AllinnAutolease

Wybe zei:
Gelukkig werkt allinbuslease nog wel, hier wordt door elkaar gesproken over onbeperkte kilometers en 30.000 kilometer inbegrepen in de leaseprijs. Voor het prijsverschil van € 649 voor een Peugeot Expert en € 419 voor een VW Crafter vind ik geen verklaring, best apart dat een bestelwagen die de helft kost anderhalf keer zo deur in de lease is...

Hier in Oosterbeek en Renkum hangen de lantaarnpalen ook vol met posters van Ford Fiesta’s, ben benieuwd wanneer uitkomt dat dit niet kan.

Haha, dat bestaat inderdaad ook.:LOL: Waar de bedrijfsnaam afwisselend als Allinbuslease en Allinnbuslease wordt geschreven, dezelfde fouten in de websitebouw zijn gemaakt waardoor je als ondernemer wordt doorverwezen naar de pagina over particulieren (terwijl het leasen van bedrijfswagens voor die laatste categorie helemaal niet interessant is), en een wederom vreemde selectie van modellen (oa een US-spec Transit en een generatie Vito die al jaren uit productie is).

En tevens, idd wat tegenstrijdigheid wat betreft kilometervrij:

Onbeperkt kilometervrij rijden zit inbegrepen in de leaseprijs, zodat u zich voorlopig geen zorgen hoeft te maken om de aantal kilometers dat u rijdt.

Voor een vast laag bedrag per maand rijdt u all-in en kilometervrij.

Gedurende de gehele looptijd van uw contract blijft uw private leasetarief hetzelfde en blijft u kilometervrij rijden.

Vaste lage all-in maandprijs met onbeperkt kilometers rijden:

Het standaard leasecontract is inclusief:
De eerste 30.000 kilometer is inbegrepen in de leaseprijs!

Overigens is vervolgens nergens terug te vinden wat de bijkomende kosten zijn als je die 30k overschrijdt. Wat ik wel vond was dit, in de algemene voorwaarden:

5.4 Naast bovengenoemde wijzigingen van de leaseprijs kan ALLINNBUSLEASE wanneer het werkelijk gebruik van het voertuig meer dan 10% afwijkt van de gecontracteerde kilometers, de meer gereden kilometers afrekenen en/of de leaseprijs en/of de contractsduur aanpassen aan het werkelijk gebruik, een en ander naar de keuze van ALLINNBUSLEASE.

Hoezo meer dan 10% afwijking van de gecontracteerde kilometers, het was zogenaamd toch kilometervrij dus dan heb je die bepaling niet nodig?

Ik gok nog een week of wat en dan gaat alles uit de lucht en is meneer vertrokken. Kan de TS er geen poll boven zetten:)

Hetzelfde met all you van eat. Je krijgt een lijst met zes gangen, zit deze vol dan is de koek op...persoonlijk vind ik dat een beetje de boel flessen.

Tarieven voor een fiesta

36 maanden 239 euro per maand kilometervrij!
24 maanden 279 euro per maand kilometervrij!
12 maanden 309 euro per maand kilometervrij!
6 maanden 399 euro per maand Kilometervrij!

boete voor voortijdige beeindiging contract is 2 leasetermijnen

iemand die 24 maanden leaset betaalt 24 * 279 = 6.696 euro

iemand die 36 maanden leaset en na 24 maanden de auto teruggeeft betaalt 26 maal 239 = 6.214 euro

Waarom zou iemand dan een contract voor 24 maanden afsluiten ?

dezelfde auto kost bij anwb 309 euro voor 10-15.000 km

Ford Fiesta
Uitvoering
ST-Line
Carrosserie
Hatchback (5 deurs)
Motor (vermogen in pk)
1.0 EcoBoost 74kw (100pk)
Transmissie
Handgeschakeld
Brandstof
Benzine
Bekleding
Stof - zwart/donkergrijs 'Court in Ebony'

ANWB Private Lease aanvragen
Het aanvragen van ANWB Private Lease is vrijblijvend en zonder kosten.
Ford Fiesta (incl. opties)
Basisprijs
€ 274
Kleur Shadow Black (M)
€ 0
Looptijd en kilometers
Looptijd 36 maanden
€ 15
10000 - 15000 km per jaar
€ 20
Totaal per maand
€ 309
Inclusief Wegenwacht Europa Standaard t.w.v. €133,- per jaar.

