Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BENZine zei:Een Audi TT? Dat vind ik nou echt een op en top truttenschudder. Moet je als man niet in gezien willen worden.
funf zei:BENZine zei:Een Audi TT? Dat vind ik nou echt een op en top truttenschudder. Moet je als man niet in gezien willen worden.
Een heerlijke auto. Echt een aanrader. Deze trut heeft er van genoten!![]()
Vrouwenauto’s doen het hier ook niet echt lekker in huis.A3-White zei:Is bofkont nu een google zoekterm?
Vorig weekeinde ook over mannen en vrouwenautos gesproken, met vrouwlief, was geen succes.
Bofkont zei:Vd week ga ik op deze SLK denk ik een bod uit brengen.
Bofkont zei:Zou een bod van 15k realistisch zijn?
smarter zei:
Bofkont zei:Die vind trouwens de 500 abarth echt niets
FH218374 zei:Niemand heeft t over nieuw, maar tussen nieuw en 9 jaar oud zit nog iets. En inderdaad ziet ie er vanbinnen niet fris uit.
Moderator
smarter zei:
Je zit in zijn eigen topic. Wat dacht je zelf? Huilstruik.Bird Nerd zei:Oh help, Bofkont zit ook al op het forum![]()
Bofkont zei:Absoluut waar, maar geld voor een nieuwe SLK/SLC heb ik helaas niet.
Bofkont zei:FH218374 zei:Zoals al gezegd mijn vriendin heeft niets met auto's.
Niet helemaal waar denk ik, neem een vrouw mee naar een autodealer om een auto uit te zoeken, laat haar een Lada en iets anders zien, dan zal ze wel degelijk een mening hebben en niet voor de Lada gaan, dus stiekem hebben ze wel een voorkeur.
Wat vind je van zoiets?...
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercedes-benz/m1256257972-mercedes-benz-sl-300-sl-aut-in-zeer-nette-staat-met-histori.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercedes-benz/m1254447451-mercedes-benz-sl-klasse-sl500-youngtimer-leder-navi-xenon.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Bird Nerd zei:Oh help, Bofkont zit ook al op het forum![]()
michel1975 zei:Ik zie niet echt buitensporig veel krassen.