Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Dat kan heel goed kloppen, mijn dagelijkse woon werk route!Renaultje zei:Grappig, ik zag je rond 17:35 door Hilversum vliegen. Leuk bakkie![]()
AsconaGT zei:altijd leuk als een ander je spot en je jezelf af vraagt hoe je rijstijl ook alweer was op die plek
![]()
Barri zei:De auto waarin je rijdt heeft ook zeker effect kan ik zeggen!![]()
Barri zei:Het was me wel bekend dat ie niet heel lang mee zou gaan, maar ik verwacht toch eigenlijk nog wel één a twee modeljaren.
(..)
Moderator
Moderator
Barri zei:Klopt, maar het setje wat er nu onder zit is niet heel netjes. En het is lastig opknappen als ze er onder zitten...![]()
Barri zei:Zwarte velgen vind ik geen porem. Ze zijn nu antraciet. Ik denk dat ik ze zilvergrijs maak en het huidige setje wit.
Barri zei:Zwarte velgen vind ik geen porem. (..).
Moderator
Barri zei:Vandaag lekker wezen touren met de Fiesta. En getankt, dit keer deed het gekke ding 1:14!
Bij de Focus viel me op dat ie koelvloeistof verbruikt of lekt. Vorige week aardig wat bijgevuld en nu stond ie weer lager. Vorig jaar hebben we juist het reservoir vervangen...
Zag dat ik in 11 maanden maar 16dkm heb gereden.
Moderator
Moderator
Barri zei:Die hebben we zelf nog geen beurtje gegeven, en ik weet niet of ik dat hele stuk ermee wil rijdenSnelweg vind ik niet de fijnste weg met zo'n ding. En ik hoorde nu zelfs geluiden over Venetië/San Marino dus het wordt een beste trip.
Vanavond even het koelsysteem onder druk zetten, eens kijken of ik iets zie lekken.
Barri zei:Onder druk zetten lukte niet, er zaten zes doppen bij maar geen eentje paste...
Toch de bodemplaat losgehaald en gaan zoeken. Ook met draaiende motor. Maar niks gevonden, alles is droog. Daarna bijgevuld en ook nog olie gecheckt. Geen gekke geur, geen aanslag in dop, geen extreem hoog niveau. Dus komende dagen de Focus pakken naar werk en elke dag even checken.