Gisteren onderweg zo'n bord van hun tegengekomen, kan niet wachten tot er een paar mensen in trappen :p
Zijn er al auto's bekend of staat deze kerel al op zo'n zeiksite als oplichters.nl ofzo?

Jack Jones zei:
Tarieven voor een fiesta

36 maanden 239 euro per maand kilometervrij!
24 maanden 279 euro per maand kilometervrij!
12 maanden 309 euro per maand kilometervrij!
6 maanden 399 euro per maand Kilometervrij!

boete voor voortijdige beeindiging contract is 2 leasetermijnen

iemand die 24 maanden leaset betaalt 24 * 279 = 6.696 euro

iemand die 36 maanden leaset en na 24 maanden de auto teruggeeft betaalt 26 maal 239 = 6.214 euro

Waarom zou iemand dan een contract voor 24 maanden afsluiten ?

dezelfde auto kost bij anwb 309 euro voor 10-15.000 km

Ford Fiesta
Uitvoering
ST-Line
Carrosserie
Hatchback (5 deurs)
Motor (vermogen in pk)
1.0 EcoBoost 74kw (100pk)
Transmissie
Handgeschakeld
Brandstof
Benzine
Bekleding
Stof - zwart/donkergrijs 'Court in Ebony'

ANWB Private Lease aanvragen
Het aanvragen van ANWB Private Lease is vrijblijvend en zonder kosten.
Ford Fiesta (incl. opties)
Basisprijs
€ 274
Kleur Shadow Black (M)
€ 0
Looptijd en kilometers
Looptijd 36 maanden
€ 15
10000 - 15000 km per jaar
€ 20
Totaal per maand
€ 309
Inclusief Wegenwacht Europa Standaard t.w.v. €133,- per jaar.

Beste Jack Jones en anderen,

Omdat men wil dat je 36 maanden klant blijft. Als je de rekensom maakt voor 24 en 36 maanden is de omzet voor AIA bij 36 maanden hoger. Wat wij (ik ook) terecht doen is argwanend zijn en ons heel erg vastpinnen op de mogelijke excessen. Ik denk dat men bij AIA rekent op klanten die de rit gewoon uitzingen en ondanks het kilometervrij-principe gewoon netjes 15-20K per jaar rijden. De excessen worden hierbij op de koop toe genomen. Dat is kennelijk (deel van het) het verdienmodel.

Voor wat betreft de aanbetalingen (waarborg en eenmalige kosten) waar ik ook veel over lees: spreek met ze af dat je deze pas voldoet als de beloofde auto voor je staat en niet eerder. Als veronderstelt bonafide partij (dat zijn ze tot het tegendeel bewezen is) zullen ze ook de argwanende klant moeten overtuigen, er zijn immers nog geen zichtbare klantervaringen (althans ik zie/lees ze niet). Wat is er dan handiger door die troef als consument uit te spelen (los van voorwaarden op een site kan/mag je toch zelf ook vragen stellen en je eigen zekerheden terugvragen).

Verder 100% eens dat die website aan alle kanten rammelt, inconsequent is en zeer amateuristisch is. Het gaat uiteindelijk om de overeenkomst die je tekent en de risico’s die je voor jezelf wel of niet wenst te nemen en welke schijnbare risico’s je in de onderhandeling nog voor jezelf weet uit te winnen door aanpassing van de voorwaarden. Als dat het wint boven het onderbuikgevoel (omdat de eerder aanwezige risico’s zijn uitgesloten) dan kan je een goede deal sluiten en anders moet je het niet doen.

Neem een andere nieuwkomer op deze markt, Car Driver Deals (prepaid autorijden). Zij moesten ook vechten tegen de vooroordelen, maar de eerste klantervaringen staan nu op de site en de eerste mensen rijden nu een jaar lang bijv. een A4 of een 4-serie voor €5.000. Echter hun site rammelde op voorhand al niet en dat is een groot verschil.

D. Elzinga zei:
Willem Hillem zei:
ik heb ergens gelezen dat onbeperkt km maximum 25000 km per jaar is.

Dan is het dus niet onbeperkt he.:rolleyes: Tevens wordt dit nergens op de website gecommuniceerd, dus om daar dan wel mee te adverteren is redelijk dubieus.

