A
Anoniem
Guest
Gaaf zo'n roadtrip. En zo te zien kan hij niet wachten met sturen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Het gaat maar door
A3-White zei:Hebben onze vloer reeds 12 jaar, in nieuw staat.......
Als huurauto dit maal en Suburban, erg groot, machtig
A3-White zei:@Sketcher - viel mij ook erg mee, nog wel even bestellen.
@Der Magistraat - de rommel van de V8 is inderdaad ver te zoeken, het is ook een zware auto, comfortabel, erg plezierig. King of the Road gevoel.
@The SLB - De kofferbak bekleding zat niet op alle Avenger, op die van ons heb ik het er zelf ingezet, verder wat kleine dingen aangepast, oa opboren van gasklephuis, andere uitlaat, kleine tune erin. Denk dat onze 2.7 nu rond the 210 PK zit, wel een ouderwetse 4 bak in, dat is wat minder. Word de auto van zoonlief, de jeep komt er niet. We kijken nu naar een Avelange........
A3-White zei:Weet niet wat het is met de foto's, heb maar 8% van storage capaciteit gebruikt, website photobucket geeft "maintenance" aan.
@slb - de Journey die ik nog heb heeft inderdaad de zesbak maar dan met 3.5ltr.
A3-White zei:Dan hebben wij ook zekerheid....
A3-White zei:@speed, dat is een immigratie verhaal. Als Nederlander voor een Duitse firma in de VS kan je maximal 7 jaar op visa werkzaam zijn. Dan volgt A) terug naar Nederland,Green card, en daar wachten we nu dus op. Als Nederlander voor een Nederlandse firma kan je onbeperkt met een visa in de VS leven, echt er als de kinderen 21 worden dan moeten zij het land uit.
A3-White zei:(...)maar vooral de beste vloer die je kan hebben in een brouwerij.
Moderator
Paar dagen. We waren eerst in NY. In Toronto al op de CN Tower geweest, ook al naar de Niagara Falls geweest. En verder lekker door de stad slenteren. Ik mag Canada wel! Eens kijken of we nog binnen gaan bij de tenten die je noemt!A3-White zei:@barri, hoe lang je in Toronto?, ben er Zelf iedere 6-8 weken. In Toronto even naar IndieAle House, BarHop en Amsterdam Brewing gaan, goed eten, goed bier maar vooral de beste vloer die je kan hebben in een brouwerij.