Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Spyderweb,
Jij van Mazda ook dan ?![]()
Bofkont zei:Haha Spyderweb
Was uiteraard een flauw grapje van mij, maar ik ben gewoon zeer enthousiast over deze webshop en artikelen.
Wat gratis artikelen zou idd wel eens op zijn plaats zijn na zoveel jaar gratis reclame, ik koop me daar suf![]()
Zadelsnuiver zei:Damian zo'n detailer gebruik je na het wassen en waxen. De auto echt waxen hoeft niet zo heel vaak, eens in de paar maanden is vaak genoeg dus de volgende keer dat je de auto wast, even de Detailer er overheen en dat boost de standtijd van de huidige waxlaag en maakt 'm weer extra waterafstotend.
Nico GTR zei:Bofkont zei:Haha Spyderweb
Was uiteraard een flauw grapje van mij, maar ik ben gewoon zeer enthousiast over deze webshop en artikelen.
Wat gratis artikelen zou idd wel eens op zijn plaats zijn na zoveel jaar gratis reclame, ik koop me daar suf![]()
Je krijgt toch ook altijd iets gratis met elke bestelling?![]()
5 liter op twee auto's!? Doe je de hele auto er dan mee? Ik heb met m'n literfles Non-Ferro al een stuk of 6 setjes velgen gedaan en er zit nog zat in om 1 of 2 setjes te doen.Aras zei:Die sponsjes zijn top op leer.
Voor je wieldoppen gebruik je natuurlijk iets van Non-Ferro of Alu-Teufel om die zwarte troep op te lossen. Met 2 auto's heb ik daar 5 liter van gebruikt. Binnenkort maar weer een jerrycan van bestellen. Vooral die 10 spaaks velgen van de Golf zijn groot verbruikers.
Minimaal om de 2 weken was ik allebei de auto's. Dan gaat het hard.Micha D. zei:5 liter op twee auto's!? Doe je de hele auto er dan mee? Ik heb met m'n literfles Non-Ferro al een stuk of 6 setjes velgen gedaan en er zit nog zat in om 1 of 2 setjes te doen.Aras zei:Die sponsjes zijn top op leer.
Voor je wieldoppen gebruik je natuurlijk iets van Non-Ferro of Alu-Teufel om die zwarte troep op te lossen. Met 2 auto's heb ik daar 5 liter van gebruikt. Binnenkort maar weer een jerrycan van bestellen. Vooral die 10 spaaks velgen van de Golf zijn groot verbruikers.
omniradius zei:Ziet er super sportief uit toch?
Ik luister eigenlijk nooit naar de radio in de auto. Ze zenden zelden muziek uit die ik leuk vind en 9 vd 10 keer krijg je geklets van de DJ's of reclame![]()
Moderator
Bofkont zei:wat er sport aan is ontgaat mij eerlijk gezegd![]()
Ik heb juist altijd de radio aan staan, maar de ontvangst is niet altijd even goed in alle regio's. Vind ook dat de audio kwaliteit per kanaal soms verschilt, als ik 1Live op zet dan is het volume een stuk zachter dan bij 3FM.omniradius zei:Ziet er super sportief uit toch?
Ik luister eigenlijk nooit naar de radio in de auto. Ze zenden zelden muziek uit die ik leuk vind en 9 vd 10 keer krijg je geklets van de DJ's of reclame![]()
Gek eigenlijk dat er zo'n grote antenne opzat
Aras zei:Micha D. zei:5 liter op twee auto's!? Doe je de hele auto er dan mee? Ik heb met m'n literfles Non-Ferro al een stuk of 6 setjes velgen gedaan en er zit nog zat in om 1 of 2 setjes te doen.
Minimaal om de 2 weken was ik allebei de auto's. Dan gaat het hard.
Goku205 zei:Want BMW heeft een beetje zijn charme verloren nu je ze in zo'n grote aantallen op de weg ziet rijden, vooral in Duitsland. Dan kan ik niet eens het verschil zien tussen een model van 2000 en 2017![]()
De Schaduw zei:Gek eigenlijk dat er zo'n grote antenne opzat
Staat me bij dat dat ook al een opmerking was van de testpiloten bij de introductie. Mij stoort het overigens ook niet.