Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
funf zei:Ik heb een kleine voetballer thuis. Maar die kan mooi in de Mini naar het voetbal...![]()
Je foto's zijn overigens niet meer zichtbaar, te veel views waarschijnlijk
funf zei:Over de uitvoering ben ik nog steeds helemaal tevreden. Ik heb nog een lichte twijfel bij de zomerwielen. Ik heb de 19 inch gekozen, maar wellicht dat ik die in het voorjaar nog doorruil voor 20 inch (style 759 of 668 M). Dat staat toch wel verdraaid goed.
funf zei:funf zei:Over de uitvoering ben ik nog steeds helemaal tevreden. Ik heb nog een lichte twijfel bij de zomerwielen. Ik heb de 19 inch gekozen, maar wellicht dat ik die in het voorjaar nog doorruil voor 20 inch (style 759 of 668 M). Dat staat toch wel verdraaid goed.
Dit schreef ik eerder. Vandaag heb ik de knoop maar doorgehakt. Ik ruil de zomerwielen in voor een set 20 inch lichtmetalen wielen Kruisspaak Bicolor (styling 636 Orbitgrey). Ik zag ze op onderstaande foto en ze lijken me prima te passen bij mijn uitvoering. Van mij mag het voorjaar dus wel komen.
![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Prachtige velg, maar is dit niet een Eta Beta Piuma met een BMW naafkapje?!
BENZine zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Prachtige velg, maar is dit niet een Eta Beta Piuma met een BMW naafkapje?!
Wat denk je zelf??De auto staat zo te zien op een beurs of show in een officiële BMW-stand, of wellicht in BMW-Welt in München. Zullen ze er dan wielen onder monteren die niet uit het BMW-magazijn komen? En bovendien , als je goed kijkt dan zie je duidelijke verschillen.
KadettRT zei:Over de velgen Funf, vind ze heel gaaf, alleen maatje te groot. Vind je 18" winterset eigenlijk al groot zat![]()
BENZine zei:Denk je niet dat je comfort inlevert met 20”?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Zo gek is dat trouwens niet, in het verleden produceerde Eta Beta ook al bijvoorbeeld de befaamde wielen voor de Porsche 964 turbo.
Flieger zei:Schitterende velg funf!![]()
Prachtige samenstelling zo: perfecte kleurstelling, geen M-pakket maar wel 20"![]()
funf zei:Ik ben blij dat ik dat M-pakket niet heb aangevinkt. Zo is hij een stuk rustiger. En die 20 inch kan wat mij betreft wel, zeker nu de raamlijsten hoogglans zwart zijn.
funf zei:Ik ben blij dat ik dat M-pakket niet heb aangevinkt. Zo is hij een stuk rustiger. En die 20 inch kan wat mij betreft wel, zeker nu de raamlijsten hoogglans zwart zijn.
BENZine zei:Zou het in jouw geval niet mooier zijn als dat chroom onderin de voorbumper ook hoogglans zwart is, net als de sierstukken achter de voorwielen? Het rijkelijk aanwezige chroom aan de voorkant lijkt nu wat te detoneren met de rest, of valt dat in werkelijkheid mee?
funf zei:Het interieur houdt zich goed, ondanks sneeuw en andere rommel. Zelfs de kids letten op omdat ze het netjes willen houden. Dat is in de auto van moeder wel anders....grinning smiley
En zeg nou zelf, het is bijna gezellig binnen....
Bentley Arnage zei:Kan je al iets zeggen over de vergelijking met de A6? Is de G31 duidelijk beter of zijn de verschillen minimaal geworden in deze klasse?
BENZine zei:Of kopiëren van (of linken naar) de dealersite, want daar zal ie dan nog wel op staan.