Bofkont nieuwe start verleden en heden, mijn SLK 350 update pagina 56 goed nieuws van de verkopende partij

Bofkont

Gebruiker
Inmiddels zelfs al een bedrag ontvangen van de verkopende partij, ongeveer de helft van de kosten.
Een zeer net gebaar waar ik goed mee kan leven :D

Guest
Bofkont zei:
Inmiddels zelfs al een bedrag ontvangen van de verkopende partij, ongeveer de helft van de kosten.
Een zeer net gebaar waar ik goed mee kan leven :D
Ah een 50/50 deal, heb ik ook wel eens gekregen, is inderdaad een zeer net gebaar (y)

Pjötr

Actieve Gebruiker
Dat is netjes René!

Heel goed dat garages/verkopers, zulke dingen doen. Meestal is het voor hun niet zoveel, en qua naam/goede reclame krijgen ze vaak zoveel terug.

Niet voor niets is mond op mond reclame het beste wat je kan krijgen, en zeker bij de 'liefhebbers" en met internet, is er vaak al heel snel een potentiële klant in de buurt, of een bekende.

Maar nogmaals erg netjes van ze! Ik ben benieuwd als rubbers vervangen zijn, het weggedrag ook veranderd is!

Bofkont

Gebruiker
Beste Speedtouch,

Inderdaad, ben er blij mee (y)

Beste Phaeton V8 ,

Ja vind het een zeer nette oplossing, had het ook geheel door hun kunnen laten doen was het geheel kosteloos.
Maar de onderdelen en de afspraak zijn al gemaakt , en naar Druten ben ik volledige dag onderweg.
En het onderste uit de kan was ook niet mijn intentie, hier kan ik prima mee leven.

Beste Peter,

Dat zie je absoluut goed! ik zal dit bedrijf dan ook absoluut belonen met een positieve google review.
Ben zelf ook zeer benieuwd hoe de wagen zal rijden met de nieuwe rubbers.

Skodarno

Gebruiker
Als je die versleten rubbers al niet eens opmerkte dan betwijfel ik of je niieuwe wel voelt. Slechte zaak van die garage maar mooi dat het zo is opgelost.

Bofkont

Gebruiker
Beste Arno,

Ja inderdaad heb je wel een punt :)
Moet wel zeggen dat ik er nu beter oplet dat ik hem wel voel qua sporing dat hij wat zoekerig is.
Denkwel dat ik het ga merken, hij zal een stuk scherper zijn.
Had idd liever gezien dat hij ze gelijk had vervangen, maar deze oplossing siert ze in ieder geval wel.

Nico GTR

Gebruiker
Ik merkte ook niet dat mijn toplagers op hun weg naar buiten waren.....toch merk ik het wel nadat ik ze heb vernieuwd. ;)

Dit soort dingen is niet vreemd dat je het niet oppikt. Tot je het vernieuwd dan besef je ineens dat je te lang ermee hebt doorgereden.

Hetzelfde geld voor schokdempers.....en de motorrubbers, etc.

Bofkont

Gebruiker
Zo is het precies Nico (y)

Best Pietzoveel,

Ja zelfs die ellende went, en ook daar komt op ten duur wat slijtage om de hoek kijken :)

A3 White

Gebruiker
Het is wat het is, ik heb net idee dat je de “ellende” niet al te erg vind, mooi onder de auto kijken, rubbertje hier, schroefje daar, klemmetje zus. Mannetjes overal en nergens. Een week zonder klusje zou een groter probleem zijn.

De Corvette is verre van perfect, maar het rijd het glimt, het maakt lawaai, het roest, het kraakt.

uwbuurman

Gebruiker
Dat is met mijn hobby auto's ook zo, verre van netjes, maar ernstig plezierig om te rijden. De slk van Bofmans is gewoon leuk om aan te prutsen, net wat je zegt, Adri, Van Boffenstein heeft dat ook nodig, lekker prutsen en de mannetjes afgaan voor verbeteringen.

