AllinnAutolease

En ontopic: op Allinnbuslease zijn de voorwaarden uitgebreider dan op Allinnautolease. Inclusief bepaling dat de maandelijkse kosten tussentijds eenzijdig kunnen worden aangepast, doen andere aanbieders dat ook?

5.2 Tijdens de duur van de overeenkomst kan ALLINNBUSLEASE de overeengekomen leaseprijs aanpassen in geval van wijziging van: a. de kosten van verzekering en/of dekking tegen cascoschade; b. overheidsmaatregelen, waaronder begrepen eventuele van overheidswege opgelegde kilometerheffing en dergelijke, die direct wijziging van kosten tot gevolg heeft; c. de Belasting Personenauto’s en Motorrijwielen (BPM), danwel andere externe omstandigheden die van invloed zijn op het economisch risico c.q. het waardeverloop van de voertuigen; d. de specificatie van het voertuig op verzoek van Contractant, danwel als gevolg van wettelijke bepalingen. e. De kosten voor reparatie, onderhoud en banden voor de resterende looptijd; Indien het prijsindexcijfer gezinsconsumptie van het Centraal Bureau voor de Statistiek, onderdeel autoreparaties en auto-onderdelen, sinds de datum van aflevering c.q. de laatste datum van wijziging met minimaal 5% is gewijzigd. f. De kosten van aanvullende diensten. 5.3 De aangepaste leaseprijs geldt vanaf het moment dat de omstandigheden zich hebben gewijzigd en de gewijzigde leaseprijs door ALLINNBUSLEASE aan Contractant schriftelijk is bevestigd.

Edit: de eerste review van Allinnautolease is inmiddels ook online, 1 ster met de bijkomende bewering dat het oplichters zijn...

Boppie zei:
En met de laatste wisseling hebben Elzinga en Lycan een grote glimlach teweeg gebracht. Die zijn nu al meer mans dan Willempie.

Ook meer mans? Michel, Idefiqs, R-W en wie ik maar vergeten ben...het forum blijft nergens meer zonder al deze incrowd mensen.

Mooi gezegd Bop.(y)

D. Elzinga zei:
En ontopic: op Allinnbuslease zijn de voorwaarden uitgebreider dan op Allinnautolease. Inclusief bepaling dat de maandelijkse kosten tussentijds eenzijdig kunnen worden aangepast, doen andere aanbieders dat ook?

5.2 Tijdens de duur van de overeenkomst kan ALLINNBUSLEASE de overeengekomen leaseprijs aanpassen in geval van wijziging van: a. de kosten van verzekering en/of dekking tegen cascoschade; b. overheidsmaatregelen, waaronder begrepen eventuele van overheidswege opgelegde kilometerheffing en dergelijke, die direct wijziging van kosten tot gevolg heeft; c. de Belasting Personenauto’s en Motorrijwielen (BPM), danwel andere externe omstandigheden die van invloed zijn op het economisch risico c.q. het waardeverloop van de voertuigen; d. de specificatie van het voertuig op verzoek van Contractant, danwel als gevolg van wettelijke bepalingen. e. De kosten voor reparatie, onderhoud en banden voor de resterende looptijd; Indien het prijsindexcijfer gezinsconsumptie van het Centraal Bureau voor de Statistiek, onderdeel autoreparaties en auto-onderdelen, sinds de datum van aflevering c.q. de laatste datum van wijziging met minimaal 5% is gewijzigd. f. De kosten van aanvullende diensten. 5.3 De aangepaste leaseprijs geldt vanaf het moment dat de omstandigheden zich hebben gewijzigd en de gewijzigde leaseprijs door ALLINNBUSLEASE aan Contractant schriftelijk is bevestigd.

Edit: de eerste review van Allinnautolease is inmiddels ook online, 1 ster met de bijkomende bewering dat het oplichters zijn...
Vooral punt F is een smerige. Als AIA zou ik dan namelijk elk leasrcomponent 'aanvullende dienst' noemen.

