Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Precies, dat is het. Ik heb 'm vrij gunstig gekocht. Met de genoemde investeringen ga ik richting de 5k en dat is momenteel de marktwaarde voor een net exemplaar. En die waarde zie ik niet snel dalen. Inderdaad ook omdat 9 van de 10 exemplaren niet meer origineel is.
Joris 6091088 zei:Barri zei:Precies, dat is het. Ik heb 'm vrij gunstig gekocht. Met de genoemde investeringen ga ik richting de 5k en dat is momenteel de marktwaarde voor een net exemplaar. En die waarde zie ik niet snel dalen. Inderdaad ook omdat 9 van de 10 exemplaren niet meer origineel is.
Mij lijkt dat er vrijwel 0 vraag is naar een dergelijke auto. Exclusief of niet. Tja of je moet net die ene liefhebber treffen die 5k voor een 15 jaar oude Fiesta wil neerleggen. Maar idd als je hem gunstig gekocht hebt en voor niet minder weer kan verkopen, dan heb je de waarde behouden.
Engineer2 zei:De Fiat 127 GT of AlfaSud Ti zie ik jou ook wel mee.
Engineer2 zei:Dat is de truuk natuurlijk. Er zijn maar weinig mensen naar op zoek. Maar tegelijk zijn er ook maar heel weinig nog te koop. Vergeet niet dat oldtimers en youngtimers erg geliefd zijn. 15 jaar en ouder is erg gevraagd, mits onverprutst en goed onderhouden. Rijk wordt je er niet van maar de normale regels van afschrijving zijn ook niet helemaal meer geldig. Als je ruim de tijd hebt kan je best zonder waardeverlies handelen hier.
Tydelyck zei:Engineer2 zei:De Fiat 127 GT of AlfaSud Ti zie ik jou ook wel mee.
Die heeft nooit bestaan. 127 Sport wel (1978-1983). En Punto GT (1993-1999). Welke bedoel je?
Moderator
Dat is inderdaad het leuke! Op de 924, Barchetta en VR6 heb ik niet of nauwelijks afgeschreven. En dat verwacht ik bij de Fiesta ook. Nu ik toch een beetje naar huisjes aan het zoeken ben; ideaal zou het zijn als ie binnen kan staan naast de Kever.Er zijn maar weinig mensen naar op zoek. Maar tegelijk zijn er ook maar heel weinig nog te koop. Vergeet niet dat oldtimers en youngtimers erg geliefd zijn. 15 jaar en ouder is erg gevraagd, mits onverprutst en goed onderhouden. Rijk wordt je er niet van maar de normale regels van afschrijving zijn ook niet helemaal meer geldig. Als je ruim de tijd hebt kan je best zonder waardeverlies handelen hier.
Moderator

Barri zei:(..). Nu ik toch een beetje naar huisjes aan het zoeken ben; ideaal zou het zijn als ie binnen kan staan naast de Kever.
Moderator
Moderator

2005?Barri zei:en deze plaat is daadwerkelijk van 2015. Vind ik wel bijzonder, hij ziet er namelijk nog erg goed uit.
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Ik heb 'm voor iets meer dan de helft van dat budget gekochtMoet er overigens wel bij zeggen dat ik met een vriend samen met een schuin oog naar een Fiesta ST of een Clio RS zit te kijken. Zelfde type als jij hebt, maar wel met een iets "beperkter" budget dan 5k.
Barri zei:Ik heb 'm voor iets meer dan de helft van dat budget gekochtMoet er overigens wel bij zeggen dat ik met een vriend samen met een schuin oog naar een Fiesta ST of een Clio RS zit te kijken. Zelfde type als jij hebt, maar wel met een iets "beperkter" budget dan 5k.![]()
Gilletti zei:Zojuist nieuwe content van Roland Tameling gezien mét ene Berry uit N. den B.
Leuk filmpje geworden. En je hebt gelijk, best een goede wagen die ID3 maar er is beter.
Moderator

Barri zei:Nieuw meer dan €60, dat vind ik wat veel. Dat geld geef ik straks liever uit aan: banden, nieuwe naafkapjes, spuitwerk rechtsachter en achterklep.