Flexx zei:
@AJ Schuurmans,
Jammer dat u mij afrekent op wellicht een aantal spelfouten. Ik had de tekst niet nagelezen maar volgens mij heb ik hier niet te maken met juristen maar met autoliefhebbers en mensen die zorgen hebben over de allinnautolease.nl. Dat u niet gelooft dat ik rechten studeer is uw goed recht. Feit is echter nog steeds dat ik student Rechten ben op de HvA.
Misschien een beetje naïef van mijn zijde, maar ik had wel verwacht kennis te kunnen delen en informatie te kunnen winnen over allinnautolease.nl. Maar helaas zijn er leden die zich meer op de ongeloofwaardigheid en trollaccounts focussen.
Het enige wat ik wil aangeven over deze kwestie: over 4 weken geef ik een update over mijn bestelde auto. Dan zijn wij allemaal een stuk wijzer.
Ik dank jullie allen..
Eens Flexx,
Dat zou ook de bedoeling horen te zijn dat dit forum informatief van aard hoort te zijn i.p.v. een redelijk persoonlijke (ongefundeerde) hetze tegen iemand die met zijn kop boven het maaiveld uitsteekt. Ik ben hier indirect ook al afgeschilderd als iemand zonder knaken (?!).
Ik heb zeer recent ook een auto (Mini Cooper S) bij hen besteld en wacht ook af hoe e.e.a gaat aflopen. De overeenkomst klopte met hetgeen we hadden afgesproken, inderdaad volledig kilometervrij en ik heb voor €20 p.m. het eigen risico bij onverhaalbare schade ad. €300 volledig afgekocht. Verder kon ik de auto volledig zelf configureren (nog meer dan de extra’s en pakketten die men op de site noemt). Geen BKR-registratie, maar of dat een minpunt is dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen.
Ik kan iedereen aanraden een auto te bestellen die te mooi lijkt om waar zijn qua prijsstelling. Hou de risico’s echter beheersbaar (verkoop je eigen auto nog niet, geen aanbetalingen doen etc.) en het kan vervolgens alleen maar meevallen.