A
Anoniem
Guest
Nou hop, snel zo'n mooi stuurtje in die Focus, haha. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Dank heren!
Bart, jij bent wel een premium-klant daar intussen!
Heb nu niet zoveel nodig, ik probeer het altijd te verzamelen dat ik aan de €50 kom voor de gratis verzendingDenk dat ik toch maar nieuwe bumpersteunen bestel, dan kunnen we die modificeren.
Moderator
Barri zei:Dan moet het hele front op de schop, want ik kreeg uitgelegd dat die bumpersteunen niet door de schermen gaan maar door het frontpaneel. Wellicht dat ik 'm ooit weer helemaal naar standaard zet (blauwe Spaarkever), maar - hoewel het niet origineel is - heeft deze Kever voor mij vooral waarde zoals ie er nu bij staat; lotuswit (dacht ik), 1300-uiterlijk en rood interieur.
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Barri zei:Ik heb contact gekregen met een vorige eigenaresse van de Kever: zij heeft 'm van 1999 tot 2007 in bezit gehad en zij heeft 'm ook laten restaureren en ombouwen van een kobaltblauwe Spaarkever naar wat het nu is. Nu dus wat info uitwisselen en binnenkort eens haar kant op met de Kever!
Moderator
Moderator
Moderator
Bij de Citigo schijn je in een app de laadsnelheid aan te kunnen passen, die staat default op 5 Ampere. Ik vond al dat ie wat traag laadde. Maar 5A is thuis opzich genoeg: op 10A moeten we toch net even opletten dat de hoofdzekering er niet uit klapt.
Moderator
Moderator
Moderator
En ik wil ooit nog eens de Ring rijden, daar is dit wel een leuke auto voor. Dus wie weet...
B Real zei:Gave aanwinste Berry
Rood staat hem ook erg lekker
En ik wil ooit nog eens de Ring rijden, daar is dit wel een leuke auto voor. Dus wie weet...
Doen! Alleen al voor de heerlijke weggetjes in de omgeving van de Ring, daar gaat deze auto echt tot zijn recht komen!
Moderator
Heb 'm zojuist opgehaald. De stoelen staan wat hoog, maar zitten heerlijk. Klemmen je aardig vast.Sjon77 zei:Atmosferische 2.0 16v 150pk 190Nm op 1037kg, dat zijn leuke getallen. Geinige stoelen: geven ze goed steun bij 't betere bochtenwerk?
Ik zit altijd wel te kijken voor wat leuks, en bij deze was de prijs ook goed.