Bofkont

Gebruiker
Beste A3 White/Uwbuurman,

Dat is zeer zeker waar, dat verbeteren van de auto haal ik veel plezier/genoegdoening uit.
Maar ik probeer me zoveel mogelijk daarin te remmen, een oudere auto zal nooit helemaal perfect zijn.
Ik probeer mij te beperken tot de belangrijkste zaken voor mij zelf.

Heb nog wel een aantal zaken stiekem op mijn lijstje staan, maar die til ik over de zomer heen en dan zal ik nog eens met mezelf in beraad gaan of het wel echt nodig is, dan kan ik ook een beter beeld krijgen voor mezelf of het echt een blijvertje is.
Nu op dit moment wil ik zoveel mogelijk rijden/genieten van de wagen met de komende mooie dagen.
En geloof me deze Benz is een ernstig fijne wagen om mee te rijden ook.

A3 White

Gebruiker
Nee, nee Bofkont, niet gaan zien, gaan voelen, ga niet kijken naar de werkzaamheden, ga rijden, iedere dag, je schroevendraaiers worden nu warmer dan de wielen van het draaien.

Bofkont SLK350

Gebruiker
Helaas zijn de draagarm rubbers nog steeds niet vervangen, zou afgelopen maandag gebeuren maar moest helaas onverwacht aan het werk.
Had de planning niet zo goed in het hoofd zeg maar gerust :)
17 Mei zal dat nu gaan gebeuren.

Wel de remklauwen inmiddels mooi geverfd, 17 mei zullen ook de remklauw stickers geplaatst worden.
IMG_20180424_134852 by bofkont OEM, on Flickr

Wel weer grandioos weer momenteel, aankomende week veel vrij dus zal geregeld even op pad gaan dakloos.
Vandaag/morgen helaas werken, wellicht morgen middag nog even een klein rondje.

Frederiksen

Gebruiker
Bofkont SLK350 zei:
Helaas zijn de draagarm rubbers nog steeds niet vervangen, zou afgelopen maandag gebeuren maar moest helaas onverwacht aan het werk.
Oh, leugenaar! :D Als ik je niet had gebeld was je 'm mooi gepeerd en zat die arme Frederiksen in zijn eentje met de puinhoop. Maar ik was blij dat je alsnog op kwam dagen, Bof. En het was nog best gezellig ook toch? Maar goed, als je de rubbertjes hebt laten vervangen dan moet ik ook maar eens ervaren hoe de Benz over 's Heeren wegen dendert. Hoor alleen maar enthousiaste verhalen van je dus ben benieuwd. "Mercedes Benz, ieders wens; één op negen, de ster op alle wegen!" :D

Bofkont SLK350

Gebruiker
Beste Enzo,

Afgelopen zondag heb ik heerlijk doelloos rond getoerd :D
Maar zoals vandaag ben ik bij mijn vader op visite geweest, maar vaak combineer ik het inderdaad met een bezoek of boodschapje doen in de winkel.

Enzo Ferrari

Gebruiker
Voor leuke routes kun je ook op ANWB website kijken. Er liggen er vast ook wel een paar bij jou vlak in de buurt.

Zie: https://www.anwb.nl/vrije-tijd/autoroutes

Hellracer

Gebruiker
Volgens mij heb ik je een paar dagen terug gespot Bofkont. Of iemand anders... wel zelfde auto + kleur en open dak. Ring van Groningen richting de brug bij Driebond.

Damianw26

Gebruiker
Ik zag laatst een slk 55 amg usa import rijden, het viel op hoe kort de auto oogt. Verder heerlijk toeren, het weer is uitstekend nu (y)

Overigens lijkt het erop of je reacties op de FP sommigen nogal irriteren:T

Kristian2

Gebruiker
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Heb Bof een keer ontmoet en een meer dan prima vent. Terwijl ik bij veel reacties op de voorpagina denk "wat een uiterst irritant mannetje". Ik zou daar ook lekker mee stoppen, je bereikt er ook niets mee.
Tijd kun je beter besteden hier op het forum of aan lekker toeren of poetsen.

Bovenaan