Vandaag echt top weer dus ondanks de harde wind, dus er even lekker op uit geweest!!
Gisteren via de facebook pagina van de Z4 club een origineel stuur gekocht wat echt in nieuwstaat is
Mijn eigen stuur is door de vorige eigenaren toch wel wat minder goed behandeld, het chrome op de plastic kapjes is her en der beschadigd.
Nu worden deze kapjes nog wel nieuw aangeboden, maar 225 euro voor 3 plaatjes vind ik zelfs gekkenwerk.
Dit stuur met compleet onbeschadigde kapjes kon ik voor 100 euro overnemen, dus een zeer goede deal voor mij.
Jongen die hem verkoopt heeft een indentieke Z4 3.0 ook, zelfde kleur bouwjaar, hij heeft een nieuw M stuur gekocht.
Moest echt in hartje centrum van Groningen zijn, was toch wel even wennen, jaren niet geweest met de auto.
Heerlijk druk op straat overal, terrasjes stamp vol, nog een dikke oude V8 Morgan achter me aan te jagen, tot frustatie van meneer was ik bij het stoplicht iedere keer sneller weg in het centrum van Groningen, maar wat een geluid die auto

Zover mogelijk binnendoor naar Groningen getoerd, via Appelscha/Norg etc etc etc, heerlijk hoor.

Mijn nieuwe stuur waar duidelijk heel erg goed is opgepast!

Mijn oude stuur waar dus her en der het plastic chroom is beschadigd.
Aankomende vrijdag zal het nieuwe stuur ingebouwd gaan worden in Mönchengladbach waar mijn stuurkolom gereviseerd gaat worden.
Paar sfeerplaatjes vlak achter Norg.
En nog op de foto met de andere Z4.