Beste Michel,
Ja de tiptronic wil ik sowieso niet hebben.
Boxster ben ik eerlijk gezegd niet zo heel erg mee bezig, maar vind het wel bijzonder mooie wagens.
Beste Uwbuurman,
Ach ja zeg het maar :T
Beste Funf,
Jij begrijpt het idd heel erg goed, mijn onrust etc etc etc
Beste Phaeton,
Gedeeltelijk wel en gedeeltelijk niet, en kwam weer wat nieuws bij afgelopen week waar ik achter kwam, namelijk de nieuwe bumper sluit niet geheel mooi aan de bij het spatbord rechtsvoor, de lijn loopt niet mooi door, die lijn is ooit opnieuw opgezet met een vorige schade maar met de nieuwe bumper die blijkbaar toch net anders zit klopt hij niet, was wel op te lossen kaal maken opkloppen, hele neus spuiten, gewoon geen zin meer in, toen was ik er echt even klaar mee.
Beste Peter,
Heb je helemaal gelijk in, ik wil eigenlijk wel weer een cabrio zover ben ik wel weer.
Moet gewoon een nette auto zijn die lekker vlot is, we zullen zien wat het gaat worden.
Beste Slots,
Ja de R230 staat hoog op mijn lijstje, maar ben er wat huiverig voor, grote auto veel kostbare techniek en al op leeftijd.
Beste R-W,
Ja geweldig die Masserati , beste kameraad van mij heeft eentje , dus ken deze wagens erg goed.
Geweldige sound, rijdt geweldig, helemaal als je op het gas gaat, maar nee zou ik zelf niet willen.
Qua kosten plaatje ook echt exotisch, dan stop ik dat geld liever in een R230 SL.
Beste A3 white,
Leuke SLK, maar importeren vanuit de UK en niet weten wat je koopt begin ik niet aan.
Wil de wagen echt goed zien, heb geen zin meer in grote projecten.