Nico GTR
Asfaltkampioen
Bofkont zei:Nico GTR zei:Bofkont. zei:De R170 SLk kan ik verder prima inzitten, ben ook maar een klein mannetje, 1.77.
Klein zegt die dan. :T
Nou niet bijzonder lang zullen we maar zeggen dan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Nico GTR zei:Bofkont. zei:De R170 SLk kan ik verder prima inzitten, ben ook maar een klein mannetje, 1.77.
Klein zegt die dan. :T
Nou niet bijzonder lang zullen we maar zeggen dan![]()
Die is ook verkocht inderdaad.Bofkont zei:Zo is het precies Michel, heb je S trouwens ingeruild?
Blijkbaar wel als ik het nu goed lees.
Bofkont zei:Beste Thomas,
Haha is eigenlijk wel zo ja, heb wel mijn zinnen wat op die 280 gezet.
Maar goed moet hem eerst nog in het echt zien.
De 280 van 2009 die ik op het oog heb is vrij netjes, maar de command navigatie unit is echt beschadigd als je goed naar de foto's kijkt.
Paar cijfers zijn al weg gesleten, scherm vol krassen en op het plastic zelf ook..
Eigenlijk is dat ook zo Thomas, maar goed ik kijk echt wel verder naar andere merken ook.
Maar de SLK heeft momenteel veruit de voorkeur.
Audi A4tdi zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/mercedes-benz-slk-350-amg-18-leder-navi-xenon-272pk-origineel-nl-7g-84d-benzine-grijs-79cc1b08-1992-4758-99be-778c9c0f531b?cldtidx=7
Al denk ik dat je gruwelt van de uitlaat
https://www.autoscout24.nl/aanbod/mercedes-benz-slk-350-62k-7g-tronic-harman-leer-navi-mem-seats-benzine-zilver-4ce5ac64-ed44-b62c-e053-e250040ab8dc?cldtidx=6
BENZine zei:
Boppie zei:Ik vind het een gedrocht.
Boppie zei:BENZine zei:
Ik vind het een gedrocht.
funf zei:Boppie zei:BENZine zei:
Ik vind het een gedrocht.
Het is wat mij betreft een auto voor fitte senioren met de zomer in de bol. Zo’n grijsblonde helm rechts voorin met achter het stuur een vrije beroeper of ondernemer in ruste.![]()
Wouter82 zei:Stevige dissonant bij die serie vind ik ook die Halfords-ledjes in de voorbumper. Het zal ongetwijfeld fijn rijden en goed gebouwd zijn, dat soort details vind ik erg jammer.
Bofkont zei:Maar goed zoals Thomas al terecht zegt de SLK gaat waarschijnlijk wel worden.
Nu nog even wachten op het juiste exemplaar.