En de negatieve review is al snel gecompenseerd met de best mogelijke score, "want het bedrijf reageert direct op vragen":T

09q13uW.jpg

Vette sh*t
Op de fb pagina kun je een jaar lang gratis rijden in een dikke dikke BMW 1 serie winnen. Kilometervrij wel te verstaan o_O

Ik lees al jarenlang mee op dit forum, maar reageer eigenlijk nooit. Echter wil ik toch mijn duit in het zakje doen.

Voorop gesteld geef ik startups graag een kans. Ben zelf ook onderdeel geweest van succesvolle lean startups, waarbij in het begin niet alles enorm professioneel verliep. Deze startup heeft wel op vele vlakken de schijn tegen (zoals hierboven al benoemd).

Voor diegene die aan het overwegen zijn, na dit topic gelezen te hebben, toch in zee te gaan met dit bedrijf onderstaand wat meer punten om te overwegen:
- Alle domeinnamen staan geregistreerd op een hotmail adres (waaruit de eigenaar op te maken valt)
- Allinnautolease (en buslease) is een handelsnaam van AMW Automotive, zonder eigen kvk nummer.
- AMW automotive is een eenmanszaak geregistreerd in Bilthoven sinds april 2018 (opgericht in maart 2018). Ik vraag me dan ook af waarom er een adres in Duiven bestaat.
- Het adres in Duiven is van een bedrijf dat kantoorruimte, flexwerkplekken en postadressen (allen met receptie) verhuurt. Locatie staat bekend om de laatste 2.
- Units op het adres in Bilthoven staan te huur voor 225 euro ex btw per m2 per jaar (incl servicekosten) met een minimum van 73m2 afname. Dit zou kunnen betekenen dat het kantoor in Bilthoven een serieus kantoor is met enorme kosten voor een startup, waarom dan besparen op de bandbreedte van de website? Ik kan echter niet eenvoudig achterhalen of het bedrijf nog in dat pand zit, of uberhaupt echt heeft gezeten.
- Het 06-nummer waaronder AMW automotive geregistreerd is komt in de telefoongids ook voor onder AMW autoleasing.
- Volgens KVK worden de volgende handelsnamen gebruikt: Amw Auto Inkoop En Verkoop, Allinnautolease.Nl, Allinnbuslease.Nl, Allinnautoverhuur.Nl, Allinnbusverhuur.Nl. Alle domeinen zijn geregistreerd, echter op de laatste 2 draaien geen sites.

We kunnen hier te maken hebben met iemand die denkt snel rijk te kunnen worden (zoals hierboven uiteengezet) en niet echt heel erg professioneel te werk gaat (het feit dat het domein op persoonlijke titel geregistreerd staat lijkt daarop te hinten). Echter aan de andere kant kan het ook zomaar zo zijn dat over een tijdje het bedrijf met de noorderzon vertrokken is (zonder enig spoor achter te laten, immers het hotmailadres kan willekeurig zijn). De vraag is dan wat voor een risico je loopt met dit bedrijf in zee te gaan...

Ik zou het in ieder geval niet doen.

Lycan Capri zei:
Vette sh*t
Op de fb pagina kun je een jaar lang gratis rijden in een dikke dikke BMW 1 serie winnen. Kilometervrij wel te verstaan o_O

Moet je wel genoegen nemen met een 1-serie van het vorige model, minimaal drie jaar oud dus...

Ook bijzonder dat op de fb-pagina een Peugeot 108 op 25 april € 179 per maand kostte en op 2 mei € 229, een kostenstijging van bijna 30% in een week!

R-W zei:
Idefiqs zei:
@het konijn
Top huiswerk, tnx(y)

Rondje google, sidn en kvk, da's nog bijna sneller te doen dan ik mijn huiswerk vroeger deed ;)

Klopt (je mist Funda en de ACM) en daarom verbaas ik me dat er mensen zijn die dit serieus overwegen. Vandaar even op een rijtje gezet (voor de luie mens onder ons). Veel was overigens al aan het begin van het topic gemeld.

P.S. Overigens staat dit topic hoog in de Google zoek resultaten, dus is alle achtergrond info mooi meegenomen voor diegene die zover gekomen zijn.

