Beste Boppie,
Ja dat is waar, resultaat is echt super, hij stuurt weer zoals het hoort.
Kwa bochten werk kun je veel preciezer plaatsen.
Beste Uwbuurman,
Zo dan , waar gaat de reis heen!! leuk!
Ja echt een vakman de monteur/eigenaar, mooi om te zien hoe precies/secuur hij aan het werk was ook.
Beste Niseko,
Ja ging echt met een rotgang deze klus, onvoorstelbaar, maar ja de beste man heeft er dan ook al minimaal 100 gedaan dus weet precies hoe het zit.
Echt bijzonder netjes ingebouwd ook weer, ben ik heel erg blij mee, je kunt niet zien dat het los is geweest.
Idd heel erg jammer van dat goedkope lager, heeft ze in Amerika veel geld gekost, want daar zijn alle stuurhuizen dus wel vervangen.
Moet het hele weekend helaas werken, zondagmorgen ga ik nog even weg richting mijn Vader, hoop dan op wat zon.
Beste Gullwing,
Ja echt schandalig dat bmw zo'n goedkoop rot lager heeft gebruikt, het probleem is idd het lager plus de vetlaag in het stuurhuis wat door het lager heen kan op ten duur waardoor er geen smering meer is. heeft me in totaal 565 euro gekost, best een fiks bedrag voor 2.5 uur werk, maar aan de andere kant een nieuw stuurhuis bij bmw kost 2500 euro.
Ook heeft deze garage er echt ruim onderzoek naar gedaan waar nu precies de fout in zit en daar plukken ze mooi dus de vruchten van, ik gun het ze ook van harte trouwens
Beste omniradius ,
Haha ja zeker, toch nog wat eer van mijn centen

Idd een best klusje, maar de beste man had alles echt zo klaar, bijna lopende band werk voor hem onderhand.
Beste Smarter,
Bedankt

Ja voor mij gaat deze hobby best ver zoals je weet, ik wil alles gewoon perfect hebben, heb me dan ook al maanden ingelezen in dit probleem en diverse revisie bedrijven geraadpleegd, ook dan kom je weer tot de conclusie dat er zoveel verschil in zit waar men denkt waar het probleem in zit.
Ook de prijzen lopen aardig uiteen van dat nog weer. Ook zijn er foefjes dat men de excenterring om het stuurhuis versteld waardoor het probleem lijkt weg te zijn, maar dit is van tijdelijke aard en wordt om veiligheidsredenen zeer afgeraden ook weer.
Uiteindelijk kwam voor mij dit bedrijf als beste er uit, mede door de goede ervaringen van diverse mensen, en dat hij er echt al minimaal 100 heeft gedaan, ze komen echt vanuit heel Europa naar deze garage toe voor deze revisie, moet ook zeggen men gaat top te werk, zeer goede duidelijke uitleg en werd er diverse malen bijgeroepen voor uitleg en te voelen aan diverse onderdelen zoals het lager etc etc
Al met al zeer tevreden tot nu toe, zodra het echt warm gaat worden zal blijken of het echt is verholpen.
Maar heb er alle vertrouwen in, het stuurgevoel is nu al zoveel beter.
Beste Velthuis,
Zo is het idd tegenwoordig helaas wel, fabrikanten gaan er van uit dat je elke 5 jaar wel een nieuwe auto koopt ofzo

Merken zoals Toyota/Honda zijn daar nog wel een positieve uitzondering op gelukkig.