A
Anoniem
Guest
Zwart is altijd goed op een Benz
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ketelapper zei:en dat doe je dan in een begrafeniskleur
Gullwing zei:ketelapper zei:en dat doe je dan in een begrafeniskleur
en anderen rijden uit vrije wil in een halve brandweer auto, ik heb dat nooit begrepen :T
Phaeton V8 zei:BMW Z4 2.5i S Automaat Navigatie Professional, Hifi
Conditie
Afgezien van twee ingevreten vogelpoepjes op de motorkap is het exterieur van deze Z4....
haarr zei:Bofkont zei:Beste RJG Ruiers,
Welke bedoel je precies?
Ik denk deze
https://www.autotrader.nl/auto/mercedes-benz-slk-klasse/2008/wijk-en-aalburg/938rz/mercedes-benz-slk-klasse-slk-280-edition-10-aut7/?utm_source=gaspedaal.nl&utm_medium=coop&utm_campaign=listings-thirdparty
BENZine zei:De Z4 is een afgesloten boek voor Bofkont, die gaat het nu niet worden. Nu niet, maar misschien over een jaartje wel weer. Want misschien is Bofkont dan wel tot de conclusie gekomen dat de E85 eigenlijk toch een fijnere auto was dan de R171, en komt er dan tóch weer een Z4. Bij d'n Bofkont weet je het allemaal nooit van te voren, ut lupt zoals 't lupt![]()
R.J.G. Ruiters zei:haarr zei:Bofkont zei:Beste RJG Ruiers,
Welke bedoel je precies?
Ik denk deze
https://www.autotrader.nl/auto/mercedes-benz-slk-klasse/2008/wijk-en-aalburg/938rz/mercedes-benz-slk-klasse-slk-280-edition-10-aut7/?utm_source=gaspedaal.nl&utm_medium=coop&utm_campaign=listings-thirdparty
correct!
BENZine zei:JoostM zei:BENZine zei:JoostM zei:Edit: Even iets verder gekeken dan m'n neus lang is, geen originele Hollander en wellicht niet de goede motor.
....en een handbak.
Oh ja.Liet me iets teveel verleiden door het mooie kleurtje.......... :T
Die kleurstelling is fantastisch! Jammer dat de 1e eigenaar niet iets meer heeft uitgegeven voor een 3.0 en een automaat.
JoostM zei:Automaat vind ik dan nog tot daar aan toe persoonlijk
BENZine zei:JoostM zei:Automaat vind ik dan nog tot daar aan toe persoonlijk
Automaat is juist een must, je wilt anno 2018 toch niet meer hoeven te koppelen en schakelen in een auto? Ik word al moe als ik eraan denk.
Nico GTR zei:Er zijn mensen die dat nog wel willen ...
BENZine zei:Nico GTR zei:Er zijn mensen die dat nog wel willen ...
Onbegrijpelijk. Ik zie dat als bezigheidstherapie. Snap ook niet wat er leuk is aan schakelen. In een auto wil je comfortabel zitten, gasgeven en sturen, maar toch niet na elke stop of bocht 4 of 5x een pedaal in moeten trappen en een pook te moeten verzetten?
BENZine zei:De huidige automaatbakken (7/8/9-traps) zijn zo goed, die doen in geen enkel opzicht verlangen naar zelf schakelen. Tenzij we op het circuit rijden, maar hoe vaak doen we dat?
De Schaduw zei:Je kunt de openbare weg zo af en toe ook een beetje gebruiken als circuit natuurlijk.![]()
Das tegen de wet....toch?
Maar ja. Wie weet denk ik er over een paar jaar anders over.
BENZine zei:De huidige automaatbakken (7/8/9-traps) zijn zo goed, die doen in geen enkel opzicht verlangen naar zelf schakelen. Tenzij we op het circuit rijden, maar hoe vaak doen we dat?
De Schaduw zei:Das tegen de wet....toch?
Te hard rijden is tegen de wet. Vlotjes een bocht pakken niet.
Maar ja. Wie weet denk ik er over een paar jaar anders over.
Kan. Maar ik ben aardig aan het inlopen op Abraham en ik denk er nog net zo over als jij.
Enzo Ferrari zei:BENZine zei:De huidige automaatbakken (7/8/9-traps) zijn zo goed, die doen in geen enkel opzicht verlangen naar zelf schakelen. Tenzij we op het circuit rijden, maar hoe vaak doen we dat?
Op een circuit zou juist mijn voorkeur uit gaan naar een fijne automaat (bijvoorbeeld PDK van Porsche), daar valt gewoon niet tegenop te schakelen.
Nico GTR zei:...
... hij bleef meeste van de tijd in 2 en 3, op het rechte stuk naar 4. Nou ja....dat zijn niet veel schakelmomenten.![]()
Phaeton V8 zei:De handgeschakelde versnellingsbak is de ziel van de auto.
IMG_0006-12 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_0003-10 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_0007-9 by bofkont OEM, on Flickr
Bofkont zei:Een SLK R171 350
....geen noemenswaardige storende steenslag.
.....natuurlijk echt wel her en der een klein krasje of onvolkomenheid,...
....wat ik acuut zou willen verhelpen.
....remklauwen moeten even mooi gemaakt worden en wellicht nog wat kleine dingetjes.
Maar geen project zonder einde.
Monsieur Le Loure zei:Had gehoopt dat er iets verrassender uit zo komen, een Beetle cabrio of iets dergelijks![]()