Hetkonijn zei:
R-W zei:
Idefiqs zei:
@het konijn
Top huiswerk, tnx(y)

Rondje google, sidn en kvk, da's nog bijna sneller te doen dan ik mijn huiswerk vroeger deed ;)

Klopt (je mist Funda en de ACM) en daarom verbaas ik me dat er mensen zijn die dit serieus overwegen. Vandaar even op een rijtje gezet (voor de luie mens onder ons). Veel was overigens al aan het begin van het topic gemeld.

P.S. Overigens staat dit topic hoog in de Google zoek resultaten, dus is alle achtergrond info mooi meegenomen voor diegene die zover gekomen zijn.

Vast wel en misschien nog wel wat, al komt het meeste alsnog wel via google boven drijven. Paar € doneren aan de Kvk kan ook, dan heb je waarschijnlijk relevante namen en rugnummers. Wat heb je op ACM gevonden dan?

Ik hou niet zo van naming and shaming, maar wel van goed geinformeerd zijn. Dus een ieder kan zelf zijn conclusies trekken uit de verzamelde informatie in dit topic of idd via het rondje zoeken.

@R-W: ACM gaat over nummerblokken, was benieuwd of ik kon achterhalen waar dat 085 nummer fysiek op uit kwam (of op een VOIP gateway zoals eerder vermeld). Vermoed het 06 nummer, maar kan het niet onderbouwen (vandaar achterwege gelaten).

EIGENAAR
Hoofdfunctie
Organisatie AMW Automotive
Rol Eigenaar
In functie 14-03-2018
Hoofdsector (SBI) Handel in en reparatie van personenautos en lichte bedrijfsautos (geen import van nieuwe)
Zakelijk adres hoofdfunctieGoogle Maps Route
Adres P.C. Staalweg 30
Postcode 3721 TJ
Plaats BILTHOVEN
Land NL
Functies (1)
Organisatie Functie Rol In functie Bevoegdheid Hoofdsector (SBI) Omzet
AMW Automotive
Eigenaar 14-03-2018 Handel in en reparatie van personenautos en lichte bedrijfsautos (geen import van nieuwe)
Historische functies (1)
Organisatie Functie Rol In functie Bevoegdheid Hoofdsector (SBI) Omzet
Klussenbedrijf Kwaliteit
Eigenaar 02-08-2007 Algemene burgerlijke en utiliteitsbouw

HOOFDVESTIGING
AMW Automotive
Adres
AMW Automotive
P.C. Staalweg 30
3721 TJ BILTHOVEN
P.C. Staalweg 30
3721 TJ BILTHOVEN
Mobiel 06-44618506
Web www.allinnautolease.nl
www.allinnbuslease.nl
KvK 71144285 0000
Vestnr 000039354644
Locatie Google Maps, Route
Bron: KvK 12-07-2018

Organisatie
Autoleasing, autoverhuur en i en verkoop van auto's, shortlease

SBI (KvK)
45112 - Handel in en reparatie van personenautos en lichte bedrijfsautos (geen import van nieuwe)
77111 - Verhuur van personenautos en lichte bedrijfsautos (geen operational lease)
Klasse werk. pers. 03 (2 t/m 4)
Rechtsvorm Eenmanszaak
Handelsnamen
AMW Auto Inkoop en verkoop
AMW Automotive
Allinnautolease.nl
Allinnautoverhuur.nl
Toon meer
Verv handelsnamen
AMW Autoleasing
Huidig adres 23-04-2018
Vestigingsdatum 14-03-2018
Reden inschr. Nieuwe vestiging (startende onderneming)
Datum inschrijving 14-03-2018
Dep. jaarstuk 0
Economisch actief Ja
Non-mailing Geactiveerd
Bron: KvK 12-07-2018

HandelsregisterloketHelp
Uittreksels
04-05-2018
Historie
Deponeringen
Originele jaarrekeningen
Geen verslagen: Eenmanszaak.

Enig aandeelhouders
Geen aandeelhouders: eenmanszaak.

@Poss Impible: Dat is nou juist net te ver gaan in mijn ogen... Zou je de persoonsgegevens willen verwijderen? Iedereen die het wil weten, kan het inderdaad opvragen via de bekende wegen.

Edit: Thanks!

