Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator

Ik blijf het bizar vinden dat het alleen op fordproducten zit en verder eigenlijk nergens. En dat terwijl het zo freaking briljant is.Barri zei:Ik kwam er ook nog achter dat ie voorruitverwarming heeft, wist ik niet![]()
Moderator
Moderator
Total Loss zei:Wow, jij bent redelijk van de pot gepleurd dat je op een dag als vandaag aan een auto gaat werken.![]()
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator

Moderator
Heel late reactie : waarom heb ik deze Fiesta gekocht? Ik had altijd al wat snellere Fords in mijn favorieten staan. De Fiesta ST was altijd wat te duur vond ik. Tot ik dit exemplaar tegen kwam. Heeft natuurlijk die plek rechtsachter maar ik vond het een koopje. En ik kom naderhand eigenlijk geen gekke verrassingen tegen. Hij lijkt me niks minder dan de ST's die voor aanzienlijk meer te koop staan. Ik ga wel navragen wat het kost de optische tekortkomingen te laten herstellen, dan is ie weer helemaal top.Durashift zei:Waarom dat dan?
Moderator
Die laatste foto geeft het het best weer. Echt knalrood, met toch ietsjes diepte er in (na het polijstenTydelyck zei:Leuke auto hoor. Is de kleur rood in het echt zoals ik het op de foto's zie: een beetje rossig?
Ik zag een 'collega' van je op YT... Hopelijk rijd jij er wijzer mee rond.
Moderator

Barri zei:Wit maken en spatlappen zou wel tof zijn, maar denk juist dat ik m helemaal origineel hou omdat je dat echt nooit meer ziet. Vroeg of laat gaat dat weer het meest gewaardeerd worden![]()
Moderator
Barri zei:Waar ik me wel over blijf verbazen bij een Kever: bij de achterbumper volgt de ronding de carrosserie. Bij de voorbumper heeft de bumper veel meer ronding dan de carrosserie, waardoor ie altijd wat vreemd zit.
Zadelsnuiver zei:Barri zei:Wit maken en spatlappen zou wel tof zijn, maar denk juist dat ik m helemaal origineel hou omdat je dat echt nooit meer ziet. Vroeg of laat gaat dat weer het meest gewaardeerd worden![]()
Ik zou hem lekker zo maken zoals jij hem wilt. Die waardering van anderen trek ik me niet zoveel van aan, jij rijdt er tenslotte in, jij betaalt de rekeningen dus is het aan jou om te bepalen hoe die auto er uit komt te zien. Dan maar géén schouderklopje van de penningmeester van de Ford club.
Moderator
Barri zei:Twee bescheiden verstralers.
Dit hoorde toch wel een beetje bij de snelle Fords.
Moderator

Moderator
Barri zei:Velgjes moeten wel een keer opnieuw gelakt worden, en dan ook fatsoenlijke banden er op.
Zit nu een beetje op internet te neuzen, de nieuwste Fiesta ST is ook geweldig maar het vorige model (geleverd vanaf 2013 als ST) is ook erg leuk. De Focus bevalt nog steeds fantastisch, en het huidige gebruik (2 dagen de Fiesta, 3 dagen de Focus) bevalt goed. Mag in de toekomst wel zo blijvenDan blijft de kilometerstand van de Focus schappelijk (kan ie nog járen mee!) en heb ik iets leuks erbij.
Lekker doorsparen voor zoiets: <https://www.autoscout24.nl/aanbod/ford-fiesta-1-6-ecoboost-mit-leder-sport-paket-benzine-wit-29743dad-e08b-3061-e053-0100007f5729?cldtidx=14&cldtsrc=listPage>
Zo'n hot hatch is toch wel mijn ding. Ik denk dat ik het leuker vindt dan een cabrio met een wat zwaardere motor.