trainen tot ware commando's ;)

Terug
Bovenaan