Hetkonijn zei:
@Poss Imple: Dat is nou juist net te ver gaan in mijn ogen... Zou je de persoonsgegevens willen verwijderen? Iedereen die het wil weten, kan het inderdaad opvragen via de bekende wegen.
Okidoki.
Wat mij iig vertrouwen geeft is dat het een Nederlandse ondernemer is die al eerder een bedrijf heeft gehad. Maar de rechtsvorm is vreemd. Meeste leaseauto’s zijn WA verzekerd en de pijn wordt genomen. Hij heeft een eenmanszaak, wat als er 3 auto’s total loss zijn? All risk verzekeren is niet te betalen...

Hetkonijn zei:
Ik hou niet zo van naming and shaming, maar wel van goed geinformeerd zijn. Dus een ieder kan zelf zijn conclusies trekken uit de verzamelde informatie in dit topic of idd via het rondje zoeken.

@R-W: ACM gaat over nummerblokken, was benieuwd of ik kon achterhalen waar dat 085 nummer fysiek op uit kwam (of op een VOIP gateway zoals eerder vermeld). Vermoed het 06 nummer, maar kan het niet onderbouwen (vandaar achterwege gelaten).

ACM: nee, dat lukt je zo niet, je krijgt alleen beschikbaar of niet.

Poss Impible zei:
Hetkonijn zei:
@Poss Imple: Dat is nou juist net te ver gaan in mijn ogen... Zou je de persoonsgegevens willen verwijderen? Iedereen die het wil weten, kan het inderdaad opvragen via de bekende wegen.
Okidoki.
Wat mij iig vertrouwen geeft is dat het een Nederlandse ondernemer is die al eerder een bedrijf heeft gehad. Maar de rechtsvorm is vreemd. Meeste leaseauto’s zijn WA verzekerd en de pijn wordt genomen. Hij heeft een eenmanszaak, wat als er 3 auto’s total loss zijn? All risk verzekeren is niet te betalen...

Blijft een raar verhaal dus..?

En zo krijg je als starter dus nooit een poot aan de grond. Blijkbaar heeft hij/zij een formule bedacht waarmee toch geld verdiend kan worden en de particulier zonder knaken toch auto kan rijden. Dat het qua taalgebruik op de site rammelt, ok, eens. Welke starter dacht er gelijk aan om een copywriter in te huren? Ik niet iig.Mag er van uitgaan dat de regels zijn opgesteld in samenspraak met een jurist.
Waarvoor laten jullie hem/haar niet even met rust? Volg het op de achtergrond. Zo te lezen is er niemand van het forum geïnteresseerd om hier een auto te leasen. Zolang er niemand gedupeerd is/wordt door dit bedrijf wat heeft dit geschrijf voor zin dan?

Heb een beetje het idee dat dit het nieuwe Braadslee 2.0 topic aan het worden is. Heeft 1 van de sensatiezoekende/zure/bijdehante reageerders weleens een gesprekje aangeknoopt met deze leasemaatschappij?

Hallootjes,

Ik volg al vanaf het begin deze topic maar had nog geen account aangemaakt. Ik kom dus ook even meepraten. Om herhaalverkeer te voorkomen zal ik even de punten opnoemen die als update dienen. Contact gehad met Private Lease Keurmerk: allinnautolease.nl wil geen keurmerk. Private Lease Keurmerk stelt het zeer op prijs om op de hoogte gebracht te worden indien de auto wel/niet afgeleverd wordt. Op nadrukkelijk verzoek van mijn zijde per mail kwam ik in contact met de ''eigenaar'' van wie ik naam buiten wegen houd uit privacy-overwegingen. Heel kritisch gekeken en het contract goed doorgenomen (studeer zelf rechten)

Auto heb ik besteld en heb aanbetaald. Auto zal over 4 weken (verwacht) afgeleverd worden. Werkwijze van Allinnautolease is dat zij 14 dagen voor de leverdatum contact met de klant opnemen om een afspraak te maken hierover (afhalen of bezorgen). Vandaag het algemene nummer van Allinnautolease gebeld om te vragen waar de auto besteld wordt (wil de bestelling verifiëren). Zij verwees mij door naar de mail.. Deze uiteraard verstuurd.

