Ik houd deze topic al een tijd in de gaten omdat ik aan twijfelen was om met Allinnautolease in zee te gaan.
Na een aantal mailtjes over en weer heb ik Stefan de volgende mail verzonden:
Beste Stefan,
Dank voor uw uitnodiging. Mijn twijfel is ontstaan omdat er bij het keurmerk private lease niks bekend is over een aanvraag. Daarnaast geeft u aan dat uw bedrijf vanaf maart actief is. Wat betekent dat de eerste auto’s reeds geleverd moeten zijn en rondrijden. Ik kan hier helaas helemaal geen recensies hierover vinden.
Hetgeen wat mijn twijfel zou wegnemen is contact met een referentie. In uw conceptovereenkomst geeft u aan dat een financiële instelling eigenaar kan zijn van de auto. Contact met een desbetreffende instelling of een dealer waar de auto’s worden onderhouden zou voor mij doorslaggevend zijn.
Ik kijk ernaar uit om zaken te doen met uw firma en hoop dat u begrip heeft voor mijn twijfel.
Gr
Op 18 jul. 2018 om 14:13 heeft Info <info@allinnautolease.nl> het volgende geschreven:
Beste .....,
We bestaan sinds begin maart 2018. Nu ruim 4 maanden. Dit kunt u ook nachecken bij de KvK. We zijn bezig met het keurmerk private lease en proberen eind augustus ongeveer dit keurmerk in bezit te hebben.
Om uw onzekerheid weg te nemen kunnen we ook een afspraak voor u inplannen op ons kantoor in Duiven.
Bijgaand vindt u een conceptovereenkomst.
Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dat graag van u.
Mijn Reactie hierop was als volgt :
Beste Stefan,
Het verbaast mij dat u nergens op in gaat (keurmerk private lease). Ook verbaast het mij dat u niet kan aangeven waar de auto’s worden onderhouden. Elke bonafide leasemaatschappij kan dit aangeven.
Uitnodiging op een kantoor zegt mij niet zoveel. Iedereen kan immers een kantoorpand huren.
Spijtig dat u geen referentie kunt overhandigen.
Mocht u toch nog iets kunnen overhandigen dan hoor ik dat graag. Vooralsnog heb ik besloten om niet met u in zee gaan.
Zodra er iets meer duidelijk is, zal ik alsnog contact met u opnemen.
Gr
Op 19 jul. 2018 om 12:21 heeft Info <info@allinnautolease.nl> het volgende geschreven:
Beste ...
Re
Het enige wat we voor u kunnen doen is een afspraak inplannen zodat u kennis met ons kunt maken op ons kantoor
We kunnen geen gegevens delen met een derde.
Met vriendelijke groet,
Stefan Brokking
Verkoopadviseur
Beste ....
U vraagt om gegevens die wij volgens de privacy wetgeving niet vrij kunnen geven.
Als u interesse heeft kunnen wij u uitnodigen op de eerstvolgende uitleverdag van onze auto’s aan onze klanten.
Wellicht zit dan de gewenste auto die u wenst er tussen en heeft u een indruk van uw leaseauto
Aanstaande 20 augustus leveren wij 5 Mercedes A-klasse uit. Dan bent u van harte welkom om te komen bezichtigen.
Met vriendelijke groet,
Dit kwam bij mij niet erg betrouwbaar over. Vandaar dat ik heb besloten om deze maatschappij links te laten liggen en te genieten van deze topic