Voor wat betreft het rekensommetje, hiermee spreek je je eigen statement tegen dat hun verdienste uit de eenmalige kosten komt, want 399 euro aan "afsluitingskosten" versus 5500 euro over drie jaar aan winst over de looptijd zelf valt nogal overduidelijk uit in het voordeel van het laatste...

Overigens, voor de derde keer: Maar nogmaals: ben jij ook zo iemand waarvan de auto nog geleverd gaat worden over een paar weken, of heb je hem al?

Ik denk dat er in deze rekensom van het verdienmodel 2 aparte exploitaties zijn. Die van AIA enerzijds als tussenpersoon en tevens werver/aanbrenger van leads en anderzijds die van de financieringsmaatschappij (FM) waarbij AIA de eenmalige kosten ad. €399 mag opstrijken en de FM het auto-exploitatieverhaal. En dan zal AIA nog wel een percentage van de omzet van de FM en de extra aangebrachte opties op de auto’s opstrijken.

Verder is en blijft het speculeren hoe men dit allemaal winstgevend gaat maken.

Er heeft overigens heel even (maandje terug), ik was toen bezig met wat vragen te stellen over de door hen aangeboden Seat Ibiza, op hun site gestaan dat het niet kilometervrij meer zou zijn (er stond meen ik iets van eerste 25.000 km kilometervrij). Dit is heel snel daarna weer aangepast naar kilometervrij. En verder geldt ook hier: in je overeenkomst staat hetgeen je daadwerkelijk afspreekt met elkaar.

AIA moet echter ophouden met het aanpassen van de spelregels (komt zeer onbetrouwbaar over) en tijd investeren in een nette en consequente site. Als ze dit forum goed meelezen reiken wij de meeste verbeterpunten hier al gratis aan.

Boppie zei:
Hetzelfde met all you van eat. Je krijgt een lijst met zes gangen, zit deze vol dan is de koek op...persoonlijk vind ik dat een beetje de boel flessen.
Ik durf er wel een all you can eat maaltijd op te zetten:)

Er zijn zoveel negatieve mensen hier zeg, waarschijnlijk mensen met een bijstand uitkering of zogenaamd ziek. Werken kunnen zei niet, alleen maar zeuren daar zijn sommige op deze form heel goed in.
Ik wilde even melden dat ik mijn auto over 2 weken mag ophalen, heb net een bevestiging per email ontvangen.
Voor mij is allinnautolease perfect en dit geldt ook voor veel andere klanten.

Willem Hillem zei:
Er zijn zoveel negatieve mensen hier zeg, waarschijnlijk mensen met een bijstand uitkering of zogenaamd ziek. Werken kunnen zei niet, alleen maar zeuren daar zijn sommige op deze form heel goed in.
Ik wilde even melden dat ik mijn auto over 2 weken mag ophalen, heb net een bevestiging per email ontvangen.
Oei aannames zijn dodelijk. Wees gerust hier keurig ondernemer en verdien min eigen centjes. Maar plaats gerust een foto van de overdracht maakt je verhaal een stuk geloofwaardiger Willem. Ps ik heb mijn ene auto zakelijk geleased omdat die bij de overname zat en de ander keurig contant betaald. Moet je ook doen sparen.

Willem Hillem zei:

Wat een achterlijke waardeoordelen zeg!(n)

Aan je taalgebruik en je volstrekte gebrek aan respect voor zieken en minderbedeelden te zien ontbreekt het je duidelijk aan de meest elementaire vorm van menselijke beschaving.

Wat ongetwijfeld zijn weerslag heeft op je maatschappelijke positie. In negatieve zin dan. Mocht het gezelschap alhier je niet aanstaan, schroom vooral niet op te sodemieteren. Het forum zal niets missen. In het leger gold niet voor niets het adagium;

Big talk is a sure sign of small people.

Als engels te moeilijk voor je is verwijs ik je graag naar Google translate. Translate betekent vertalen.

Idioot.

Idefiqs zei:
Willem Hillem zei:

Wat een achterlijke waardeoordelen zeg!(n)

Aan je taalgebruik en je volstrekte gebrek aan respect voor zieken en minderbedeelden ontbreekt het je duidelijk aan de meest elementaire vorm van menselijke beschaving.

Wat ongetwijfeld zijn weerslag heeft op je maatschappelijke positie. In negatieve zin dan. Mocht het gezelschap alhier je niet aanstaan, schroom vooral niet op te sodemieteren. Het forum zal niets missen. In het leger gold niet voor niets het adagium;

Big talk is a sure sign of small people.