Tot slot. Nogmaals binnen 4 weken zal ik mijn auto moeten krijgen. Over twee weken zal ik gebeld moeten worden. Ik hou jullie op de hoogte en volg de topic mee. Waarom ik in zee ben gegaan is omdat ik alles gecontroleerd heb en niks wijst op eventuele oplichting (er is geen melding binnen gekomen) bij bijv. de politie of RADAR etc. Ik weet de eigenaar te vinden indien mijn auto niet geleverd wordt;) Het rekeningnummer klopt ook en ING is ook op de hoogte van de stand van zaken. Ze legde mij wel uit dat het een klus gaat worden om het geld eventueel terug te vorderen maar goed. Het is mogelijk.

Ik houd jullie op de hoogte, en voor de mensen die de auto's ook besteld hebben en eerder krijgen als ik: laat het ff in de topic en aan de Private Lease Keurmerk weten als je 'm hebt!

Ben benieuwd of er daadwerkelijk een auto komt. Overigens: het bedrijf is al enkele maanden actief en met deze wachttijd zouden er allicht toch al wat auto's uitgeleverd moeten zijn, inmiddels.

D. Elzinga zei:
Ben benieuwd of er daadwerkelijk een auto komt. Overigens: het bedrijf is al enkele maanden actief en met deze wachttijd zouden er allicht toch al wat auto's uitgeleverd moeten zijn, inmiddels.

Als jij begint met een bedrijf staan mensen niet gelijk in rijen van 5 opgesteld voor de deur hoor.
Waarschijnlijk zijn er wel auto’s uitgeleverd inmiddels. Misschien zitten ze niet op het forum of voelen geen behoefte om te reageren.

eerriikk zei:
D. Elzinga zei:

Als jij begint met een bedrijf staan mensen niet gelijk in rijen van 5 opgesteld voor de deur hoor.
Waarschijnlijk zijn er wel auto’s uitgeleverd inmiddels. Misschien zitten ze niet op het forum of voelen geen behoefte om te reageren.

Als AIA alle twijfels wil wegnemen plaatsen ze een foto van de gelukkige klant met auto op hun facebookpagina

Ik ben ook oprecht benieuwd hoe dit verder verloopt. Ik ben namelijk oprecht geinteresseerd in het private leasen op basis van 30k+ km per jaar. Tot nu toe alleen nog maar zeer teleurstellende offertes binnen gekregen, vandaar dat ook ik (via google) bij de site van allinnautolease terecht kwam.

Ben dan ook benieuwd naar hoe het uiteindelijke contract er dan uit komt te zien, want de site is (zoals eerder benoemd) erg inconsitent.

Ik blijf dit topic dan ook graag volgen en hoop dat mensen hun ervaringen willen delen (zodat iedereen zelf een beeld kan vormen over dit bedrijf).

Jack Jones zei:
eerriikk zei:
D. Elzinga zei:

Als AIA alle twijfels wil wegnemen plaatsen ze een foto van de gelukkige eigenaar op hun facebookpagina

Wordt ook lastiger met de nieuwe privacyregels.

eerriikk zei:
Jack Jones zei:
eerriikk zei:
D. Elzinga zei:

Als AIA alle twijfels wil wegnemen plaatsen ze een foto van de gelukkige eigenaar op hun facebookpagina

als klant toestemming geeft...

Mensen willen toch graag pronken met hun nieuwe bak

bij CAR DRIVER DEALS kan dit wel
https://cardriverdeals.com/klantervaringen/

heeft iemand daar ervaring mee ?

12 maanden wachten en dan een jaar rijden in een BMW 4 Serie Gran Coupé voor slechts 479 euro per maand lijkt ook te mooi om waar te zijn...met 36.000 km vrij

Jack Jones zei:
eerriikk zei:
Jack Jones zei:
eerriikk zei:
D. Elzinga zei:

als klant toestemming geeft...

Mensen willen toch graag pronken met hun nieuwe bak

bij CAR DRIVER DEALS kan dit wel

heeft iemand daar ervaring mee ?

12 maanden wachten en dan een jaar rijden in een BMW 4 Serie Gran Coupé voor slechts 479 euro per maand lijkt ook te mooi om waar te zijn...met 36.000 km vrij

Dat willen de meeste mensen juist niet gaf CDD mij desgevraagd aan, zij willen dat maar wat graag uiteraard om alle twijfel en argwaan weg te nemen. Ik heb bij CDD een auto besteld in een 12-12 deal en was ook blij toen de eerste foto’s verschenen.

