Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:en spaar zoveel als je kan.
)Zevens zei:Voor nu kan ik natuurlijk vrij weinig, maar zodra ik klaar ben met de studie ga ik er maar eens echt werk van maken. Het is ook nog mogelijk om in mijn 4e jaar (2018) voor een half jaar te studeren in Amerika, maar dat kost me toch wel minimaal €7.000. Als je dan sinds augustus vorig jaar niet meer aan de bak komt, wordt dat een lastig streven.
A3-White zei:@Bart, ik weet ervan, zijn we al een tijd mee bezig, zijn niet makkelijk. Je hebt PB.
A3-White zei:Vandaag een interessante dag, Apple..............
Hoe vaak wissel jij de olie eigenlijk van je auto`s in de VS ?A3-White zei:Durango was toe aan een oliewissel en het viel op dat deze licht naar rechts trok, uitleinen was nodig, banden gelukkig niets mee aan de hand
Blue Moon zei:Hoe vaak wissel jij de olie eigenlijk van je auto`s in de VS ?A3-White zei:Durango was toe aan een oliewissel en het viel op dat deze licht naar rechts trok, uitleinen was nodig, banden gelukkig niets mee aan de hand
Ik zit ook op het amerikaanse forum garagejournal.com, en voor veel Amerikanen is het nog de gewoonste zaak om elke 3000 mijl de olie te verversen![]()