funf
Wegverkenner
BENZine zei:Tussen eind deze maand en 2018 zit maar ruim 4 weken funf![]()
Het voelt veel langer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BENZine zei:Tussen eind deze maand en 2018 zit maar ruim 4 weken funf![]()
smarter zei:De tijd dat de prijs van een occasion zuiver op bouwjaar afgerekend werd is gelukkig voorbij. Dit gaat alleen op voor de leasegrijze en zwarte 13 in een dozijntjes die zonder enige liefhebberij zouteloos zijn samengesteld waardoor er veel van dezelfde te koop staan over een paar jaar. Dan bepaalt het bouwjaar inderdaad de prijs, want de gemiddelde occasionkoper heeft dan keuze zat.
De met smaak samengestelde auto in een mooie kleur waar netjes voor gezorgd is brengt altijd het goede geld op. De echte liefhebber die dat zoekt en vindt over een paar jaar maalt niet om die paar weken, net als funf.![]()
Soloman zei:Ik vraag me bij dezen af waarom er nog mensen voor een Volkswagen Passat kiezen?
Soloman zei:Ik vraag me bij dezen af waarom er nog mensen voor een Volkswagen Passat kiezen?
Flieger zei:Getinte ramen![]()
funf zei:Zeker. Hij staat eind deze maand al voor de deur!
funf zei:Nee, helaas moet ik het tot dinsdag met de animatie doen....![]()
funf zei:Nee, helaas moet ik het tot dinsdag met de animatie doen....
![]()
funf zei:Dank! Als photobucket meewerkt, post ik zeker een paar plaatjes.![]()
Bentley Arnage zei:funf zei:Nee, helaas moet ik het tot dinsdag met de animatie doen....![]()
Die levertijd valt me nog mee moet ik zeggen.![]()
funf zei:Ik had hier een mazzeltje met de overname van een plek op de orderlijst. Vandaar dat hij er al zo snel is. Normaal duurt het een week of dertien, nu was hij er binnen acht weken.
BENZine zei:Bentley Arnage zei:funf zei:Nee, helaas moet ik het tot dinsdag met de animatie doen....![]()
Die levertijd valt me nog mee moet ik zeggen.![]()
Eigenlijk best bijzonder hoe snel zo'n nieuw model (die toch echt verkoopt als een tierelier) tegenwoordig leverbaar is. In de jaren 80 moesten kopers wel een jaar wachten op hun nieuwe Mercedes W124.
Bentley Arnage zei:Verschilt ook wel per merk. Bij een nieuwe Seat Ateca of Skoda Kodiaq lijken levertijden van een jaar waarschijnlijk.
Bentley Arnage zei:Ik was afgelopen week in Berlijn, daar rijdt de G30/31 al in grote aantallen rond.
Prachtige auto en goed herkenbaar in het straatbeeld. Opvallend is dat ongeveer de helft van de G30's die ik zag, de 'simpele' koplampen heeft. En dat vind ik toch zo'n afknapper.Met de optionele adaptieve LED's heeft het front echt een agressieve en moderne aanblik. Met de standaard LED's vind ik het front ouderwets, saai en niet zo scherp getekend. Naar mijn idee maakt het een wereld van verschil. Liever de adaptieve LED's dan 19". Gelukkig zitten de adaptieve LED's in Nederland in het High Executive pack, wat vaak wel wordt aangevinkt.
Driver 69 zei:De 5-serie richt zich daardoor in Duitsland op een veel breder publiek.
Driver 69 zei:Ergo; de Nederlandse koper van een nieuwe 5 heeft in de regel nog wel een beetje ruimte in z'n budget en kleed zijn auto dus ook iets meer aan.
BENZine zei:Driver 69 zei:Ergo; de Nederlandse koper van een nieuwe 5 heeft in de regel nog wel een beetje ruimte in z'n budget en kleed zijn auto dus ook iets meer aan.
Ik betwijfel of dat zo is, volgens mij zitten auto's uit Duitsland doorgaans beter in de opties dan auto's uit NL. Zo zie je een Duitse BMW of Mercedes zelden zonder schuifdak, terwijl dat in NL juist meestal niet wordt aangevinkt.
Dat is het inderdaad. Soort auto wat je rijdt in Duitsland is een stuk belangrijker dan hier. Als je daar aan komt rijden in een Focus of een Astra wordt je minder serieus genomen dan als je aan komt rijden in een 5-serie.funf zei:Ik denk dat die uitgeklede Duitse modellen vooral veel in de lease zitten. Kun je als werkgever lekker betaalbaar een nieuwe vijf meegeven aan je accountmanagers. En dat vinden ze in Duitsland heeeel belangrijk.