Ik wil trouwens nog even wegnemen dat alleen mensen zonder knaken zoals ik hier ook ergens las aan PL zouden doen. €349 voor een Mini Cooper S is uiteraard altijd goedkoper dan deze auto van ca. 40K zelf kopen (alleen al de afschrijving na 3 jr. gaat dit bedrag te boven).

En zoals ik gisteren hier ook al aangaf, als je de borg en eenmalige kosten pas betaald bij aflevering, wat is dan het risico voor de consument?

Dag mensen,

Ik volg de topic nu een paar dagen en het leek me goed om een account aan te maken.

Ik ben 1 van de klanten die een auto heeft besteld en van tevoren heeft aanbetaald. Ik ben overstag gegaan toen de beperking van 25.000 km werd opgeheven. Voordat ik de auto heb besteld en aan heb betaald heb ik alle gegevens van de eigeneer verzameld. Ook met betrekking tot zijn vorige ondernemingen, zodat ik niet alleen een zakelijk adres heb.

We kunnen veel over allinautolease zeggen, maar als het oplichters waren hadden ze het voor mijn gevoel wel anders aangepakt. Sommige mensen moesten borg betalen, maar ik en sommige andere mensen niet. Er is dus wel acceptatiebeleid.

Eerlijk is eerlijk, soms knijp ik hem ook wel. If it sounds to good to be true it probably is. Toch zit mijn onderbuikgevoel wel goed.

Ook ik heb gisteren een e-mail ontvangen om de auto af te halen. Dat is wel twee weken later dan een ander forumlid had aangegeven. Voor mij ook weer een positief signaal.

Mocht ik de auto over een paar weken geleverd krijgen ben ik een blij man. Zo niet, dan ben ik ook een blij man en hebben we ons lesje weer geleerd.

Laat je het wel even weten? Wat staat er in de mail? Wanneer mag je de auto afhalen?

Ja uiteraard laat ik het weten. Ik mag zelf de auto in week 34 ophalen. Je moet een planningsschema uitprinten, aanvinken en retouneren. Erg vreemd naar mijn idee.

Kleine toevoeging op mijn vorige posts. Het bedrijf is niet professioneel:
- Toen ik mijn auto wilde uitkiezen kreeg ik de uitvoering voorgeschoteld die ik helemaal niet wilde.
- De BTW op de factuur die ik kreeg klopt niet. Als voorbeeld: Factuur €1000 en BTW €210. Zo werkt het niet ;-)

Zo zijn er nog wel meer puntjes maarja. We gaan het zien over 3 weken.

Poss Impible zei:
Veel fake accounts vandaag...

Ook allemaal dezelfde fouten in zinsopbouw, verkeerd woordgebruik en incorrect gebruik van gezegdes en spreekwoorden.

Als het er uitziet als een drol, voelt als een drol en ruikt naar een drol, dan is het waarschijnlijk ook een drol.

Flexx zei:
Hallootjes,

Ik volg al vanaf het begin deze topic maar had nog geen account aangemaakt. Ik kom dus ook even meepraten. Om herhaalverkeer te voorkomen zal ik even de punten opnoemen die als update dienen. Contact gehad met Private Lease Keurmerk: allinnautolease.nl wil geen keurmerk. Private Lease Keurmerk stelt het zeer op prijs om op de hoogte gebracht te worden indien de auto wel/niet afgeleverd wordt. Op nadrukkelijk verzoek van mijn zijde per mail kwam ik in contact met de ''eigenaar'' van wie ik naam buiten wegen houd uit privacy-overwegingen. Heel kritisch gekeken en het contract goed doorgenomen (studeer zelf rechten)

Auto heb ik besteld en heb aanbetaald. Auto zal over 4 weken (verwacht) afgeleverd worden. Werkwijze van Allinnautolease is dat zij 14 dagen voor de leverdatum contact met de klant opnemen om een afspraak te maken hierover (afhalen of bezorgen). Vandaag het algemene nummer van Allinnautolease gebeld om te vragen waar de auto besteld wordt (wil de bestelling verifiëren). Zij verwees mij door naar de mail.. Deze uiteraard verstuurd.