Als engels te moeilijk voor je is verwijs ik je graag naar Google translate. Translate betekent vertalen.

Idioot.
Waar ik je ene posting niet kan plaatsen maar de ander het zo met je eens ben. Ik zeg Willem heeft connecties met allyoucanlease :)

Welke posting bedoel je?

Overigens sta je daar niet alleen in Michiel, mijn vrouw vraagt zich in haar wanhoop regelmatig af waarom ze in Godsnaam decennia geleden met mij getrouwd is...o_O:)

Idefiqs zei:
Welke posting bedoel je?

Overigens sta je daar niet alleen in Michiel, mijn vrouw vraagt zich in haar wanhoop regelmatig af waarom ze in Godsnaam decennia geleden met mij getrouwd is...o_O:)
Euh Michel iT is. De posting over verzekeringen.

michel1975 zei:
Idefiqs zei:
Welke posting bedoel je?

Oeps, sorry Michel. My bad.

Die verzekeringen, dat was wel wat ongenuanceerd inderdaad.... :rolleyes: ik zal het niet meer doen, beloofd.:D

Willem Hillem zei:

Wat is er mis met Bijstandsgerechtigden en/of chronisch zieken of gehandicapten?

Ga eerst eens werken aan correct Nederlands.

Dergelijke kortzichtige ongefundeerde oordelen zeggen vooral veel over jezelf.

Je bent echt lekkere reclame voor All-inn Autolease, sukkel.

Willem Hillem zei:

Hartstikke mooi voor je. Verder zal het mij de reet roesten. Ik pak lekker maar de uitkering. Met alle toeslagen zit ik op 2600 netto en ik hoef alleen maar af en toe zielig te doen bij het UWV.

Verder geloof ik.vooral in het kopen met mijn eigen centen. Alleen voor het huis kopen leen ik, verder geen verplichtingen aan mijn staart.

Idefiqs zei:
michel1975 zei:
Idefiqs zei:
Welke posting bedoel je?

Oeps, sorry Michel. My bad.

Die verzekeringen, dat was wel wat ongenuanceerd inderdaad.... :rolleyes: ik zal het niet meer doen, beloofd.:D
:)

Boppie zei:
Verder geloof ik.vooral in het kopen met mijn eigen centen. Alleen voor het huis kopen leen ik, verder geen verplichtingen aan mijn staart.

Hier ben ik het mee eens.
Liever gelast dan geleast ;)

Willem Hillem zei:

M.a.w. jouw klanten?

D. Elzinga zei:
Het webcareteam van AllinnAutolease heeft nog wat training nodig.

Dat bedrijf heb ik.....allyoucantrain. Onbeperkt trainen. We gaan meestal de dag bij een overweg staan. Trainen zoveel....

Toch veranderen situaties in deze maatschappij en tijd. Mijn buren hebben een Polo Private lease voor 360 EUR per maand (ik zou me kapot schrikken als dat bedrag iedere maand van mijn rekening afgeschreven zou worden). 4 jaar lang, iedere maand 360 EUR. Zij hebben daar een andere visie op dan ik en ik heb dat maar te respecteren. Misschien ga ik in de loop van tijd anders denken.......

speedtouch zei:
Toch veranderen situaties in deze maatschappij en tijd. Mijn buren hebben een Polo Private lease voor 360 EUR per maand (ik zou me kapot schrikken als dat bedrag iedere maand van mijn rekening afgeschreven zou worden). 4 jaar lang, iedere maand 360 EUR. Zij hebben daar een andere visie op dan ik en ik heb dat maar te respecteren. Misschien ga ik in de loop van tijd anders denken.......

Pak de rekenmachine erbij, dan ga je nooit anders denken.

Hartstikke mooi voor je. Verder zal het mij de reet roesten. Ik pak lekker maar de uitkering. Met alle toeslagen zit ik op 2600 netto en ik hoef alleen maar af en toe zielig te doen bij het UWV.

Verder geloof ik.vooral in het kopen met mijn eigen centen. Alleen voor het huis kopen leen ik, verder geen verplichtingen aan mijn staart.[/quote]

Als je een huis kunt kopen, waarschijnlijk heb je al een negatieve bkr. Zulke mensen zoals jouw verpesten de economie profiteur. Werken voor je geld ipv huilen als een zwerver, maar waarschijnlijk heb je dit niet van thuis gekregen. Heropvoeding dit heb je nodig en daarna zul je wel een echte man worden.