Tot slot. Nogmaals binnen 4 weken zal ik mijn auto moeten krijgen. Over twee weken zal ik gebeld moeten worden. Ik hou jullie op de hoogte en volg de topic mee. Waarom ik in zee ben gegaan is omdat ik alles gecontroleerd heb en niks wijst op eventuele oplichting (er is geen melding binnen gekomen) bij bijv. de politie of RADAR etc. Ik weet de eigenaar te vinden indien mijn auto niet geleverd wordt;) Het rekeningnummer klopt ook en ING is ook op de hoogte van de stand van zaken. Ze legde mij wel uit dat het een klus gaat worden om het geld eventueel terug te vorderen maar goed. Het is mogelijk.

Ik houd jullie op de hoogte, en voor de mensen die de auto's ook besteld hebben en eerder krijgen als ik: laat het ff in de topic en aan de Private Lease Keurmerk weten als je 'm hebt!

Sorry, maar ik geloof er niks van dat jij rechten studeerd. Zoveel taalfouten, foutieve zinsopbouw, en ook jouw verhaal, ik weet het niet maar volgens mij hebben we hier te maken met een speciaal aangemaakt account.

Total Loss zei:
Poss Impible zei:
Veel fake accounts vandaag...

Ook allemaal dezelfde fouten in zinsopbouw, verkeerd woordgebruik en incorrect gebruik van gezegdes en spreekwoorden.

Als het er uitziet als een drol, voelt als een drol en ruikt naar een drol, dan is het waarschijnlijk ook een drol.
Ach, ik vind het wel leuk tijdverdrijf om dit topic te volgen!
Ondanks dat die eigenaar een behoorlijk Nederlandse naam heeft riekt het toch naar wat medelanders oplichtingspraktijken.

Nieuwsgierig geworden, heb ik gisteren ook even rondgesnuffeld op de internetsite van Allinautolease.
Wat mij wel opviel is, dat de site nogal wat spellingfouten bevat en tot mijn grote verbazing zijn het ongeveer dezelfde spellingfouten die ook in de forumbijdrage van WillemHillem zitten.
Kan natuurlijk toeval zijn, ik laat het trekken van conclusies graag aan de lezer over.

ScaniaV8 zei:
Nieuwsgierig geworden, heb ik gisteren ook even rondgesnuffeld op de internetsite van Allinautolease.
Wat mij wel opviel is, dat de site nogal wat spellingfouten bevat en tot mijn grote verbazing zijn het ongeveer dezelfde spellingfouten die ook in de forumbijdrage van WillemHillem zitten.
Kan natuurlijk toeval zijn, ik laat het trekken van conclusies graag aan de lezer over.

Dat was mij inderdaad ook opgevallen, dit in combinatie met de uitspraken van deze meneer lijkt mij zakendoen met dit bedrijf een hachelijke onderneming.

Hij heeft zichzelf geen dienst bewezen.

Ik heb betere 'pitches' mogen aanschouwen.:cool:

AJ Schuurmans zei:
Flexx zei:
Hallootjes,

Sorry, maar ik geloof er niks van dat jij rechten studeerdt. Zoveel taalfouten, foutieve zinsopbouw, en ook jouw verhaal, ik weet het niet maar volgens mij hebben we hier te maken met een speciaal aangemaakt account.

:rolleyes:

Zelfs als student rechten zou ik het niet durven, beter wachten tot na het afstuderen ;)

Doofster zei:
Ik heb een conceptovereenkomst opgevraagd om te kijken of daar veel gekke dingen instaan. Voor geïnteresseerden: Link.

Wanneer u komt te overlijden, ontslagen word of scheid kunt u kosteloos het contract ontbinden.

Da's mooi:D

Afgezien van de spelfouten in de overeenkomst valt me ook op dat het kennelijk wel degelijk kilometervrij is. Willem kletst dus maar wat, met z'n "25k maximaal". Tevens krijg je geen vervangend vervoer bij onderhoud, maar wel bij schade. Dat is vrij merkwaardig.

Terug
Bovenaan