Willem Hillem zei:

Als je een huis kunt kopen, waarschijnlijk heb je al een negatieve bkr. Zulke mensen zoals jouw verpesten de economie profiteur. Werken voor je geld ipv huilen als een zwerver, maar waarschijnlijk heb je dit niet van thuis gekregen. Heropvoeding dit heb je nodig en daarna zul je wel een echte man worden.[/quote]

En jij maar werken. Wie is er nu gek. Laat het systeem maar voor mij werken.

Boppie zei:
D. Elzinga zei:

Dat bedrijf heb ik.....allyoucantrain. Onbeperkt trainen. We gaan meestal de dag bij een overweg staan. Trainen zoveel....

Ik klaag je aan met je allyoucantrain. Zo heet m'n spoorwegmaatschappij ook al. Onbeperkt wachten op een trein die uit de USA moet komen, of door stoomkracht wordt aangedreven en al jaren niet meer gemaakt wordt.

D. Elzinga zei:
Boppie zei:
D. Elzinga zei:

Ik klaag je aan met je allyoucantrain. Zo heet m'n spoorwegmaatschappij ook al. Onbeperkt wachten op een trein die uit de USA moet komen, of door stoomkracht wordt aangedreven en al jaren niet meer gemaakt wordt.

Zoek het uit. Bij mij komt de train tenminste langs.

Boppie zei:
D. Elzinga zei:
Boppie zei:
D. Elzinga zei:

Als jullie maar zorgen dat morgen de trainen van Vlissingen naar Roodeschool (via Roosendaal, Zwolle & Groningen) maar gewoon naar behoren trainen ;)

Boppie zei:
D. Elzinga zei:
Boppie zei:
D. Elzinga zei:

Ouwe zwerver, gewoon een echte man worden. Kom werken voor je centen bij Allyoucanwork, onbeperkt werken voor de unieke vaste lage vergoeding van 399 euro per maand.

Lycan Capri zei:
Boppie zei:
D. Elzinga zei:
Boppie zei:
D. Elzinga zei:

Als jullie maar zorgen dat morgen de trainen van Vlissingen naar Roodeschool (via Roosendaal, Zwolle & Groningen) maar gewoon naar behoren trainen ;)

Heb je de eenmalige vergoeding wel betaald? Anders blijft de allyoucantrain voor allyoucancapri gewoon in de allyoucanremise.

D. Elzinga zei:
Lycan Capri zei:
Boppie zei:
D. Elzinga zei:
Boppie zei:
D. Elzinga zei:

Heb je de eenmalige vergoeding wel betaald? Anders blijft de allyoucantrain voor allyoucancapri gewoon in de allyoucanremise.

Eerst het product leveren, dan betalen ;)
Ik ga toch geen vergoeding geven aan een onbekend / nieuw bedrijf met waardeloze website / informatievoorziening

Lycan Capri zei:
Eerst het product leveren, dan betalen ;)
Ik ga toch geen vergoeding geven aan een onbekend / nieuw bedrijf met waardeloze website / informatievoorziening

Niks ervan, morgen wordt het allyoucanwalk voor jou.:T

Ik geniet oprecht met volle teugen:D.

Willempien...geen zorgen. Ik verdien mijn centen met 55 tot en meer dan 60 uur per week. Ik ga ervoor naar Duitsland, België en Frankrijk met een paar nachten weg soms. En ik geniet met volle teugen van mijn werk. Heerlijk. Ik ben een man door er voor mijn gezin te zijn, doordat ik kies voor wat ik mooi vind om te doen. Ook kies niet voor status of wat dan ook, ik kies voor mijn gezin en het werk voor waar ik van geniet. De rest, waaronder jij kan de klere krijgen. Kar jij maar lekker met je private lease gebakje in de file. Ik heb respect voor mensen die hun eigen weg kiezen. Weekdieren heb ik niet veel mee.

En met de laatste wisseling hebben Elzinga en Lycan een grote glimlach teweeg gebracht. Die zijn nu al meer mans dan Willempie.

Ook meer mans? Michel, Idefiqs, R-W en wie ik maar vergeten ben...het forum blijft nergens meer zonder al deze incrowd mensen.

Terug
Bovenaan